Willen wij ook allemaal weten, dus begin maar met lekkenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:30 schreef peristilius het volgende:
Jezus, het is wel erg moeilijk om uit te vinden wat er nou precies aan de hand is.
Ik kan het daar niet eens vinden.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Willen wij ook allemaal weten, dus begin maar met lekken
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik kan het daar niet eens vinden.
Oeh ik heb iets gevonden, MMaRsu ging over de schreef, werd om opheldering gevraagd, had geen zin om te reageren,quote:
Dat is allesquote:Op zondag 26 februari 2006 11:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oeh ik heb iets gevonden, MMaRsu ging over de schreef, werd om opheldering gevraagd, had geen zin om te reageren,.
Dit lijkt me toch wel aardig helder.
Ja, je zou toch een sappige rel verwachten he.quote:
kutrelquote:Op zondag 26 februari 2006 18:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, je zou toch een sappige rel verwachten he.
Wordt tijd dat we die lui eens wegjagen.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:45 schreef H.Flick het volgende:
Sowieso geen Nintendo-mod meer, hoor! Die zijn al veel te dominant aanwezig.
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oeh ik heb iets gevonden, MMaRsu ging over de schreef, werd om opheldering gevraagd, had geen zin om te reageren tijd om er diep op in te gaan want hij had mensen over de vloer.
Dit lijkt me toch wel aardig helder.
je hebt knopjes, gebruik zequote:Op zondag 26 februari 2006 19:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wordt tijd dat we die lui eens wegjagen.
Neequote:Op maandag 6 maart 2006 13:17 schreef RaymanNL het volgende:
Wil een mod even de centrale topics instellen hierDank U!
Hmm, het is inderdaad niet echt geweldig, GAM heeft te veel centrale topics.quote:
Daarom, het is in GAM te nutteloos en eigenlijk in elk stukje forum nutteloosquote:Op maandag 6 maart 2006 14:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmm, het is inderdaad niet echt geweldig, GAM heeft te veel centrale topics.Jammer, vind zo'n centraal topic ding niet eens zo'n slecht plan, alleen dan liever boven aan de pagina denk ik.
ik denk dat centrale game topics wel zo'n dingetje mogen hebben, dan heb ik het over de console topicsquote:Op maandag 6 maart 2006 15:12 schreef Tain het volgende:
Het centrale topic ding heet ook gewoon verkeerd, centrale topics moeten juist snel vindbaar zijn en baggertopics(die we hier niet zouden moeten hebben) moeten onderaan staan
Waarom een centraal console topic wel en een centraal spel topic niet?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik denk dat centrale game topics wel zo'n dingetje mogen hebben, dan heb ik het over de console topics
Ach, we hebben natuurlijk een aantal sticky's en de grootste centrale (console) topics staan meestal toch al vrij hoog.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:12 schreef Tain het volgende:
Het centrale topic ding heet ook gewoon verkeerd, centrale topics moeten juist snel vindbaar zijn en baggertopics(die we hier niet zouden moeten hebben) moeten onderaan staan
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:32 schreef Tain het volgende:
Heeft FOK! trouwens een contract afgesloten met een bedrijf wat hulpmiddelen tegen RSI verkoopt?
Die zou je bijv. dus naar onderen kunnen schoppen, wel makkelijk terug te vinden maar meer echt actieve topics hoog in het zicht.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach, we hebben natuurlijk een aantal sticky's
Veel scrollen == eerder kans op RSIquote:
Met de pink op END rammen, klaar.quote:
Maar dan blijf je nog wel het "probleem" hebben dat nagenoeg alle topics in GAM centrale topics zijn die vrijwel altijd een reeks (gaan) vormen. Waar maak je dan het onderscheid? Want met een forumindex vol metquote:Op maandag 6 maart 2006 15:34 schreef Dagonet het volgende:
Die zou je bijv. dus naar onderen kunnen schoppen, wel makkelijk terug te vinden maar meer echt actieve topics hoog in het zicht.
-icoontjes wordt het ook niet echt veel duidelijker.
Dan gebruiken ze die nog minder vaak, ik moet nu al vaak users naar die topics doorverwijzen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die zou je bijv. dus naar onderen kunnen schoppen, wel makkelijk terug te vinden maar meer echt actieve topics hoog in het zicht.
-topics juist helemaal ònderaan komen te staan. Dan weet ik helemaal niet wat een nuttige
-toepassing zou zijn.
ONZ dus, waar alle reeksen wel omlaag kunnen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:54 schreef P-Style het volgende:
Ik zie nu pas dat de [afbeelding]-topics juist helemaal ònderaan komen te staan. Dan weet ik helemaal niet wat een nuttige [afbeelding]-toepassing zou zijn.
In ONZ kunnen bijna alle topics wel omlaag, al dan niet met slotquote:Op maandag 6 maart 2006 16:17 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ONZ dus, waar alle reeksen wel omlaag kunnen.
Neen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:29 schreef Thomper het volgende:
>>> Topictitel naar Met Peri's Willy, Peri's Holmaat, en een Negert.
Het FOK!games commentaar/complimenten topic 3!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:27 schreef H.Flick het volgende:
Walgelijk irritant al die PGR3 icoontjes.
Als je het echt wilt weten, ik blockte je.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:44 schreef Tomasso het volgende:
Waarom ging je offline peri?
Want? Je wist dat ik gelijk had?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je het echt wilt weten, ik blockte je.
Nee, ik was het even zat.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Want? Je wist dat ik gelijk had?
Ik verwachtte al dat je me had geblockt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |