bronquote:The Godfather Video Game Announced!
Today (12/15/04) EA released a teaser trailer for the PS2 game. It opens up with a freakishly realistic Don Vito Corleone sitting at his desk and saying "Some day, and that day may never come, I'll call upon you to do a service for me. But uh, until that day -- accept this as a gift." The estimated release date for it is sometime in the 4th quarter of 2005. Details to follow as they're revealed....
Inderdaad...maar ns even afwachten.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:21 schreef TheSeeker_NL het volgende:
EA heeft wel vaak de neiging om games te verneuken.... we'll see...
EA verneukt heel vaak games ja. Ik heb eerlijk gezegd totaal geen vertrouwen in EA.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:32 schreef C2000 het volgende:
[..]
Inderdaad...maar ns even afwachten.
EA verneukt bijna alles wat ze in handen krijgen...dit vast ook, de verassing is alleen "HOE verneuken ze het deze keer"quote:Op donderdag 16 december 2004 12:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit was volgens mij al maanden bekend hoor.
[..]
EA verneukt heel vaak games ja. Ik heb eerlijk gezegd totaal geen vertrouwen in EA.
Inderdaad, als die teaser van Don Vito ingame graphics zijn, ben ik er bang voor...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:56 schreef alsem het volgende:
ik ben benieuwd of het iets wordt... en of het niet te zwaar wordt voor een gemiddelde pc..
Ik ben een Godfather-fan en ik bid op mijn blote knieen dat dit tot een goed einde komt...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:59 schreef HomerJ het volgende:
Hoe kan dit [afbeelding] en EA nou in 1 zin staan?
EA Games..... ruining everything.
welkom terug, hoe was het onder je steen?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:46 schreef Devilnl het volgende:
n00b voelt..
Wat is The Godfather anyways.. klinkt wel bekent.. maar wat het is![]()
n00b is nog zwak uitgedrukt....quote:Op donderdag 16 december 2004 14:46 schreef Devilnl het volgende:
n00b voelt..
Wat is The Godfather anyways.. klinkt wel bekent.. maar wat het is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |