Volgens mij vertelde ik het toch normaal? Ik schold niet, ik schreeuwde niet. Het was ook in het Nederlands, niet in het Chinees oid.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, ik was het even zat.
Maar vertel (op een normale manier), waar zit je mee?
Je schold niet inderdaad, maar je begon wel gelijk weer heel hard te roepen dat ik mn vriendjes voortrek enz. Op zo'n toon kan je geen normale discussie voeren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde ik het toch normaal? Ik schold niet, ik schreeuwde niet. Het was ook in het Nederlands, niet in het Chinees oid.
Naar mijn idee heb ik het je dus al verteld, dat je naar mijn idee van sommige members meer toelaat dan van andere members.
Noem eens namen dan? Wie A zegt, moet ook B zeggenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je schold niet inderdaad, maar je begon wel gelijk weer heel hard te roepen dat ik mn vriendjes voortrek enz. Op zo'n toon kan je geen normale discussie voeren.
Ik reageerde op jou omdat toevallig de eerste post die ik tegenkwam een bash reactie was, en ik heb je er al vaker op gewezen dat zulk gedrag niet echt gewenst is. Daggla reageerde daar misschien op een niet heel vriendelijke manier op (wat trouwens imo best meevalt, maar misschien is je moeder een heel kwetsbaar punt), maar kan je dat zelf nou echt niet begrijpen?
Je kan nu denken dat ik bepaalde users voortrek, maar dat is onzin. Wat wel zo is is dat ik me al een tijd erger aan jouw manier van posten, en vele users met mij. Je moet altijd bashende opmerkingen maken terwijl andere users jou op dat moment helemaal niets aandoen.
Ik wil je dus nog een keer vragen om voortaan normaal te posten.
Homoquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:18 schreef Tomasso het volgende:
. Je kan me uitschelden voor van alles en nog wat
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:18 schreef Tomasso het volgende:
Je kan me uitschelden voor van alles en nog wat,
Ik hoef helemaal geen B te zeggen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Noem eens namen dan? Wie A zegt, moet ook B zeggen
Een slowchat topic in het Games & Consoles forum heeft een TT die de Xbox 360 prijst, is dat zo vreemd? Ik ben allang blij dat de TT een keer games gerelateerd is.quote:En zeg nou zelf, met zo'n TT lok je het zelf ook gewoon uit. Dat vond ik toen ook van die TT van het Xbox 360 topic. Gewoon niet doen.
Je beseft zelf toch ook wel dat het helemaal niet in die context gebruikt wordt? Jij stelt een stomme vraag, hij geeft een stom antwoord. Overigens bleef hij nog redelijk mild als ik naar jouw post kijk.quote:En familie erbij halen in een discussie vind ik zelf erg zwak ja, dat is ook iets wat ik nooit zal doen. Je kan me uitschelden voor van alles en nog wat, maar zodra je mijn familie erbij haalt moet je serieus gaan ophouden. Die heeft er geen ene donder mee te maken.
quote:Verder zeg ik er maar niets meer over...
Het was geen commando volgens mij.quote:
Je mag het van me opnieuw proberen, als je een uitgebreidere OP kan maken (betere uitleg, linkjes, wat meer screenshots) en NIET dat irritante rode pijltjes PI gebruikt voor je topic.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
KZmod voor HL2
Volgens mij verdiend hij een eigen topic, aangezien het een echte third party mod is. FireArms krijgt bijvoorbeeld ook een eigen topic.
Wat snoezig, een serieus topic.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:13 schreef Xrenity het volgende:
[GAM DSC] Gam discussie
Kan iemand de GAM SC-posts hieruit opschonen? Bedankt
Doe normaal.quote:
Godfather: the gamequote:
Ik meende het niet eens echt serieusquote:Op maandag 20 maart 2006 21:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Godfather: the game
Er is in dat topic al gewaarschuwd, als er niet geluisterd wordt moet het dan maar zo.
Over een paar daagjes is hij gewoon weer open, als de game uit is.
Normaal gesproken doen we er niet moeilijk over als er over een game gepraat wordt waarvan het duidelijk is dat het een warez versie is (als een game ook op de consoles verschijnt kan het wel voorkomen, maar dat is nu niet de reden).quote:Op maandag 20 maart 2006 22:01 schreef Even het volgende:
Ja maar gaat dat voortaan met elke pc game dan?
Bij elke game kan er over warez gepraat worden, bij elke cd heeft er vast wel iemand hem gedownload... Nieuwe games kunnen ook met warez gespeeld worden hoor![]()
En hij is hier vanaf morgen al te koop bij Bart Smit (ben vanmiddag geweest)
Weet ik, maar vond het wel een leuk plan op zich.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik meende het niet eens echt serieus. Maar opzich is het wel een goed idee
.
Ik wil er een briefje bij met "Hallo peristilius" eropquote:Op maandag 20 maart 2006 22:09 schreef peristilius het volgende:
Maak morgen een fototje van jouw gekochte exemplaar en ik gooi het topic graag weer open hoor.![]()
Tis niet de leeftijd van de mod maar de algemene policy die gehandhaaft wordt...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tekent wel de leeftijd van de betreffende mod. Jammer.
De 21ste komt ie in de VS uit dus kan het Topic morgen openGames kun je ook in de VS kopen...
Jij laat ook wel weer zien dat het blijkbaar moeilijk is om de crewpolicy te lezen, geef je commentaar in FOK, daar is het voor bedoeld als je het niet eens bent met medecrewquote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tekent wel de leeftijd van de betreffende mod. Jammer.
De 21ste komt ie in de VS uit dus kan het Topic morgen openGames kun je ook in de VS kopen...
Dat was onder andere bij GTA ja...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:19 schreef Cheiron het volgende:
Gewoon bannen joh. 1 waarschuwing, tot door blijven zeiken over warez -> bannen. Dan ben je er ook. Dit gezeik was ook bij GTA vorig jaar (geloof dat het GTA was). Topic open, topic dicht, topic open, topic dicht, vragen tot-en-met in feedback.
Je moederquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Shit, "rel" gemist.
Beetje huilen omdat ik iets over zn mamma zei.
Boo-fucking-hoo.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
WTF WAT SEG JE OVER MU MOEDER. IK SWEER IK MAAK JE DOOT
Er zijn veel mensen die warez posts vervelend vinden (waaronder ik). Ik hou liever deze groep tevreden in GAM dan de warez gebruikersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:58 schreef TC03 het volgende:
Pkwarts, als iemand zegt 'donderdag komt mijn exemplaar binnen' mag het wel, maar als ik zeg dat ik over anderhalf uur kan spelen mag het niet? Doe normaal zeg, met die ongehoorde aversie tegen downloaden. Je verliest een beetje je relativeringsvermogen. Er worden toch geen linkjes oid gepost. Pff.
Niet janken, zo is de policy altijd geweest.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:20 schreef TC03 het volgende:
Ik word boos als mensen mijn posts om niks deleten.
Ik heb geen link naar warez gepost ofzo, verre van dat.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet janken, zo is de policy altijd geweest.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb geen link naar warez gepost ofzo, verre van dat.![]()
Nutteloze warez posts vallen daar ook onder.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:45 schreef P-team het volgende:
[afbeelding] De Regels
[afbeelding]Het bespreken van warez en alles wat ermee te maken heeft is niet toegestaan op Fok!
Ja hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:22 schreef Atreidez het volgende:
Aangezien The Godfather vandaag uitkomt, kan deze ( Godfather: the game ) dan weer open?
Ik heb het idee dat het nu weer erg goed gaat. iig nog niet erg genoeg om de topics te splitsen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:43 schreef Tain het volgende:
Zouden er twee topics voor Oblivion kunnen komen? De 360 bezitters hebben niks aan de vragen "Draait het spel wel goed op mijn systeem", etc en die vragen hebben in mijn ogen vrij weinig met het spel te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |