Hij doet het hier gewoon, en daar is een ander fb topic voorquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef Gamer_V het volgende:
Discriminatie! Games.fok.nl doet het wel op Internet explorer maar niet op Firefox. ~-~ Serveronderhoud of niet, schandelijk!
ahhhh *slap myself*quote:
quote:
quote:
Allemaal de schuld van die Dagoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:45 schreef Dagonet het volgende:
Deze gaat naar Feedback waar het thuishoort als een subdomein van fok.nl
Alles wat rood, paars en blauw is.. zijn mijn bitches.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb het inmiddels al voorgesteld, maar het zou me verbazen als ze het goed vinden dat het games.fok feedback topic weer in GAM komt
Waarom zijn er nou twee aparte topics daarvoor, Fok!Games en GAM zijn wat mij betreft gewoon hetzelfde.quote:
Kijk daar ga je alquote:Op zondag 5 februari 2006 16:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waarom zijn er nou twee aparte topics daarvoor, Fok!Games en GAM zijn wat mij betreft gewoon hetzelfde.
:')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Tevens eis ik dat de reactie van Gamedemon hier wordt weggemod met -1.![]()
Hahaquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef capibar het volgende:
Oh sorry, ik dacht dat dit de slowchat was![]()
Niet illegaal misschien, maar het wordt hier op GAM gewoon niet besproken, geen emulators, warez enz.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
In het psp topic zijn onnodig posts verwijderd. jullie zijn veel te ijverig bezig.
met wat ik postte was niks mis, er was niks illegaals aan
http://www.ga-forum.com/forumdisplay.php?f=2quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:03 schreef Xrenity het volgende:
Ja mmarsu, hoe ga je nu weten of er nieuwe Rev info is
4 color rebellion in de gaten houdenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:03 schreef Xrenity het volgende:
Ja mmarsu, hoe ga je nu weten of er nieuwe Rev info is
Zou mooi zijn maar neequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:11 schreef H.Flick het volgende:
Blijven de revo topics nu dicht tot de E3?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:08 schreef peristilius het volgende:
Ik volg dat nieuws voor geen meter, dus hopelijk voor jullie houdt MMaRsu het een beetje bij.
Hehe, peristillius en ik hebben al meerdere malen die stomme Mac discussie daar moeten stoppen, en daar zijn we eigenlijk een beetje zat van. Daarom is het topic op slot totdat er nieuws is over de Revolution. Zo wordt er tenminste over de desbetreffende console gepraat in het topic.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:17 schreef Cheiron het volgende:
*spuit 11 modus*
Wat een gejank zeg over dat Rev topic. "Oh nee, er wordt niets inhoudelijks gemeld over nieuwe REV informatie". Het is een forum.. een vrijwillig forum. Het is toch geen fucking nieuwsredactie? Je maakt jezelf belachelijk en neemt jezelf echt te serieus.
Wat verwacht je nou dat ik hier op gaan zeggen kleuterquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
Kan de TT van dit topic verander worden in ":
[GAM Feedback] Met MMaRsu's Willy en Pussydeluxe haar pruim?
We kunnen ook hier verdergaan met het Revo topicquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb wat nieuwe Revolution info en twee nieuwe plaatjes van de Rev. Mag het topic weer open?
Jaja hij gaat al openquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb wat nieuwe Revolution info en twee nieuwe plaatjes van de Rev. Mag het topic weer open?
Hopen dat dat zo blijftquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:00 schreef H.Flick het volgende:
Het gaat tot nu toe best goed in het revolution topic
omdat die pauper de onthulling van zijn kloon gisteravond wou doenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:36 schreef Tomasso het volgende:
MMaRsu, waarom deed je de oude slowchat dicht?
Dat zou dus een rom betreffen? Dan mag het iig niet sorryquote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef Blood_Money het volgende:
Even een vraagje aan de mod(s). Mag ik hier vragen naar een vertaling voor 'Shadowrun' voor de Sega CD? Dit spel is JAP-only, dus een vertaling zou de vorm van een patch moeten hebben (tenzij iemand een bestand heeft waarin een vertaling staat voor alle tekst in het spel)
Nou, ik vraag dus niet waar ik de rom kan krijgen, maar of er een vertaling (tekst) of een patch bestaat. Dat valt toch zeker niet onder de emu-regel? Of zijn patches ook illegaal?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat zou dus een rom betreffen? Dan mag het iig niet sorry
Ik mis een smiley voor die url gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:24 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
Wat doe je je kind aan met zo'n naamquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:24 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
Leuk wat moet dat hier pauperquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:24 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
Dat moet in het games.fok fb topic.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:22 schreef BMH het volgende:
Berichtje voor Gieling over zijn Splinter Cell 4 preview: Spy vs. Spy mode is een nieuwe gamemode.. Deze mode is niet te vinden in voorgaande Splinter Cell games.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:31 schreef Tain het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/19194
Ook hij heeft een sociaal leven.quote:
Ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ook hij heeft een sociaal leven.
Hij had bezoek.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Ook![]()
![]()
?!
Niw, Laatste bezoek: 1 minuten geleden duss
Volgens mij begreep je me verkeerd, ik vroeg het omdat ik hem zo mis en wel is een uitleg verdienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hij had bezoek.Alsof elke mod 24/7 online moet zijn.
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Valt me vies tegen van de crew.
Ja, geweldig goed.quote:
Je hebt geen idee wat er aan de hand is en gelooft meteen Mmarasu, succes verderquote:
Spel eerst zijn nick goed en neem tenminste de moeite om het uit te leggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er aan de hand is en gelooft meteen Mmarasu, succes verder
Je had het ook gewoon persoonlijk met mij uit kunnen praten, ipv mij GEEN mailtje te sturen, en mij zwart te maken zodat ik zelf niet meer de kans heb om te reageren.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er aan de hand is en gelooft meteen Mmarasu, succes verder
Als je goed zoekt tussen het gebash kan je dit nog vinden.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Spel eerst zijn nick goed en neem tenminste de moeite om het uit te leggen.
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:02 schreef yvonne het volgende:
Welnee,
simpel
hij wordt voor de zoveelste keer aangesproken, geeft niet thuis, einde verhaal.
Zo simpel is het helaas.
En dawast
Geweldige uitleg.quote:
Imo wou Yvonne me gewoon niet als mod, dus ze heeft nu haar zin.quote:
Yvonne krijgt altijd haar zin,quote:Op zondag 26 februari 2006 00:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Imo wou Yvonne me gewoon niet als mod, dus ze heeft nu haar zin.
Ahum. Ik zou wel eerlijk blijven als ik jou was.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Imo wou Yvonne me gewoon niet als mod, dus ze heeft nu haar zin.
Onzin, ik was bereid uitleg te geven, niet op dat tijdstip omdat ik zelf ook merkte dat ik pissed was en idd vrienden over de vloer had. Dan ga ik niet drie kwartier achter de computer zitten proberen weer iets goed te breien.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ahum. Ik zou wel eerlijk blijven als ik jou was.
In jou ogen doe jij niets verkeerds , maar zijn de users fout. de crew is fout en alles is fout behalve MMaRsu. Je wordt er op aangesproken op een normale manier en het eerste wat je doet is wild om je heen slaan en vingerwijzingen. Er wordt uitleg van je verwacht maar je wijgert die te geven, sterker nog je hebt een sociaal leven .
En nu heb je alle tijd voor je sociale leven en geen last meer van enige druk door je gedrag dat niet door de beugel van de crewpolicy kan. Einde verhaal - druppel - emmer vol etc blauw naar zwart. Wat je alleen vergeet is dat je niet de crew er mee hebt, maar wel jezelf en de users aanwie beloofd hebt de zooi netjes op orde te houden en te zorgen dat GAM leuk blijft voor ze. Dat heb je verpest door je hormonen en het gedrag op andere delen van FOK! en de één keer kan gebeuren. iedereen heeft wel eens een bad day. maar als je in herhaling valt dan is dit de enige oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |