Prachtige, poëtische zin.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:06 schreef capibar het volgende:
[..]
Als de oosterwind de rode bladeren naar de rivier brengt.
Holiday Season 2006quote:Op zondag 19 maart 2006 14:10 schreef Retuobak het volgende:
Wanneer denk je wel dan?
Denk dat zowel Iwata als Harrison met nieuwe informatie komen, al zijn het misschien meer bevestigingen. Als Nintendo de naam nu niet veranderd houden ze het denk ik bij Revolution.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:07 schreef Retuobak het volgende:
- Wat gaat er op de GDC gebeuren?
-Meer info over Spore, nieuwe screenshots, nieuwe filmpjes
-Meer over Nintendo's visie op de markt van Iwata en vooral geen nieuwe Revo informatie
juhquote:- PS3 vs 360?
PS3 wint.
Ik zie Revolution nog wel vóór Zelda verschijnen. Zo screwen ze de Cube userbase niet op, verkopen ze wat Rev units dankzij de launch van Zelda en hoef ik de game niet twee keer te spelenquote:Op zondag 19 maart 2006 14:09 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik denk niet dat de revolution al in de herfst in de winkelschappen zal verschijnen, zeker in Europa niet. Nintendo zou de Zelda-fans tekort doen, en het is marketingtechnisch onhandig; ik ga geen Revolution kopen als ik nog druk aan het Zelda-gamen ben op mijn Gamecube.
Ze screwen de cube userbase wel op, want die willen nog maar één game: Zelda. De rest is prut. Als Zelda niet meer zou komen, zou ik mn cube allang verkocht hebben zodat ik nieuwe DS games kan kopen.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:12 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik zie Revolution nog wel vóór Zelda verschijnen. Zo screwen ze de Cube userbase niet op, verkopen ze wat Rev units dankzij de launch van Zelda en hoef ik de game niet twee keer te spelen
Oh dat weet ik wel bijna zeker, maaaar (en daar gaat het om) microsoft eet deze keer weer een heel stuk uit het marktaandeel van PS3. Ze gaan niet zo dik "winnen" als de vorige keer, denk ik.quote:
Dat is ook dom van Sony.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:11 schreef Thomper het volgende:
FFXII komt ook in november uit hoor, Keileweg. En dat is een PS2 game die dus samen met de PS3 uitkomt, terwijl het verschil tussen de PS2 en de PS3 grafisch groter zou moeten zijn dan tussen de GameCube en de Revolution
Ik betwijfel of ze met veel nieuwe info komen, misschien een paar kleine details. Maar veel zal het niet zijn als ze het kodak theatre hebben afgehuurd voor de pre-E3 presentatie. Neem aan dat ze dan met een stortvloed aan info komen. En de Revolution moeten ze imho houden als naam. Bekt lekker, klinkt goed, is inmiddels bekend etc.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:11 schreef Xrenity het volgende:
Denk dat zowel Iwata als Harrison met nieuwe informatie komen, al zijn het misschien meer bevestigingen. Als Nintendo de naam nu niet veranderd houden ze het denk ik bij Revolution.
Op GAF zei Kobun Heat dat ie beide conferences voor geen goud zou willen missen, wordt dus nog leuk
Dat weet ik zo net nog niet eigenlijk, too early to call. Ik zie Sony net zo goed marktaandeel winnen tov MS als omgekeerd. Voorlopig kan MS nl. een voorsprong niet consolideren door een probleem met de productiehoeveelheden.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:20 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Oh dat weet ik wel bijna zeker, maaaar (en daar gaat het om) microsoft eet deze keer weer een heel stuk uit het marktaandeel van PS3. Ze gaan niet zo dik "winnen" als de vorige keer, denk ik.
Ze hebben nog meer dan een half jaar om dat helemaal goed te makenquote:Op zondag 19 maart 2006 14:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet eigenlijk, too early to call. Ik zie Sony net zo goed marktaandeel winnen tov MS als omgekeerd. Voorlopig kan MS nl. een voorsprong niet consolideren door een probleem met de productiehoeveelheden.
Probleem is dat het wachten op de PS3 steeds minder lastig wordt.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ze hebben nog meer dan een half jaar om dat helemaal goed te maken
(overigens geloof ik ook geen flikker van de aantallen die sony noemt)
Volgens sommige zal er een bom droppen ofzoquote:Op zondag 19 maart 2006 14:05 schreef Xrenity het volgende:
en een goed voorbeeld:
- Wat gaat er op de GDC gebeuren?
Das waar, maar ik denk dat ze het voordeel hebben dat ze tegen die tijd wel netjes kunnen produceren en dat ze dan bij de release van de ps3 een hele mooi pricedrop kunnen maken naar minder dan 300 euro voor een premiumquote:Op zondag 19 maart 2006 14:25 schreef Retuobak het volgende:
Ik geloof de aantallen van Sony ook (nog) niet. Maar wat wel zeker is is dat MS grove leveringsproblemen heeft en dat ze hierdoor hun voorsprong in launchdatum niet kunnen omzetten naar een grote voorsprong in afgezette units.
Groter aanbod aan games op de release?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:28 schreef Retuobak het volgende:
Dat hoop ik maar voor MS. Want Sony heeft het voordeel van een groter aanbod aan games, een veel grotere merknaam, het 'ik ook' principe (vrienden een PS3, dan ik ook maar), een standaard 60GB HDD en een marginaal snellere console (desondanks maakt het dat wel de krachtigste console).
Prijs zal zeker een belangrijke rol meespelen. PS3 zal zeker duurder worden dan de Xbox 360. De niet zo 'hardcore' gamers wachten totdat een nieuwe console betaalbaar wordt in hun ogen of kiezen voor een goedkopere alternatief.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:28 schreef Retuobak het volgende:
Dat hoop ik maar voor MS. Want Sony heeft het voordeel van een groter aanbod aan games, een veel grotere merknaam, het 'ik ook' principe (vrienden een PS3, dan ik ook maar), een standaard 60GB HDD en een marginaal snellere console (desondanks maakt het dat wel de krachtigste console).
Dan verwacht ik wel weer 2 gratis games en een controller van MS als vroege koper.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Das waar, maar ik denk dat ze het voordeel hebben dat ze tegen die tijd wel netjes kunnen produceren en dat ze dan bij de release van de ps3 een hele mooi pricedrop kunnen maken naar minder dan 300 euro voor een premium
Na een jaar tijd?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel weer 2 gratis games en een controller van MS als vroege koper.![]()
Mocht PS3 voor 400 euro launchen dan moeten ze wel, vrees ikquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |