Het is first person slaan/casten, maar schade gaat wel via een RPG systeem.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef pmponer het volgende:
Hoe ziet dat fightingsysteem voor oblivion eruit is het net als bij WOW of totaal anders?
Bij mij mogen er alleen pinata kippen inquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:59 schreef kepler het volgende:
dat Pinata spel lijkt wel grappig, ziet er vooral mooi uit
De eerste test heb je alvast gehaald.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Aangezien ik het voor XBM heb geschreven en evt. als uiteindelijke review gebruikt gaat worden, lijkt dit me momenteel niet erg verstandig.
Totaal anders..... meer ala Condemned ! First Person slaan en blokken !quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef pmponer het volgende:
Hoe ziet dat fightingsysteem voor oblivion eruit is het net als bij WOW of totaal anders?
Die game moet ik ook nog gaan halenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:03 schreef Fillipe het volgende:
Burnout & Ghost Recon![]()
Burnout net gespeeld wat een heerlijke game zeg.
Ik gok een maand of 3 na release.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef pmponer het volgende:
okay maar komt er nog een demo voor oblivion
Dat is een beetje lastig als je kijkt naar het type spel. Het is 1 grote wereld waar je overal naartoe kan en van alles kan doen. Als je bij een demo dan een klein gebied zou gaan afbakenen komt totaal niet het juiste gevoel over.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef pmponer het volgende:
okay maar komt er nog een demo voor oblivion
ik vond het bij morrowind alleen sucken...weet niet hoe het bij oblivion isquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Totaal anders..... meer ala Condemned ! First Person slaan en blokken !
Een grote verbetering... In Morrowind had je geen impact gevoel en was het op basis van statistieken. Tevens kon je niet handmatig blocken. Kan allemaal nuquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vond het bij morrowind alleen sucken...weet niet hoe het bij oblivion is
Core versie is goed te verkrijgen, premium versie moet je wat beter voor zoeken echter.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:43 schreef knater het volgende:
Is de 360 al redelijk verkrijgbaar of nog steeds overal uitverkocht?
Bart smit, heeft ze op voorraad, heb hem daar ook vandaan..quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:43 schreef knater het volgende:
Is de 360 al redelijk verkrijgbaar of nog steeds overal uitverkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |