Er komt een 360 versie aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:51 schreef jorienvdherik het volgende:
jezus ingameben te verwend met een 360
Ik, het lijkt heel erg op GTA.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:53 schreef Slappy het volgende:
Iemand al de game gespeeld???
Lijkt me best wel een leuke game nu maar hopen dat het een beetje de Godfather sfeer heeft.
En niet een Clone van Gta.
het lijkt echt heel veel op de gta series, het ronde kaartje, de health bar me het geld erboven, een plaatje van het wapen erbij...quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:57 schreef H.Flick het volgende:
Of zijn jullie allemaal van die tyfus warezhoeren?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
Deze game wordt zoooooooooooooo slecht....stukjes dialoog.
http://ukresistance.co.uk/pics3/godfather.wma
de film zelf is ook zo slechtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die lui zijn ook helemaal niet sarcastisch ofzo![]()
het was al bekend dat deze game kut speelt op de pcquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
Eventjes gespeeld en....... dit was toch de duurste game ooit?? Is al dat geld naar de license gegaan ofzo![]()
Graphics zijn middelmatig at best, camera zuigt echt 18 pikken in 5 minuten om over de controls nog maar niet te spreken..... Sfeer was dan wel weer best aardig.
Ik heb het dan wel op de PC gespeeld en kan dus niet oordelen over de console versies, maar dit is echt een schande voor de franchise genaamd "Godfather"![]()
Nee, ik spaar m'n tijd nog wel even op om m'n sociale leven te kunnen verneuken aan Oblivion![]()
en veel drukkere straten geloof ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:29 schreef Hellrazor het volgende:
ga mafia spelen ofzo
die ziet er ook nog eens beter uit (game van 4 jaar geleden)
Jouw mening, niet de mijnequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:12 schreef Strolie75 het volgende:
Rondrijden was saai en geestdodend
missies waren saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |