abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24009082
quote:
The Godfather Video Game Announced!

Today (12/15/04) EA released a teaser trailer for the PS2 game. It opens up with a freakishly realistic Don Vito Corleone sitting at his desk and saying "Some day, and that day may never come, I'll call upon you to do a service for me. But uh, until that day -- accept this as a gift." The estimated release date for it is sometime in the 4th quarter of 2005. Details to follow as they're revealed....
bron

Dit vond ik op een Godfather fanpage! Helaas staat de game pas voor release op herfst 2005
Een teasertrailer is er al wel verschenen en ik moet zeggen dat Don Corleone er echt realistisch uitziet!

teaser
teaser
teaser

Wat vinden jullie er van? kan dit iets worden?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik hoop dat deze game ook voor de PC uitkomt, anders zie ik mezelf genoodzaakt om een console te kopen.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik ga in ieder geval kijken voor meer info!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_24009414
vet!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 16 december 2004 @ 12:18:04 #3
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_24009426
Ziet er goed uit zeg
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ben heeeel benieuwd naar het eindresultaat
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_24009487
Damn, echt te freaky hoe echt die er uit ziet.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24009500
EA heeft wel vaak de neiging om games te verneuken.... we'll see...
pi_24009572
te vet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  donderdag 16 december 2004 @ 12:25:50 #7
48058 Patron
ricordi chi sono
pi_24009600
net weer Mafia uitgespeeld, kan even geen beter nieuw bedenken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

graag wel op pc inderdaad
pi_24009654
is net echt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_24009736
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:21 schreef TheSeeker_NL het volgende:
EA heeft wel vaak de neiging om games te verneuken.... we'll see...
Inderdaad...maar ns even afwachten.
pi_24009753
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:28 schreef Steve-O het volgende:
is net echt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
dat dacht ik dus ook!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_24009906
gaaf....ben nu al maffia aant spelen op barafranca.com ....is super !!
  donderdag 16 december 2004 @ 12:44:02 #12
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24009978
Dit was volgens mij al maanden bekend hoor.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:32 schreef C2000 het volgende:

[..]

Inderdaad...maar ns even afwachten.
EA verneukt heel vaak games ja. Ik heb eerlijk gezegd totaal geen vertrouwen in EA.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24010102
En natuurlijk weer PS2...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 16 december 2004 @ 13:18:51 #14
67800 davidov
Human ^ Together
pi_24010694
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit was volgens mij al maanden bekend hoor.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[..]

EA verneukt heel vaak games ja. Ik heb eerlijk gezegd totaal geen vertrouwen in EA.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
EA verneukt bijna alles wat ze in handen krijgen...dit vast ook, de verassing is alleen "HOE verneuken ze het deze keer"
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
pi_24011461
Niet echt blij mee dat EA dit doet, hopen dat ze de game de film eer aan doen
pi_24011572
ik ben benieuwd of het iets wordt... en of het niet te zwaar wordt voor een gemiddelde pc..
pi_24011596
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:56 schreef alsem het volgende:
ik ben benieuwd of het iets wordt... en of het niet te zwaar wordt voor een gemiddelde pc..
Inderdaad, als die teaser van Don Vito ingame graphics zijn, ben ik er bang voor...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

* fratsman hard sparen gaat...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_24011623
Lijkt me niet dat dat ingame beelden zijn, zeker niet op de ps2
  donderdag 16 december 2004 @ 13:59:42 #19
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24011628
Hoe kan dit en EA nou in 1 zin staan?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

EA Games..... ruining everything.
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24011685
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:59 schreef HomerJ het volgende:
Hoe kan dit [afbeelding] en EA nou in 1 zin staan?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

EA Games..... ruining everything.
Ik ben een Godfather-fan en ik bid op mijn blote knieen dat dit tot een goed einde komt...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 16 december 2004 @ 14:46:43 #21
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_24012690
n00b voelt..
Wat is The Godfather anyways.. klinkt wel bekent.. maar wat het is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 16 december 2004 @ 14:49:35 #22
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24012756
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:46 schreef Devilnl het volgende:
n00b voelt..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
welkom terug, hoe was het onder je steen?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24012782
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:46 schreef Devilnl het volgende:
n00b voelt..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
n00b is nog zwak uitgedrukt....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 16 december 2004 @ 14:55:14 #24
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_24012882
Terug Vuck Plasmatelevisie.
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
pi_24012893
Ik vraag me eigenlijk af wat voor soort spel dit gaat worden, want hoe goed de films ook zijn, ze zitten nou niet echt vol met moment die je makkelijk in een spel kunt naspelen. Misschien gaat het wel een mislukt actie spel worden waarbij jij toevallig een hitman van de maffia speelt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop