bronquote:The Godfather Video Game Announced!
Today (12/15/04) EA released a teaser trailer for the PS2 game. It opens up with a freakishly realistic Don Vito Corleone sitting at his desk and saying "Some day, and that day may never come, I'll call upon you to do a service for me. But uh, until that day -- accept this as a gift." The estimated release date for it is sometime in the 4th quarter of 2005. Details to follow as they're revealed....
Inderdaad...maar ns even afwachten.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:21 schreef TheSeeker_NL het volgende:
EA heeft wel vaak de neiging om games te verneuken.... we'll see...
dat dacht ik dus ook!quote:Op donderdag 16 december 2004 12:28 schreef Steve-O het volgende:
is net echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
EA verneukt heel vaak games ja. Ik heb eerlijk gezegd totaal geen vertrouwen in EA.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:32 schreef C2000 het volgende:
[..]
Inderdaad...maar ns even afwachten.
EA verneukt bijna alles wat ze in handen krijgen...dit vast ook, de verassing is alleen "HOE verneuken ze het deze keer"quote:Op donderdag 16 december 2004 12:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit was volgens mij al maanden bekend hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
EA verneukt heel vaak games ja. Ik heb eerlijk gezegd totaal geen vertrouwen in EA.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad, als die teaser van Don Vito ingame graphics zijn, ben ik er bang voor...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:56 schreef alsem het volgende:
ik ben benieuwd of het iets wordt... en of het niet te zwaar wordt voor een gemiddelde pc..
Ik ben een Godfather-fan en ik bid op mijn blote knieen dat dit tot een goed einde komt...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:59 schreef HomerJ het volgende:
Hoe kan dit [afbeelding] en EA nou in 1 zin staan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
EA Games..... ruining everything.
welkom terug, hoe was het onder je steen?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:46 schreef Devilnl het volgende:
n00b voelt..
Wat is The Godfather anyways.. klinkt wel bekent.. maar wat het isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
n00b is nog zwak uitgedrukt....quote:Op donderdag 16 december 2004 14:46 schreef Devilnl het volgende:
n00b voelt..
Wat is The Godfather anyways.. klinkt wel bekent.. maar wat het isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop