woeps, ff edittenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:31 schreef GokuSFE het volgende:
Ah, een dial-up modem friendly OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En Oblivion nu eindelijk binnen, ik ben gamenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja beter idd,... in die ander zie je voornamelijk dit:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:33 schreef Tain het volgende:
Ah het Xbox 360 Oblivion topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:11 schreef Beach het volgende:
Probleem: vandaag loopt het spel opeens veel sneller dan nomraal.
Maar de globaltimemultiplier staat wel nog op 1.00000000000om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.in de ini file.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat kan ik eraan doen?
[GAM Feedback] Met Peri's Willy en Danny Christianquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja beter idd,... in die ander zie je voornamelijk dit:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Schaamteloze TVP zeg.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:35 schreef Fillipe het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Raar, misschien was je te laat met je pre-orderquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:23 schreef quantas het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.mijne werd dus niet verzondenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, nu kunnen we gewoon zeiken op Eurogamer omdat de game geen 10 waard isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
En nu ophouden met zeiken dat Eurogamer niet lief is voor de 360.
Oblivion krijgt een 10/10!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63571om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad. Wat een 360-fanboys bij EG.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:51 schreef disjfa het volgende:
Een game kan toch geen 10 waard zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* disjfa rentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
weet ieder geval dat je voor dvd's je setting weer naar pal-50 mag zettenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:59 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen PAL-50 en PAL-60, en welke kan ik het beste kiezen?
Je weet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:39 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Schaamteloze TVP zeg.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ze hebben gewoon absoluut geen verstand van games. Slechte games geven ze te hoog en goede games te laag. Wat er tussenin zit is meestal maar random.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een 360-fanboys bij EG.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan zo wel twee minpuntjes opnoemen namelijk!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop