Als het goed is, in de herfst van dit jaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:02 schreef Stommerd het volgende:
Wanneer wanneer wanneer???
kan niet wachten
Die openingsvideo is VET!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:48 schreef washandje het volgende:
Stond dit hier al?:
http://www.eagames.com/official/godfather/godfather/us/home.jsp
Voor een prerendered filmpje heb je helemaal geen dikke pc nodigquote:Op zondag 20 februari 2005 14:04 schreef Georges het volgende:
Zo dan, die video, ziet er erg goed uit. Zal je wel een flinke pc voor nodig hebben.
Ik hoop dan ook nog steeds op een Mafia 2!quote:Op zondag 20 februari 2005 14:50 schreef -Xerxes- het volgende:
Anyway, maar hopen dattie net zo tof word als Mafia
Dat is toch die malloot van de Power Umlimited of niet? Hagen en Santino beginnen iig echt oud te worden...quote:
Inderdaad en inderdaadquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat is toch die malloot van de Power Umlimited of niet? Hagen en Santino beginnen iig echt oud te worden...
En bedankt voor de scoopquote:Op zondag 6 maart 2005 13:14 schreef fratsman het volgende:
Nog iets meer info
En Luca Brasi doet mee!
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:14 schreef fratsman het volgende:
Nog iets meer info
En Luca Brasi doet mee!
PSP? lol lijkt me ook wel gaafquote:Op zondag 27 maart 2005 14:29 schreef dujour het volgende:
in de pu staat voor de ps2 / xbox / psp / pc
mooi
Wat dacht je van de o zo handige functie kopieren-plakken?quote:Op maandag 28 maart 2005 20:30 schreef jercovski het volgende:
xboxmagazine (UK) heeft ook aardige footage, ben nie ijverig gnoeg om over te typen
Ja hoor, ga jij maar kopiëren / plakken vanuit een tijdschriftquote:Op maandag 28 maart 2005 22:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat dacht je van de o zo handige functie kopieren-plakken?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:58 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Ja hoor, ga jij maar kopiëren / plakken vanuit een tijdschrift
Minders... iemand met XboxMagazine die wel ijverig genoeg is???quote:Op maandag 28 maart 2005 20:30 schreef jercovski het volgende:
xboxmagazine (UK) heeft ook aardige footage, ben nie ijverig gnoeg om over te typen
Money says it all doesn't itquote:Op zondag 25 december 2005 11:12 schreef Scarafax het volgende:
Heys nieuwe filmpjes en screens... vet man!
Grafisch is het al weer stukkie verbeterd vergeleken met de 'oude' screens...
Zit nog steeds met smart te wachten aangezien het helaas (maar wel voorspelbaar) weer was uitgesteld...
Maar bijna! In Amerika komt ie op 2 Januari uit...![]()
Edit: Overigens is niet zo lang geleden bekent gemaakt dat dit het duurste spel ooit is... verwacht er dus erg veel van!!!
Eigen engine zover ik weetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:31 schreef alsem het volgende:
is het gemaakt op de gta engine?
Er komt een 360 versie aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:51 schreef jorienvdherik het volgende:
jezus ingameben te verwend met een 360
Ik, het lijkt heel erg op GTA.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:53 schreef Slappy het volgende:
Iemand al de game gespeeld???
Lijkt me best wel een leuke game nu maar hopen dat het een beetje de Godfather sfeer heeft.
En niet een Clone van Gta.
het lijkt echt heel veel op de gta series, het ronde kaartje, de health bar me het geld erboven, een plaatje van het wapen erbij...quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:57 schreef H.Flick het volgende:
Of zijn jullie allemaal van die tyfus warezhoeren?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
Deze game wordt zoooooooooooooo slecht....stukjes dialoog.
http://ukresistance.co.uk/pics3/godfather.wma
de film zelf is ook zo slechtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die lui zijn ook helemaal niet sarcastisch ofzo![]()
het was al bekend dat deze game kut speelt op de pcquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
Eventjes gespeeld en....... dit was toch de duurste game ooit?? Is al dat geld naar de license gegaan ofzo![]()
Graphics zijn middelmatig at best, camera zuigt echt 18 pikken in 5 minuten om over de controls nog maar niet te spreken..... Sfeer was dan wel weer best aardig.
Ik heb het dan wel op de PC gespeeld en kan dus niet oordelen over de console versies, maar dit is echt een schande voor de franchise genaamd "Godfather"![]()
Nee, ik spaar m'n tijd nog wel even op om m'n sociale leven te kunnen verneuken aan Oblivion![]()
en veel drukkere straten geloof ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:29 schreef Hellrazor het volgende:
ga mafia spelen ofzo
die ziet er ook nog eens beter uit (game van 4 jaar geleden)
Jouw mening, niet de mijnequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:12 schreef Strolie75 het volgende:
Rondrijden was saai en geestdodend
missies waren saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |