bronquote:The Godfather Video Game Announced!
Today (12/15/04) EA released a teaser trailer for the PS2 game. It opens up with a freakishly realistic Don Vito Corleone sitting at his desk and saying "Some day, and that day may never come, I'll call upon you to do a service for me. But uh, until that day -- accept this as a gift." The estimated release date for it is sometime in the 4th quarter of 2005. Details to follow as they're revealed....
Inderdaad...maar ns even afwachten.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:21 schreef TheSeeker_NL het volgende:
EA heeft wel vaak de neiging om games te verneuken.... we'll see...
EA verneukt heel vaak games ja. Ik heb eerlijk gezegd totaal geen vertrouwen in EA.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:32 schreef C2000 het volgende:
[..]
Inderdaad...maar ns even afwachten.
EA verneukt bijna alles wat ze in handen krijgen...dit vast ook, de verassing is alleen "HOE verneuken ze het deze keer"quote:Op donderdag 16 december 2004 12:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit was volgens mij al maanden bekend hoor.
[..]
EA verneukt heel vaak games ja. Ik heb eerlijk gezegd totaal geen vertrouwen in EA.
Inderdaad, als die teaser van Don Vito ingame graphics zijn, ben ik er bang voor...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:56 schreef alsem het volgende:
ik ben benieuwd of het iets wordt... en of het niet te zwaar wordt voor een gemiddelde pc..
Ik ben een Godfather-fan en ik bid op mijn blote knieen dat dit tot een goed einde komt...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:59 schreef HomerJ het volgende:
Hoe kan dit [afbeelding] en EA nou in 1 zin staan?
EA Games..... ruining everything.
welkom terug, hoe was het onder je steen?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:46 schreef Devilnl het volgende:
n00b voelt..
Wat is The Godfather anyways.. klinkt wel bekent.. maar wat het is![]()
n00b is nog zwak uitgedrukt....quote:Op donderdag 16 december 2004 14:46 schreef Devilnl het volgende:
n00b voelt..
Misschien speel je wel een van de vele Hitmen van de Corleone familie. Kun je kiezen, Luca Brasi, Al Neri, Rocco Lampone, Willi Cicci, Clemenza enzo En dat jij dan diverse moorden uit de film moet voorbereiden en uitvoeren.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat voor soort spel dit gaat worden, want hoe goed de films ook zijn, ze zitten nou niet echt vol met moment die je makkelijk in een spel kunt naspelen. Misschien gaat het wel een mislukt actie spel worden waarbij jij toevallig een hitman van de maffia speelt.
Ken jij de Godfather niet? Heb jij je hele leven geslapen? Dat is één van de beste films/triologies gemaakt manquote:Op donderdag 16 december 2004 14:46 schreef Devilnl het volgende:
n00b voelt..
Ah! zo'n persoon... Maar ja, ik hoop ook dat ze er iets mooi's van maken. De teaser is in ieder geval heel mooi, je kunt de grijze haren van Vito onderhand tellen. Mario Puzo zou zich in zijn graf omdraaien als dit een flop wordt...quote:Op donderdag 16 december 2004 18:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Onze eigenste eenmans front tegen de EA
Jezus Christusquote:Op donderdag 16 december 2004 14:46 schreef Devilnl het volgende:
n00b voelt..
Misschien draait het spel wel volledig om het enigzins oplappen van het lijk van Sonnyquote:"Some day, and that day may never come, I'll call upon you to do a service for me. But uh, until that day -- accept this as a gift."
ik heb die box al 2 jaar liggen van de godfather...nog nooit gekeken...nooit gezien ook...quote:Op donderdag 16 december 2004 18:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jezus Christus
Laat ik het zo zeggen.. wie de film The Godfather nog nooit heeft gezien, is niet in staat om iets een goeie film te vinden. Want hoe weet je als iets goed is, terwijl je het nog nooit hebt meegemaakt?
Kippenvel van die teaser trouwens, net echt
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Misschien draait het spel wel volledig om het enigzins oplappen van het lijk van Sonny.
Je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb die box al 2 jaar liggen van de godfather...nog nooit gekeken...nooit gezien ook...
kheb wel laatst scarface gekeken...kweet niet waar iedereen zich zo druk om maakt...hij was wel aardig maar niet bijzonder ofzo
Duh.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:56 schreef Roi het volgende:
Bij IGN zie ik hem niet staan voor de cube!
[afbeelding]
Alle Nederlandstalige cubesites melden het nieuws wel gewoon, had dus gehoopt dat ie de cube niet zou overslaan!quote:
Er staat toch duidelijk "PS2 game" in het berichtje in de OP...quote:Op donderdag 16 december 2004 21:25 schreef Roi het volgende:
[..]
Alle Nederlandstalige cubesites melden het nieuws wel gewoon, had dus gehoopt dat ie de cube niet zou overslaan!
quote:EA wil De Niro en Pacino in Godfather spel
Gepost door Erwin Bergervoet - zaterdag 13 maart 2004 - Bron: Eurogamer.net
Onlangs werd bekend dat Electronic Arts de hand had weten te leggen op de gamerechten voor de beste filmreeks allertijden: The Godfather. Deze filmreeks betekende de doorbraak voor misschien wel de twee beste acteurs die Hollywood rijk is, Al Pacino en Robert De Niro.
Electronic Arts doet momenteel haar best om deze twee acteurs te strikken voor het Godfather spel, dat pas eind 2005 zal verschijnen. Zowel het uiterlijk als de stem van de acteurs zou dan in het spel opgenomen moeten worden. Men wil de acteurs ook nieuwe tekst in laten spreken en dus geen oude lijntjes uit de film gaan knippen. Naast De Niro en Pacino aast men ook op Sofia Coppola, de dochter van regisseur Francis Ford Coppola. Zij speelde in de derde Godfather film en wist onlangs ook als regisseuse een hit te scoren met Lost in Translation.
Wanneer het Electronic Arts zou gaan lukken, zou dat een grote opsteker zijn voor de gameindustrie in het algemeen. Het zou er op duiden dat games ook door de 'groten' in Hollywood serieus worden genomen en dat games wel degelijk op weg zijn een plaatsje naast de films in te nemen. Eerder wist EA al voor de laatste James Bond game, Everything or Nothing, acteurs Willem Dafoe, Richard Kiel en Pierce Brosnan, alsook actrices Shannon Elizabeth en Heidi Klum te strikken.
Dus hij komt volgens jouw ook niet op de Xbox en PC uit ?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk "PS2 game" in het berichtje in de OP...
Wij zijn nu dan ook echt duidelijk uitgepraatquote:Op donderdag 16 december 2004 21:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb die box al 2 jaar liggen van de godfather...nog nooit gekeken...nooit gezien ook...
kheb wel laatst scarface gekeken...kweet niet waar iedereen zich zo druk om maakt...hij was wel aardig maar niet bijzonder ofzo
quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:09 schreef Bastard het volgende:
Wij zijn nu dan ook echt duidelijk uitgepraat
Het is natuurlijk geen Jean Claude van Damme.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:09 schreef Bastard het volgende:
Wij zijn nu dan ook echt duidelijk uitgepraat
Sterker nog, dat je als klein jochie in amerika aankomt en je maar moet redden.... Dan zou je een baantje moeten zoeken (legit of niet legit) en vanuit hier een beetje een imperium starten... Maar het lijkt me moeilijk om van deze trilogie een nette game te maken, ik kan me er vrij weinig van voorstellen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:00 schreef Stommerd het volgende:
Het lijkt mij wel stoer wanneer je de jonge Vito Corleone bent en dat je heel het imperium nog moet opbouwen
quote:Sterker nog, dat je als klein jochie in amerika aankomt en je maar moet redden.... Dan zou je een baantje moeten zoeken (legit of niet legit) en vanuit hier een beetje een imperium starten
Waarom herken ik dan Sonny en Tessio op dat plaatje?quote:je speelt dus niet met één van de bestaande personages uit de films.
Ze kunnen anders toch ook goede games maken, kijk maar naar: SimCity 4 en Medal of Honorquote:
Die doen waarschijnlijk wel mee, maar jij bent iemand anders in het spel.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
Waarom herken ik dan Sonny en Tessio op dat plaatje?
preciesquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:51 schreef H.Flick het volgende:
Klinkt goed, nou maar hopen dat de uitvoering goed is...
bronquote:Godfather Goes GTA
EA promises free roaming world and human drama for movie to game conversion.
By Anoop Gantayat
January 14, 2005 - Electronic Arts' surprising plans to convert The Godfather to the videogame scene have remained shrouded in secrecy since the project's March unveiling, and even then not much was said. But someone managed to get the big scoop on the game. In what's sure to be a silly bit of game trivia years from now (or maybe one of the first signs of EA's intents on the Japanese market), Japan's most popular game magazine, Weekly Famitsu, got the first word on what we can expect of the title. We, of course, picked up the magazine and put our Japanese dictionaries through the paces to bring you a full report.
EA has entrusted senior producer Hunter Smith with this license -- sure to be one of the years most scrutinized movie to game conversions. Smith has worked on the 007 and Road Rash franchises, and in comments with the magazine, he promises a movie-to-game conversion of a flavor completely different from existing movie-to-game products (many of which are released by EA in the first place).
Smith isn't going at the game alone, of course. Currently, 120 people are working on the title, with EA expecting that number to rise to 200 leading up to the final development stages. Definitely the makings of a big game.
IGN hinted in initial reports that EA may take a GTA-style open world approach with The Godfather, and sure enough, that's turned out to be the case. The game takes place in New York's Little Italy during the late 1940s and early 1950s. Players move freely through a virtual re-creation of the movie's setting, taking on missions as they see fit.
As an original member of the Corleone family, your goal is to earn respect by successfully clearing missions, rising up in the family ranks. Your character is your own creation. Although EA hasn't revealed specifics, it's promising some revolutionary new way of character creation -- something that hasn't been been done before. We'll leave the speculation to you for now.
Missions feature the expected gun-and-car sequences. Gun sequences, where you exchange fire with enemies, can get tricky, as enemies will take hostages to keep you from shooting them. Get close to enemies, and you can strike them with your gun and even make use of sticks, in case bullets aren't your thing. Car chase scenes allow you to drive around Little Italy, firing as you navigate the roads.
EA had wanted to make an open-ended game for some time, Smith reveals. He acknowledges that open-ended crime-themed games are having big success in the market right now, but points out that they lack story. "We wanted to make a title with the same [style of] open world, but with a strong background, one where you build human relationships while creating your own story," comments Smith, revealing how Godfather may stand out from the current pack headed up by Grand Theft Auto.
Smith and his team plan to take the virtual world design one step further by adding memory to the world. The characters who appear in the game all have a past and a daily routine. As an example of character pasts, Smith explains: "If you fight with a character who appears during the game, the next time you meet that character, he'll act in accordance with the memory [of the fight]."
Although the game's story is your own creation, there will be plenty of ties to the movie. Smith cites the famous scene of Corleone getting shot. This scene will appear in the game somewhere. "Actually," Smith adds, "there will be a mission in the game which is related to this scene. It's constructed so that players will appear in the scene and will feel as if they are alive within it."
Just as it is for the movies, story is shaping up to be one of the main points of The Godfather on the small screen. EA states that "human drama" will be the main part of the game. Don't worry -- this doesn't necessarily mean that you'll be waiting through endless movies. Cinematic sequences allow for player interaction, examples involving your coercing people for information and bribing the law. Plus, once the human drama has come to an end, you'll take full control for action sequences without any pauses for loading. The transition to action-based gameplay is meant to be seamless.
The Godfather is still only 15% complete (even the name isn't finalized), but EA hopes to show more of it in February. That gives us plenty of time to watch the DVD box set to make sure we're fully familiar with the world we'll be playing in for EA's latest movie to game conversion.
Ik heb EA nooit kunnen betrappen op het goed gebruiken van een filmlicentie.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:55 schreef Dezz het volgende:
[..]
Ze kunnen anders toch ook goede games maken, kijk maar naar: SimCity 4 en Medal of Honor
Als het goed is, in de herfst van dit jaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:02 schreef Stommerd het volgende:
Wanneer wanneer wanneer???
kan niet wachten
Die openingsvideo is VET!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:48 schreef washandje het volgende:
Stond dit hier al?:
http://www.eagames.com/official/godfather/godfather/us/home.jsp
Voor een prerendered filmpje heb je helemaal geen dikke pc nodigquote:Op zondag 20 februari 2005 14:04 schreef Georges het volgende:
Zo dan, die video, ziet er erg goed uit. Zal je wel een flinke pc voor nodig hebben.
Ik hoop dan ook nog steeds op een Mafia 2!quote:Op zondag 20 februari 2005 14:50 schreef -Xerxes- het volgende:
Anyway, maar hopen dattie net zo tof word als Mafia
Dat is toch die malloot van de Power Umlimited of niet? Hagen en Santino beginnen iig echt oud te worden...quote:
Inderdaad en inderdaadquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat is toch die malloot van de Power Umlimited of niet? Hagen en Santino beginnen iig echt oud te worden...
En bedankt voor de scoopquote:Op zondag 6 maart 2005 13:14 schreef fratsman het volgende:
Nog iets meer info
En Luca Brasi doet mee!
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:14 schreef fratsman het volgende:
Nog iets meer info
En Luca Brasi doet mee!
PSP? lol lijkt me ook wel gaafquote:Op zondag 27 maart 2005 14:29 schreef dujour het volgende:
in de pu staat voor de ps2 / xbox / psp / pc
mooi
Wat dacht je van de o zo handige functie kopieren-plakken?quote:Op maandag 28 maart 2005 20:30 schreef jercovski het volgende:
xboxmagazine (UK) heeft ook aardige footage, ben nie ijverig gnoeg om over te typen
Ja hoor, ga jij maar kopiëren / plakken vanuit een tijdschriftquote:Op maandag 28 maart 2005 22:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat dacht je van de o zo handige functie kopieren-plakken?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:58 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Ja hoor, ga jij maar kopiëren / plakken vanuit een tijdschrift
Minders... iemand met XboxMagazine die wel ijverig genoeg is???quote:Op maandag 28 maart 2005 20:30 schreef jercovski het volgende:
xboxmagazine (UK) heeft ook aardige footage, ben nie ijverig gnoeg om over te typen
Money says it all doesn't itquote:Op zondag 25 december 2005 11:12 schreef Scarafax het volgende:
Heys nieuwe filmpjes en screens... vet man!
Grafisch is het al weer stukkie verbeterd vergeleken met de 'oude' screens...
Zit nog steeds met smart te wachten aangezien het helaas (maar wel voorspelbaar) weer was uitgesteld...
Maar bijna! In Amerika komt ie op 2 Januari uit...![]()
Edit: Overigens is niet zo lang geleden bekent gemaakt dat dit het duurste spel ooit is... verwacht er dus erg veel van!!!
Eigen engine zover ik weetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:31 schreef alsem het volgende:
is het gemaakt op de gta engine?
Er komt een 360 versie aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:51 schreef jorienvdherik het volgende:
jezus ingameben te verwend met een 360
Ik, het lijkt heel erg op GTA.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:53 schreef Slappy het volgende:
Iemand al de game gespeeld???
Lijkt me best wel een leuke game nu maar hopen dat het een beetje de Godfather sfeer heeft.
En niet een Clone van Gta.
het lijkt echt heel veel op de gta series, het ronde kaartje, de health bar me het geld erboven, een plaatje van het wapen erbij...quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:57 schreef H.Flick het volgende:
Of zijn jullie allemaal van die tyfus warezhoeren?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
Deze game wordt zoooooooooooooo slecht....stukjes dialoog.
http://ukresistance.co.uk/pics3/godfather.wma
de film zelf is ook zo slechtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die lui zijn ook helemaal niet sarcastisch ofzo![]()
het was al bekend dat deze game kut speelt op de pcquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
Eventjes gespeeld en....... dit was toch de duurste game ooit?? Is al dat geld naar de license gegaan ofzo![]()
Graphics zijn middelmatig at best, camera zuigt echt 18 pikken in 5 minuten om over de controls nog maar niet te spreken..... Sfeer was dan wel weer best aardig.
Ik heb het dan wel op de PC gespeeld en kan dus niet oordelen over de console versies, maar dit is echt een schande voor de franchise genaamd "Godfather"![]()
Nee, ik spaar m'n tijd nog wel even op om m'n sociale leven te kunnen verneuken aan Oblivion![]()
en veel drukkere straten geloof ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:29 schreef Hellrazor het volgende:
ga mafia spelen ofzo
die ziet er ook nog eens beter uit (game van 4 jaar geleden)
Jouw mening, niet de mijnequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:12 schreef Strolie75 het volgende:
Rondrijden was saai en geestdodend
missies waren saai
Spatie.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:12 schreef Fonzarelli het volgende:
Wat een poepgame...besturing is ronduit debiel. Kan iemand me vertellen hoe ik uit een auto moet stappen?!?!
Voor NL kaartjes klik hier, dan klik ik en doet hij niksquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:40 schreef G-Mart het volgende:
Op www.godfatherthegame.nl kun je gratis hele vette visitekaartjes bestellen in The Godfather stijl
Ik heb ze zojuist besteld, nu afwachten of ze thuis komen, Heb trouwens alleen die LOGO (zwart/wit) genomen, misschien dat het bij anderen een foutmelding geeft?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:41 schreef Miguel het volgende:
[..]
Voor NL kaartjes klik hier, dan klik ik en doet hij niks![]()
Er was nog iets met cookies, maar nadat ik dat heb gefixed doet hij nog steeds niksquote:Op zondag 19 maart 2006 16:49 schreef Syd het volgende:
Ik heb ze zojuist besteld, nu afwachten of ze thuis komen, Heb trouwens alleen die LOGO (zwart/wit) genomen, misschien dat het bij anderen een foutmelding geeft?
Na lang zoeken eindelijk gevondenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:27 schreef Miguel het volgende:
[..]
Er was nog iets met cookies, maar nadat ik dat heb gefixed doet hij nog steeds niksOpent hij een nieuw venster (zo ja, zou je misschien de directe link kunnen geven?) of zit dat visite-kaartjes-gebeuren ook in die flash site?
Welke debiel gaat dan ook een spel spelen met de door de makers gekozen knoppen?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:12 schreef Fonzarelli het volgende:
Wat een poepgame...besturing is ronduit debiel. Kan iemand me vertellen hoe ik uit een auto moet stappen?!?!
HELD!quote:
Zal wel weer een keer ice cards spam krijgen nu, maar dat zien we later wel...quote:We hebben je bestelling ontvangen en sturen de kaartjes binnenkort naar je toe.
Zeg Godfather-spelers hier..ik heb hem nu ook net binnen. Maar ik snap geen kont van dat begin.. Die Luca Brasi komt je redden en dan moet je met zo'n ventje vechten. Maar hij wil maar niet dood en ik kan verder ook niet weglopen... maakt niet uit of ik hem probeer te wurgen of met probeer te executeren... Weet iemand wat daar de bedoeling van is?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:57 schreef White__Tiger het volgende:
Ik heb het spel nu sinds dinsdag en aardig wat gespeeld.
Alle missies nu al 100% voltooid en heel stuk kleiner dan GTA dus.
Het totale spel % is nu 42% bij mij, moet nog wat extra opdrsachten uitvoeren.
Hij valt voor mij toch wel tegen als ik kijk na alle commotie rondom het spel en uiteindelijk weinig revolutionaire nieuwe dingen. Veelal hetzelfde als GTA.
Waarom die moeite doen? Fredo gaat uiteindelijk toch dood?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:54 schreef NoSigar het volgende:
Volgens mij moet je gewoon doorgaan tot ie dood is. Misschien helt de V-toets.
Ik zit al twee dagen vast bij een belachelijk kut-missie waarin ik de ambulance moet achtervolgen naar het ziekehuis met die sukkel van een Fredo.
Die is mij in 2 keer geluktquote:Op maandag 20 maart 2006 12:54 schreef NoSigar het volgende:
Volgens mij moet je gewoon doorgaan tot ie dood is. Misschien helt de V-toets.
Ik zit al twee dagen vast bij een belachelijk kut-missie waarin ik de ambulance moet achtervolgen naar het ziekehuis met die sukkel van een Fredo.
Klopt..het valt wel wat tegen inderdaadquote:Op maandag 20 maart 2006 14:47 schreef =HellFire= het volgende:
Lachwekkend dit, een budget van 10 tot 20 miljoen en ze komen niet verder dan een magere GTA kloon die ook nog eens slechter speelt?
Ik heb hetzelfde probleem... met 'space' kan ik in een wagen stappen maar met geen enkele knop kan ik meer uit de wagen komen... heb ook alles al keer veranderd in het control-menu. Welke is het dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:35 schreef McGilles het volgende:
[..]
Welke debiel gaat dan ook een spel spelen met de door de makers gekozen knoppen?
Als ik een spel ga spelen ben ik altijd eerst 10 minuten zoet met alle knoppen wijzigen zodat ik weet wat waar zit en dan ga ik spelen.
preciesquote:Op maandag 20 maart 2006 14:47 schreef =HellFire= het volgende:
Lachwekkend dit, een budget van 10 tot 20 miljoen en ze komen niet verder dan een magere GTA kloon die ook nog eens slechter speelt?
Spatie.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:47 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem... met 'space' kan ik in een wagen stappen maar met geen enkele knop kan ik meer uit de wagen komen... heb ook alles al keer veranderd in het control-menu. Welke is het dan?
Illegaal nog wel?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef S1nn3rz het volgende:
ik snap eigenlijk niet dat mensen durven te klagen over iets wat ze illegaal gedownload hebben
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef S1nn3rz het volgende:
ik snap eigenlijk niet dat mensen durven te klagen over iets wat ze illegaal gedownload hebben
-nee dus-quote:Op maandag 20 maart 2006 15:47 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem... met 'space' kan ik in een wagen stappen maar met geen enkele knop kan ik meer uit de wagen komen... heb ook alles al keer veranderd in het control-menu. Welke is het dan?
Eerder een nog lelijkere versie van....quote:Op maandag 20 maart 2006 20:09 schreef Roi het volgende:
ALs het een GTA kloon is ben ik tevreden hoor
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:43 schreef G-Mart het volgende:
Vanaf de 23e .. nog drie dagen wachten dus ..
Gelukkig ben jij ook één van de weinige Fokkers met een IQ kleiner dan je schoenmaat.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef S1nn3rz het volgende:
`quote:Op maandag 20 maart 2006 20:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ook één van de weinige Fokkers met een IQ kleiner dan je schoenmaat.
er zijn genoeg games die je legaal kunt downloaden tegen betaling.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:53 schreef Roi het volgende:
Owja idd hihi het downloaden zelf is natuurlijk niet illegaal!
De mallerd!
Het downloaden niet, het verspreiden welquote:Op maandag 20 maart 2006 20:53 schreef Roi het volgende:
Owja idd hihi het downloaden zelf is natuurlijk niet illegaal!
De mallerd!
DAT zeg ik juist.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:02 schreef Even het volgende:
[..]
Het downloaden niet, het verspreiden wel
ik vind het vreemd dat er geen warez genoemd mogen worden, maar dat het duidelijk is dat de ervaringen van spelers komen uit warez omdat deze nog niet in de winkel verkrijgbaar zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:34 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat alle topics over games die op de PC verschijnen altijd uitmonden in warezgezeik. Kan-ie niet gewoon dicht totdat de game in de winkel te koop is.
Er komt toch ook een Xbox360 versie? Misschien dat die er beter uit ziet. Wanneer komt-ie eigenlijk?
Onzin. Bovendien: De besturing wortdt ook in recensies als een zwak punt genoemd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:41 schreef MaximumRush het volgende:
Nee, besturing is goed. Als je een gedownloade versie hebt, heb je een kutbesturing en kan je niet uitstappen uit auto's. Een normale versie is gewoon een erg goed spel.
Nee, halverwege nemen de Da-Nang-Boys alles over.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:57 schreef Yankee_One het volgende:
blijven gebribede zaekn ook van jou?
of verlies je controle zoals in San Andreas?
Serieus?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:00 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Nee, halverwege nemen de Da-Nang-Boys alles over.
Lul niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:31 schreef NoSigar het volgende:
Jawel, want anders kom je niet verder. Die lui komen na missie 8 of zo pas van de boot uit 'Nam aan.
Sure dudequote:Op donderdag 23 maart 2006 15:31 schreef NoSigar het volgende:
Jawel, want anders kom je niet verder. Die lui komen na missie 8 of zo pas van de boot uit 'Nam aan.
Speel eens GTA:SA, maar vertel dan niet verder waar je achterkomt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:07 schreef Even het volgende:
[..]
Sure dude![]()
Ik zit al op 60% met de missies en er is nog niks gebeurd zeker al een missie of 12 gehad![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:15 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Speel eens GTA:SA, maar vertel dan niet verder waar je achterkomt.
En de naam Da-Dang boys zegt je niks? Je snapt niet meteen dat het niet serieus isquote:
Na de missies zijn er nog wat kleine opdrachten, mensen liquideren bv. Verder kan je ook eindeloos zaken van andere families blijven overnemen maar dat begint ook te vervelen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:55 schreef the_RAVEN het volgende:
dus wel of niet kopen?
want je kan het spel wel uitgespeeld hebben maar hoe is de speelduur? Is het na de missies over?
Voor de PC?? Hoelang heb je er over gedaan dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:25 schreef Koentje3 het volgende:
Ik heb hem gister uitgespeeld... ik vond het echt een heeeeeeeeel vet spel!
Ik ben dan ook geen hardcore gamer ofzo.. absoluut geen GFX whore ofzo ... Deze game was gewoon perfect voor mij!
Mafia sfeertje, zeer korte ladingstijden, redelijk makkelijk waardoor het leuk wegspeeld... Etc etc etc.
Ik speel 1/20 spellen ofzo die ik speel daadwerkelijk uit... En dit was er eentje van.. Top spel!
It's been a while...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:43 schreef NoSigar het volgende:
[..]
En de naam Da-Dang boys zegt je niks? Je snapt niet meteen dat het niet serieus is?
Voor de pc ja..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:47 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
Voor de PC?? Hoelang heb je er over gedaan dan?
je kan ook extorten door bv. dingen te mollen in het gebouw, zn maat neer te schieten, een pistool op zn hoofd te richten.. etc etc etc.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:32 schreef pieter20 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat nou precies de bedoeling is van die boxer en twee dames in de kelder in zo'n winkel in New Jersey? Ik kan die gast doodschieten, maar dan kan ik 'm niet extorten. Afpersen lukt ook niet vanwege die achterlijk hoge pressure-grens, ik heb al verschillende dingen geprobeerd (op z'n knieschijf geschoten, met een honkbalknuppel erop, e.d.) maar ik krijg 'm niet afgeperst. Gaarne wat tips, voor de mensen die deze gast al hebben gehad
doe ik ook, als ik op weg ben naar een missie en ik zie een handeltje dat ik nog kan overnemen, doe ik dat. als je dat allemaal op het eind achter elkaar moet doen gaat het snel vervelenquote:Op zondag 26 maart 2006 03:11 schreef dujour het volgende:
Ik heb hem vandaag gekocht, bestuuring heb je zo in de hand.
Vindt het een top spel echt.
En een tip wat mij betreft doe alles door elkaar heen vindt ik veel mooier.
eerst die 2 guards dus doden. daarna een aantal schoten op bruno lossen, totdat hij geknield zit. pak hem vast, trek hem omhoog en sleep hem mee naar die oven. als het goed is, blijft bruno zeg maar lang genoeg 'out' zodat jij je ding kan doenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:35 schreef superheist het volgende:
Pff, hoe krijgen jullie die missie voor elkaar waar je Bruno moet vermoorden? (in de oven gooien) Ik kom makkelijk boven, maar als je daar bent moet je eerst die twee dikke vermoorden, en dan proberen Bruno in de oven te gooien.. Dit lukt mij echt niet, hij gaat steeds te snel dood (ik schiet) maar als ik hem niet schiet, dan schiet hij mij wel.. dus hoe zorg ik dat hij mij niet meer schiet en hoe gooi ik hem in de oven?
EA hequote:Op zondag 26 maart 2006 15:58 schreef pieter20 het volgende:
Nou, hij's uitgespeeld. 34 uur speelplezier gehad, ik vond 't een best spel.
Wat ik nou toch verbazend vind zijn die kleine rotdingen waar geen aandacht aan besteed is. Ze hebben een budget van miljoenen euro's, is het dan zo'n probleem om te zorgen dat bijvoorbeeld de wijze van aanspreken/gedrag naar de speler toe veranderd naarmate je rang hoger wordt? Is het zo moeilijk te zorgen dat de speler ook wat meer "donnerig" (no pun intended) overkomt als hij hoger in de rangen komt?
Ik vraag me ook af of er nou eigenlijk wel fatsoenlijk getest is door mensen die objectief zijn. Een groot zwart vlak met "Mob war lost!" dat je 10 seconden voor je neus krijgt terwijl je al schietend probeert weg te komen in een bijna gare auto is dus gewoon hinderlijk, kan me niet voorstellen dat ze dit ontglipt is. Dat terwijl het "Weekly income"-venstertje het spel wél pauzeert.
En zo zijn er nog wel meer van die dingen waarvan ik zoiets heb van 'goh, voor dat geld...'. Voor dat geld hadden ze best een mogelijkheid kunnen maken waarbij je bij elke rang-promotie je character overnieuw kan aankleden, je begint immers als compleet broekie en eindigt als The Don of NYC, dus wat apparel om dat uit te stralen lijkt me best aardig. Verder ben ik vaak zat neergeschoten door mannetjes die ineens om een hoekje spawnen (je kijkt om een hoekje, ziet niks, loopt naar binnen en ineens zit je vol met hagel), ook zoiets wat je eigenlijk niet verwacht van een miljoenengame. Dynamiek hadden ze ook best wat meer aandacht aan kunnen besteden, je komt heel vaak dezelfde situaties tegen die exact hetzelfde opgezet zijn, waardoor het spel (is wel tegen het einde, moet ik zeggen) voorspelbaar wordt. Dan is het uitspelen meer een kwestie van 'omdat ik het kan' of om de eindscene te zien dan om echt nog plezier in het spel te hebben. Seen it once, seen it all.
Ik heb me al met al best vermaakt, maar voor wat volgens EA zelf één van hun grootste releases ooit zou moeten zijn vind ik dat ze te laks met de afwerking en details zijn omgesprongen. Dit zal ook best z'n redenen gehad hebben, maar ze gooien door hun budget aan de grote klok te hangen op deze manier hun eigen glazen in.
nee, vind ik te makkelijkquote:
Ik ben van EA gewend dat ze spellen niet goed afwerkenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:02 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nee, vind ik te makkelijk
van ea game ben ik gewend dat je in een sleur raakt. de afwisseling is dan zoek.
in deze game zijn een hoop dingen te doen die (tot nu toe) interessant blijven.
ja ik dacht na de Woltz missie, verder kan je net als in GTA safehouses kopenquote:Op zondag 26 maart 2006 21:47 schreef dujour het volgende:
krijg je ook nog een ander huis om te saven of?
ben weinig bugs ed tegengekomen. wel zitten er 'fouten' in, maar die haal je er tijdens het programeren uit. en met fouten bedoel ik dat je als don nog steeds met kid wordt aangesprokenquote:Op zondag 26 maart 2006 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben van EA gewend dat ze spellen niet goed afwerken
Je moet de vrije richt modus gebruiken om te schieten en schieten op zijn schouder, zo ontwapen je hem en kun je hem zonder gevaar in de oven mikken.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:35 schreef superheist het volgende:
Pff, hoe krijgen jullie die missie voor elkaar waar je Bruno moet vermoorden? (in de oven gooien) Ik kom makkelijk boven, maar als je daar bent moet je eerst die twee dikke vermoorden, en dan proberen Bruno in de oven te gooien.. Dit lukt mij echt niet, hij gaat steeds te snel dood (ik schiet) maar als ik hem niet schiet, dan schiet hij mij wel.. dus hoe zorg ik dat hij mij niet meer schiet en hoe gooi ik hem in de oven?
Dat is nou precies wat ik bedoel ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ben weinig bugs ed tegengekomen. wel zitten er 'fouten' in, maar die haal je er tijdens het programeren uit. en met fouten bedoel ik dat je als don nog steeds met kid wordt aangesproken
Tegenwoordig worden zelfs 'negerzoenen' afgeschaft, kun je je voorstellen wat er gaat gebeuren als ze die mogelijkheid er NIET in hadden gedaan...quote:Op maandag 27 maart 2006 09:13 schreef x.ray het volgende:
Het maken en ontwerpen van je eigen persoon in het spel vind ik onrealistisch.. Je kunt zelfs een neger als hoofdrolspeler kiezen. Niet dat ik iets tegen negers heb maar is dat nou realistisch "een neger in een corleone familie"? ik bedoel maar.
Die winkels vallen nog wel mee, gewoon eerst met een auto die gangsters voor de deur doodrijden...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef Cart_man het volgende:
Ik vind het wel een grappig spel. Niet geweldig, maar wel leuk tijdverdrijf.
Bedrijven overnemen is echt kut. Je zit vol lood, voordat je ook maar een tegenstander weghebt....
je moet de game niet op de pc spelen. op de ps2 speelt hij heerlijkquote:Op maandag 27 maart 2006 09:13 schreef x.ray het volgende:
Opzich vind ik het een leuke game.. net wat iedereen zegt besturing is ronduit bagger!!
Het maken en ontwerpen van je eigen persoon in het spel vind ik onrealistisch.. Je kunt zelfs een neger als hoofdrolspeler kiezen. Niet dat ik iets tegen negers heb maar is dat nou realistisch "een neger in een corleone familie"? ik bedoel maar.
mensen die zeggen het spel te hebben uitgespeeld in 7 uur zijn 'GROTE' leugenaars! knappe jongen om dit spel in 7 uur uit te spelen.. a.u.b stfu
je moet natuurlijk niet gelijk op de eigenaar aflopenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef Cart_man het volgende:
Ik vind het wel een grappig spel. Niet geweldig, maar wel leuk tijdverdrijf.
Bedrijven overnemen is echt kut. Je zit vol lood, voordat je ook maar een tegenstander weghebt....
Gewoon geduld hebben, ze loopt eerst weg en praat ff met een bewaker. Gewoon blijven wachten om het hoekje. Dan lopen ze allebei weg. Die bewaker loopt gewoon door die gang en zij gaat rechts zo'n klein zijruimtetje in. Gewoon knielend langs haar sluipen, bewaker wurgen en blijven wachten totdat zij weer uit die zijkant terugloopt naar die kamer waar ze eerst stond....quote:Op maandag 27 maart 2006 11:59 schreef Antonieau het volgende:
Ik zit nu bij die missie dat je khartoum's hoofd in Woltz's bed moet leggen, maar ik kom steeds niet langs dat stukje met die hoer van een dienstmeisje, ze ziet me steeds en drukt et alarm aan
![]()
hahaha moet je maar niet downloadenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:55 schreef ZigoSOS het volgende:
Wat een kutspel. Gare besturing. En uit een auto stappen lukt bij mij ook niet, en nee, ook niet met spatie. Heb elk knopje geprobeerd.
Als jij nou 'ns je kop dichthoudt met je irritante geblaat over illegaal downloaden.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:59 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hahaha moet je maar niet downloaden
Ik heb ém gedownd (quote:Op zondag 26 maart 2006 21:53 schreef Boomstam het volgende:
Ik vind het maar bagger. Het spel en alles begont erg mooi, sfeer is geweldig en de missies ook.
Als je verder in het spel komt wil je toch meer dan doen wat je in het begin al deed.
Er zit werkelijk geen verschil in soldaat zijn of don zijn.
oja nou ja als don heb je geen missies meer en kan je alleen maar verveeld door de stad burgers plat rijden. Het is ook veel te snel utigespeelt. je wordt warm gemaakt maar het orgasme onbreekt eraan. Wou dat ik hem maar gedownload had ipv gekocht.,.....
Als je het een leuk spel vind koop je hem toch zeker wel. Of laat je je mening af gaan op andere mensen waar je het oneens mee bentquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:30 schreef Ruuudje het volgende:
[..]
Ik heb ém gedownd () ma wou hem morgen gaan kopen...heb nog niet echt veel gespeeld, maar kopen isz duss af te raden?! dit soort spellen is toch wel mooi voor de collectie lijkt me, njaa eerst maar eens verder spelen dan
Ik had em woensdag al :-Dquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:00 schreef Tommynation het volgende:
ja ik ben de eerste weer heb hem vanmorgen gekocht, en kan niet wachten tot ik vanmiddag kan gaan spelen op de ps2. lijkt me wel echt heel gaaf!!!
klopt, ik las mn post net aan het eind van de pagina, had niet echt door wat ik zo snel zei maar heb net besloten hem te kopenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je het een leuk spel vind koop je hem toch zeker wel. Of laat je je mening af gaan op andere mensen waar je het oneens mee bentBeetje vreemd imho.
FBI agent omkopenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:20 schreef Cart_man het volgende:
Wat moet je nou eigenlijk doen ten tijde van een mobwar?
Hoe blaas je de zaak op dan? Gewoon bom droppen en wegrennen? Zo een Dillinger is overigens een heerlijk wapen voor wanneer je de compounds moet zuiveren.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
FBI agent omkopen![]()
Anders, 2 zaken van hun opblazen. FBI agent omkopen is echter veel eenvoudiger, omdat ze op de map staan.
DIllinger?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoe blaas je de zaak op dan? Gewoon bom droppen en wegrennen? Zo een Dillinger is overigens een heerlijk wapen voor wanneer je de compounds moet zuiveren.![]()
Dat wist ik dus ook niet, terwijl ik toch al 10 uur playing time hebquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:27 schreef Even het volgende:
Veel mensen die ik ken en ook dit spel hebben weten niet eens dat je je kleding en uiterlijk nog allemaal kan aanpassen in het Load Game scherm![]()
Gewoon ff op edit drukken![]()
zonder moeitequote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:21 schreef Cart_man het volgende:
Ik ben don. Wat een anticlimax was dat. Zonder moeite vier familiecompounds opgeblazen, terug naar mijn eigen compound en ik ben don.
Nu moet ik alle sidemissies nog doen. Dat is eigenlijk het leukste.
Ik begon altijd met de 'kleine' compound, als je daar uit bent kan je wel makkelijk dekking zoeken. meteen vanuit die deur rechtdoor dat 'tuintje' inquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:06 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zonder moeite
leg uit, ik heb het er knap lastig mee.
heb ik me net een compound binnen geknald, drop ik de bom, loop ik het huis uit, staan daar 4 mannetjes met shotguns op me te knallen. zonder dat ik dekking heb...
overigens heb ik wel die gun van 500k nu....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |