Is verlopen. Speel momenteel alleen maar op debug dus ik verleng het (nog!) niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:46 schreef Lampie_ het volgende:
HellFire heb jij geen gold abbo of klopt de GT in het gamertag thread niet van je?
ooit van een panorama view gehoordquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:21 schreef Retuobak het volgende:
2560x960
Iets zegt me dat we die reso niet ingame gaan zien
Haal 6x GR:AW en geef ze weg aan mensenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:05 schreef devv05 het volgende:
Ik zit met een groot dilemma, even mijn situatie schetsen;
Ik mag voor 400 euro vrij shoppen bij een gameshop maar mag hierbij alleen kiezen uit games die leverbaar zijn en moet het bedrag in 1x spenderen, dit ivm administratieve zooi.
Alleen ik heb geen zin meer om te wachten tot eind Maart om GR:AW te halen, maarja eind Maart zijn er pas genoeg games uitgekomen om die 400 euro uit te geven, zou niet weten wat ik er op dit moment voor zou moeten halen.. Kan ik natuurlijk GR:AW vast in de winkel halen, maar dan kom ik eind Maart weer niet op die 400 euro en moet ik nog langer wachten op de rest van de gamesBovendien is mijn Gold abbo verlopen, die wil ik ook met die 400 euro halen dus online gamen kan dan sowieso nog niet.... Help!
Oke het is een luxe probleemquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:13 schreef pkwarts het volgende:
Oh mijn god"Ik heb 400 euro aan gratis games gewonnen en nu heb ik een probleem"
ik sta niet graag in jou schoenen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:05 schreef devv05 het volgende:
Ik zit met een groot dilemma, even mijn situatie schetsen;
Ik mag voor 400 euro vrij shoppen bij een gameshop maar mag hierbij alleen kiezen uit games die leverbaar zijn en moet het bedrag in 1x spenderen, dit ivm administratieve zooi.
Alleen ik heb geen zin meer om te wachten tot eind Maart om GR:AW te halen, maarja eind Maart zijn er pas genoeg games uitgekomen om die 400 euro uit te geven, zou niet weten wat ik er op dit moment voor zou moeten halen.. Kan ik natuurlijk GR:AW vast in de winkel halen, maar dan kom ik eind Maart weer niet op die 400 euro en moet ik nog langer wachten op de rest van de gamesBovendien is mijn Gold abbo verlopen, die wil ik ook met die 400 euro halen dus online gamen kan dan sowieso nog niet.... Help!
Nee, want ik heb ook al geen HDTVquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:16 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik sta niet graag in jou schoenen!![]()
en die verkopen ze daar niet he ?quote:
Ik heb al 6 van de launchgames en de rest lijkt me niet interessant. En tweedehands leveren ze misschien 30-40 euro op, dat is een verlies van bijna 50%. Zou wel heel dom zijn hequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en die verkopen ze daar niet he ?
pak gewoon alle spellen van xbox360, en 1 live abo voor 12 maandenof 2x 12 maanden..
verkoop de games die je niet leuk vind, probleem opgelost
En als je het echt niet weet, zeg maar waar het is, help ik wel mee
Lijkt mij toch een heel mooi lijstje.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb al 6 van de launchgames en de rest lijkt me niet interessant. En tweedehands leveren ze misschien 30-40 euro op, dat is een verlies van bijna 50%. Zou wel heel dom zijn he
- Oblivion
- Burnout 4
- Battlefield 2
- GR:AW
- Blazing Angels
- 12 maanden Xbox Live
- 2100 points
- 2100 points
Zoiets wordt het, dan zit ik op 405 euro ofzo dan betaal ik die 5 euro wel bij
Football Manager en Far Cry koop ik dan zelf nog wel in April
Zat ik dus ook aan te denkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:55 schreef Heintje het volgende:
Dan koop je nou GR AW met 3 maanden live. en dan neem je er dan of nog een ander spel bij of nog een extra jaar live. Kun je weer ruim twee jaar vooruit met live.
Teringquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb al 6 van de launchgames en de rest lijkt me niet interessant. En tweedehands leveren ze misschien 30-40 euro op, dat is een verlies van bijna 50%. Zou wel heel dom zijn he
- Oblivion
- Burnout 4
- Battlefield 2
- GR:AW
- Blazing Angels
- 12 maanden Xbox Live
- 2100 points
- 2100 points
Zoiets wordt het, dan zit ik op 405 euro ofzo dan betaal ik die 5 euro wel bij
Football Manager en Far Cry koop ik dan zelf nog wel in April
Uiteraard, heb mn originele scart kabel zelfs nog nooit gebruikt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:26 schreef twi het volgende:
Heb je al een advanced scart kabel? Zou ook leuk zijn
ik heb een logic 3 besteld..quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef twi het volgende:
Advanced SCART is het beste wanneer je een ouderwetse TV hebt, HD VGA is voor als je een PC monitor hebt, en als je een HD TV ding hebt, heb ik geen flauw idee wat de beste is. Volgens mij degene die je standaard bij het Premium pakket krijgt?
Ik neem aan dat je de HD VGA Kabel hebt. Die aansluiten op je monitor, en dan in de settings van je 360 instellen op 1280*1024. Controleer dan ook meteen even of je hem niet op breedbeeld hebt staan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:24 schreef DooD het volgende:
Mensen even een vraagje. Ik heb zojuist mijn xbox 360 aangesloten op mijn pc monitor 19 inch lcd. Mijn max resolutie is 1280x1024. Dan zou die xbox toch de 720P moeten pakken, maar als ik kijk naar de instellingen van mijn monitor als mijn xbox360 aanstaat, dan staat die gewoon op 640x480. Mijn vraag is dan ook moet ik het zelf nog ergens instellen of is dat 720P enkelt bedoelt voor ware hdtv's. Trouwens GR:AW is vet was nog geen 4 min onderweg of mijn hele team lag al op apegaren
Heb hem hier ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:12 schreef masterdave het volgende:
Willen mensen met Fight Night Round 3 hier even melden met Gamertag erbij, dan kan ik hun toevoegen, mijn Gamertag: Bigore
Ik heb de HD VGA kabel genomen van microsoft zelf ja. Veel dank voor je snelle reactie ik ga het zometeen gelijk uitproberenquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:31 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de HD VGA Kabel hebt. Die aansluiten op je monitor, en dan in de settings van je 360 instellen op 1280*1024. Controleer dan ook meteen even of je hem niet op breedbeeld hebt staan.
Lief eikeltje van me, het gaat om smaak niet om verstand (hetgeen wat bij jou blijkbaar nergens te bekennen is).quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:16 schreef jack_daniel het volgende:
[..]
Alsof jij er verstand van hebt zeker.
Prijs?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:10 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zojuist ff een surround setje aangeschaft. Mijn hemel wat is GRAW dan vet!!
Links achter me schiet een Apache 2 tanks aan gort, terwijl mijn team rechts voor me (expres zo opgesteld) vijanden onder vuur neemt!! Echt te gaaf voor woorden.
Zal wel niet lang duren voordat de boel in beslag genomen wordt...
Deze is het dus
[afbeelding]
De Logitech Z-5400
Vanaf 205 euro, zag ik 'm in de tweakers pricewatch staan. Hele nette prijs. Je hebt ook de 5450 met draadloze rear speakers.quote:
Das alleen maar mooi meegenomen danquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:29 schreef twi het volgende:
Inderdaad, over 2 jaar zullen ze waarschijnlijk gratis bij een pak Witte Reus zitten
Ik heb deze set ook, en hij is idd briljantquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:10 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zojuist ff een surround setje aangeschaft. Mijn hemel wat is GRAW dan vet!!
Links achter me schiet een Apache 2 tanks aan gort, terwijl mijn team rechts voor me (expres zo opgesteld) vijanden onder vuur neemt!! Echt te gaaf voor woorden.
Zal wel niet lang duren voordat de boel in beslag genomen wordt...
Deze is het dus
[afbeelding]
De Logitech Z-5400
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |