Ik verloor er nu al 5 op rij ofzo... goed voor je rankingquote:Op maandag 27 maart 2006 14:23 schreef Tobbes het volgende:
Ik won er gister 8 op rij.
ik kon wel relaxed tegen je spelenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik verloor er nu al 5 op rij ofzo... goed voor je rankingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook goedquote:Op maandag 27 maart 2006 16:55 schreef Tobbes het volgende:
7
ja we waren met z'n 2-en..quote:Op maandag 27 maart 2006 14:50 schreef taart het volgende:
[..]
ik kon wel relaxed tegen je spelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:05 schreef Tobbes het volgende:
Henkmanz zal zich wel vervelen in dat andere topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
voeg mij maar toe: PieAirquote:Op maandag 27 maart 2006 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
jpg97 , voeg me ook keer toe aan je list.
kunnen we keer pes5-en..
tobbes jij hebt een gewone xbox he? Jij ook jpg?
donequote:Op maandag 27 maart 2006 22:07 schreef twi het volgende:
Jij krijgt meestal wel les van mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maareh
Willen de 7 deelnemers even hun FOK!naam, gamertag, emailadres en het team waarmee ze willen gaan spelen toesturen naar:
[afbeelding]
Emailadres wordt niet op de site gezet, alleen gebruikt om te voorkomen dat jan en alleman de uitslagen kan invoeren via emailbevestiging.
had het al ge-editquote:Op maandag 27 maart 2006 22:17 schreef Tobbes het volgende:
welk team taart?
Donequote:Op maandag 27 maart 2006 22:07 schreef twi het volgende:
Jij krijgt meestal wel les van mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maareh
Willen de 7 deelnemers even hun FOK!naam, gamertag, emailadres en het team waarmee ze willen gaan spelen toesturen naar:
[afbeelding]
Emailadres wordt niet op de site gezet, alleen gebruikt om te voorkomen dat jan en alleman de uitslagen kan invoeren via emailbevestiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop