Ik verloor er nu al 5 op rij ofzo... goed voor je rankingquote:Op maandag 27 maart 2006 14:23 schreef Tobbes het volgende:
Ik won er gister 8 op rij.
ik kon wel relaxed tegen je spelenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik verloor er nu al 5 op rij ofzo... goed voor je ranking
ja we waren met z'n 2-en..quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:05 schreef Tobbes het volgende:
Henkmanz zal zich wel vervelen in dat andere topic
voeg mij maar toe: PieAirquote:Op maandag 27 maart 2006 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
jpg97 , voeg me ook keer toe aan je list.
kunnen we keer pes5-en..
tobbes jij hebt een gewone xbox he? Jij ook jpg?
donequote:Op maandag 27 maart 2006 22:07 schreef twi het volgende:
Jij krijgt meestal wel les van mij
Maareh
Willen de 7 deelnemers even hun FOK!naam, gamertag, emailadres en het team waarmee ze willen gaan spelen toesturen naar:
[afbeelding]
Emailadres wordt niet op de site gezet, alleen gebruikt om te voorkomen dat jan en alleman de uitslagen kan invoeren via emailbevestiging.
had het al ge-editquote:Op maandag 27 maart 2006 22:17 schreef Tobbes het volgende:
welk team taart?
Donequote:Op maandag 27 maart 2006 22:07 schreef twi het volgende:
Jij krijgt meestal wel les van mij
Maareh
Willen de 7 deelnemers even hun FOK!naam, gamertag, emailadres en het team waarmee ze willen gaan spelen toesturen naar:
[afbeelding]
Emailadres wordt niet op de site gezet, alleen gebruikt om te voorkomen dat jan en alleman de uitslagen kan invoeren via emailbevestiging.
kwam ik achter, dan doe ik de mijne ook van me kop af, kreeg al pijn aan me hoor..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:00 schreef twi het volgende:
Geen voice vanavond, ben m'n communicator kwijt
mja ik kreeg tijdens onze laatste wedstrijd, allemaal wazige a3, en a1 langs me spelers.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:30 schreef twi het volgende:
Haha, ja dat vergeet ik nogal eens, 30 seconden later
Ik was pleite omdat ik een raar probleem had met m'n camera, de view was niet meer wide maar gewoon normaal. Hopelijk is dat na een reset anders. In de SP stond 'ie nog wel gewoon goed.
die laatste wedstrijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |