Mijn CoD2 ligt echt al 1.5 maand bij iemand anders, vroeg al maand geleden of ik terug kon hebben, gaat die gast naar, weet ik veel welk land, voor een pokertoernooi, kan ik nog langer wachten. >_<quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:08 schreef masterdave het volgende:
Kep een stomme vraag, wat betekent tvp?
Werkt de patch overigens?kep zelf geen cod2, maar vond het wel lullig voor de mensen die um wel hadden en dan schijtbagger op online konden spelen
Klinkt goed binnenkort es kijken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja net getest... geen lag , lobbys aanmaken, mappen keuze
quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:08 schreef masterdave het volgende:
Werkt de patch overigens?kep zelf geen cod2, maar vond het wel lullig voor de mensen die um wel hadden en dan schijtbagger op online konden spelen
Sorry voor de tweede post maar kan om de een of andere reden die hierboven niet meer aanpassen...quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:08 schreef masterdave het volgende:
Nee,... het is een hele slechte tvpquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:38 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Heb je m binnen of ben je gewoon nog bezig met hypen?![]()
Daar wachtte ik ook op......... slecht van Rare... zou in December al moeten komen. Komt denk ik niet meerquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:55 schreef Fliepke het volgende:
Kameo moet volgens mij ook nog steeds zijn co-op patch krijgen. Dat ze er even lekker in stikken
http://xbox360.ign.com/articles/693/693239p3.htmlquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:55 schreef Fliepke het volgende:
Kameo moet volgens mij ook nog steeds zijn co-op patch krijgen. Dat ze er even lekker in stikken
Lekker bevestigend die laatste zinquote:IGN: At E3 2005, Microsoft said that Kameo: Elements of Power would feature an online co-operative element. But as we both know, the game offers only offline cooperative play. Giving it an online cooperative feature would be fantastic. Please tell us about your future online co-op plans if there are any, and what they entail.
George Andreas: You might be hearing something very soon.
Al komt ie morgen, ik heb helemaal geen zin meer in Kameoquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Daar wachtte ik ook op......... slecht van Rare... zou in December al moeten komen. Komt denk ik niet meer
Hij werkt echt goed hier. Ik nog totaal geen lag gezienquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:08 schreef masterdave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |