Hij had bezoek.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Ook![]()
![]()
?!
Niw, Laatste bezoek: 1 minuten geleden duss
Volgens mij begreep je me verkeerd, ik vroeg het omdat ik hem zo mis en wel is een uitleg verdienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hij had bezoek.Alsof elke mod 24/7 online moet zijn.
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Valt me vies tegen van de crew.
Ja, geweldig goed.quote:
Je hebt geen idee wat er aan de hand is en gelooft meteen Mmarasu, succes verderquote:
Spel eerst zijn nick goed en neem tenminste de moeite om het uit te leggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er aan de hand is en gelooft meteen Mmarasu, succes verder
Je had het ook gewoon persoonlijk met mij uit kunnen praten, ipv mij GEEN mailtje te sturen, en mij zwart te maken zodat ik zelf niet meer de kans heb om te reageren.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er aan de hand is en gelooft meteen Mmarasu, succes verder
Als je goed zoekt tussen het gebash kan je dit nog vinden.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Spel eerst zijn nick goed en neem tenminste de moeite om het uit te leggen.
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:02 schreef yvonne het volgende:
Welnee,
simpel
hij wordt voor de zoveelste keer aangesproken, geeft niet thuis, einde verhaal.
Zo simpel is het helaas.
En dawast
Geweldige uitleg.quote:
Imo wou Yvonne me gewoon niet als mod, dus ze heeft nu haar zin.quote:
Yvonne krijgt altijd haar zin,quote:Op zondag 26 februari 2006 00:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Imo wou Yvonne me gewoon niet als mod, dus ze heeft nu haar zin.
Ahum. Ik zou wel eerlijk blijven als ik jou was.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Imo wou Yvonne me gewoon niet als mod, dus ze heeft nu haar zin.
Onzin, ik was bereid uitleg te geven, niet op dat tijdstip omdat ik zelf ook merkte dat ik pissed was en idd vrienden over de vloer had. Dan ga ik niet drie kwartier achter de computer zitten proberen weer iets goed te breien.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ahum. Ik zou wel eerlijk blijven als ik jou was.
In jou ogen doe jij niets verkeerds , maar zijn de users fout. de crew is fout en alles is fout behalve MMaRsu. Je wordt er op aangesproken op een normale manier en het eerste wat je doet is wild om je heen slaan en vingerwijzingen. Er wordt uitleg van je verwacht maar je wijgert die te geven, sterker nog je hebt een sociaal leven .
En nu heb je alle tijd voor je sociale leven en geen last meer van enige druk door je gedrag dat niet door de beugel van de crewpolicy kan. Einde verhaal - druppel - emmer vol etc blauw naar zwart. Wat je alleen vergeet is dat je niet de crew er mee hebt, maar wel jezelf en de users aanwie beloofd hebt de zooi netjes op orde te houden en te zorgen dat GAM leuk blijft voor ze. Dat heb je verpest door je hormonen en het gedrag op andere delen van FOK! en de één keer kan gebeuren. iedereen heeft wel eens een bad day. maar als je in herhaling valt dan is dit de enige oplossing.
Willen wij ook allemaal weten, dus begin maar met lekkenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:30 schreef peristilius het volgende:
Jezus, het is wel erg moeilijk om uit te vinden wat er nou precies aan de hand is.
Ik kan het daar niet eens vinden.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Willen wij ook allemaal weten, dus begin maar met lekken
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik kan het daar niet eens vinden.
Oeh ik heb iets gevonden, MMaRsu ging over de schreef, werd om opheldering gevraagd, had geen zin om te reageren,quote:
Dat is allesquote:Op zondag 26 februari 2006 11:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oeh ik heb iets gevonden, MMaRsu ging over de schreef, werd om opheldering gevraagd, had geen zin om te reageren,.
Dit lijkt me toch wel aardig helder.
Ja, je zou toch een sappige rel verwachten he.quote:
kutrelquote:Op zondag 26 februari 2006 18:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, je zou toch een sappige rel verwachten he.
Wordt tijd dat we die lui eens wegjagen.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:45 schreef H.Flick het volgende:
Sowieso geen Nintendo-mod meer, hoor! Die zijn al veel te dominant aanwezig.
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oeh ik heb iets gevonden, MMaRsu ging over de schreef, werd om opheldering gevraagd, had geen zin om te reageren tijd om er diep op in te gaan want hij had mensen over de vloer.
Dit lijkt me toch wel aardig helder.
je hebt knopjes, gebruik zequote:Op zondag 26 februari 2006 19:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wordt tijd dat we die lui eens wegjagen.
Neequote:Op maandag 6 maart 2006 13:17 schreef RaymanNL het volgende:
Wil een mod even de centrale topics instellen hierDank U!
Hmm, het is inderdaad niet echt geweldig, GAM heeft te veel centrale topics.quote:
Daarom, het is in GAM te nutteloos en eigenlijk in elk stukje forum nutteloosquote:Op maandag 6 maart 2006 14:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmm, het is inderdaad niet echt geweldig, GAM heeft te veel centrale topics.Jammer, vind zo'n centraal topic ding niet eens zo'n slecht plan, alleen dan liever boven aan de pagina denk ik.
ik denk dat centrale game topics wel zo'n dingetje mogen hebben, dan heb ik het over de console topicsquote:Op maandag 6 maart 2006 15:12 schreef Tain het volgende:
Het centrale topic ding heet ook gewoon verkeerd, centrale topics moeten juist snel vindbaar zijn en baggertopics(die we hier niet zouden moeten hebben) moeten onderaan staan
Waarom een centraal console topic wel en een centraal spel topic niet?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik denk dat centrale game topics wel zo'n dingetje mogen hebben, dan heb ik het over de console topics
Ach, we hebben natuurlijk een aantal sticky's en de grootste centrale (console) topics staan meestal toch al vrij hoog.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:12 schreef Tain het volgende:
Het centrale topic ding heet ook gewoon verkeerd, centrale topics moeten juist snel vindbaar zijn en baggertopics(die we hier niet zouden moeten hebben) moeten onderaan staan
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:32 schreef Tain het volgende:
Heeft FOK! trouwens een contract afgesloten met een bedrijf wat hulpmiddelen tegen RSI verkoopt?
Die zou je bijv. dus naar onderen kunnen schoppen, wel makkelijk terug te vinden maar meer echt actieve topics hoog in het zicht.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach, we hebben natuurlijk een aantal sticky's
Veel scrollen == eerder kans op RSIquote:
Met de pink op END rammen, klaar.quote:
Maar dan blijf je nog wel het "probleem" hebben dat nagenoeg alle topics in GAM centrale topics zijn die vrijwel altijd een reeks (gaan) vormen. Waar maak je dan het onderscheid? Want met een forumindex vol metquote:Op maandag 6 maart 2006 15:34 schreef Dagonet het volgende:
Die zou je bijv. dus naar onderen kunnen schoppen, wel makkelijk terug te vinden maar meer echt actieve topics hoog in het zicht.
-icoontjes wordt het ook niet echt veel duidelijker.
Dan gebruiken ze die nog minder vaak, ik moet nu al vaak users naar die topics doorverwijzen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die zou je bijv. dus naar onderen kunnen schoppen, wel makkelijk terug te vinden maar meer echt actieve topics hoog in het zicht.
-topics juist helemaal ònderaan komen te staan. Dan weet ik helemaal niet wat een nuttige
-toepassing zou zijn.
ONZ dus, waar alle reeksen wel omlaag kunnen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:54 schreef P-Style het volgende:
Ik zie nu pas dat de [afbeelding]-topics juist helemaal ònderaan komen te staan. Dan weet ik helemaal niet wat een nuttige [afbeelding]-toepassing zou zijn.
In ONZ kunnen bijna alle topics wel omlaag, al dan niet met slotquote:Op maandag 6 maart 2006 16:17 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ONZ dus, waar alle reeksen wel omlaag kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |