Vrijgezel zijn heeft zo zn voordelen.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
Binnenkort 4 dagen paasweekend
4 dagen Oblivion
Alleen s' avonds dan voor mijquote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
4 dagen Oblivion
Ik heb ook 4 dagen vrij, maar me vriendin ook, en reken maar dat ie aandacht wilt, die wilt dan daarnaartoe, en daarnaartoe, en ik wil gewoon xboxen, beetje boxen, graw spelen en shit, maar neeeeeee sommige mensen hebben die shit niet en kunnen gewoon lekker blijven spelen...quote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
4 dagen Oblivion
Tomb Raider uitspelen duurt maar een paar uur dus genoeg tijd om te lerenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:26 schreef Wessiej het volgende:
Ja idd, welke godgansedebiel heeft er voor gezorgt dat we die week ernaa een toetsweek hebben![]()
.
Leren of Tomb Raider spelen, hmmmm :p.
3 woordjes aan vriendin, en je hebt de zelfde tijd als die vrijgezellige....quote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik heb ook 4 dagen vrij, maar me vriendin ook, en reken maar dat ie aandacht wilt, die wilt dan daarnaartoe, en daarnaartoe, en ik wil gewoon xboxen, beetje boxen, graw spelen en shit, maar neeeeeee sommige mensen hebben die shit niet en kunnen gewoon lekker blijven spelen...
Je doet me aan mezelf denken toen ik nog een PS2 had, ook elke week een nieuw spel gekocht, waarna ik rond de 40 games bij mezelf dacht : ''Ik heb er nog geeneen uitgespeeld....''quote:Op woensdag 12 april 2006 15:05 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]
Oh noes, can no one stop me.
.
Die achievements wil ik ook nog wel eens halen met Silver Surfer.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:22 schreef Ipho het volgende:
Ik ben weer helemaal fan van Kameo, heb gisteravond samen met een vriend van me via xbox live co-op. Een rank van 8 gehaald, van de hele wereldhihi.
Dat ken ikquote:Op woensdag 12 april 2006 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je doet me aan mezelf denken toen ik nog een PS2 had, ook elke week een nieuw spel gekocht, waarna ik rond de 40 games bij mezelf dacht : ''Ik heb er nog geeneen uitgespeeld....''
ziekquote:Op woensdag 12 april 2006 15:22 schreef Ipho het volgende:
Ik ben weer helemaal fan van Kameo, heb gisteravond samen met een vriend van me via xbox live co-op. Een rank van 8 gehaald, van de hele wereldhihi.
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:47 schreef devv05 het volgende:
En je moet gewoon discipline tonen en de juiste prioriteiten stellen. Ik bedoel, je krijgt vast nog wel een herkansing over een paar maanden.
dacht dat die al besteld was,quote:Op woensdag 12 april 2006 15:38 schreef Wessiej het volgende:
Zal ik doen, als ik hem tenminste koop, want ik moet altijd nog op bevestig drukken.
Couldn't handle myself.quote:uw order is succesvol verwerkt! U krijgt bericht zodra de order verstuurd is.
Gelieve mij in te lichten over updates van onderstaande artikel(en):
FIFA World Cup Germany 2006 (Xbox 360)
Bedankt voor uw online bestelling bij ons!
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:58 schreef jpg97 het volgende:
Whahahahah die Wessiej
koopt ie FIFA 2006![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
pes pff, da's veel te moeilijk, ik wil liever 30 keer op rij winnen via goals waarvan ik eigenlijk niet weet hoe ik ze erin heb geschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |