Het is first person slaan/casten, maar schade gaat wel via een RPG systeem.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef pmponer het volgende:
Hoe ziet dat fightingsysteem voor oblivion eruit is het net als bij WOW of totaal anders?
Bij mij mogen er alleen pinata kippen inquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:59 schreef kepler het volgende:
dat Pinata spel lijkt wel grappig, ziet er vooral mooi uit
De eerste test heb je alvast gehaald.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Aangezien ik het voor XBM heb geschreven en evt. als uiteindelijke review gebruikt gaat worden, lijkt dit me momenteel niet erg verstandig.
Totaal anders..... meer ala Condemned ! First Person slaan en blokken !quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef pmponer het volgende:
Hoe ziet dat fightingsysteem voor oblivion eruit is het net als bij WOW of totaal anders?
Die game moet ik ook nog gaan halenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:03 schreef Fillipe het volgende:
Burnout & Ghost Recon![]()
Burnout net gespeeld wat een heerlijke game zeg.
Ik gok een maand of 3 na release.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef pmponer het volgende:
okay maar komt er nog een demo voor oblivion
Dat is een beetje lastig als je kijkt naar het type spel. Het is 1 grote wereld waar je overal naartoe kan en van alles kan doen. Als je bij een demo dan een klein gebied zou gaan afbakenen komt totaal niet het juiste gevoel over.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef pmponer het volgende:
okay maar komt er nog een demo voor oblivion
ik vond het bij morrowind alleen sucken...weet niet hoe het bij oblivion isquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Totaal anders..... meer ala Condemned ! First Person slaan en blokken !
Een grote verbetering... In Morrowind had je geen impact gevoel en was het op basis van statistieken. Tevens kon je niet handmatig blocken. Kan allemaal nuquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vond het bij morrowind alleen sucken...weet niet hoe het bij oblivion is
Core versie is goed te verkrijgen, premium versie moet je wat beter voor zoeken echter.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:43 schreef knater het volgende:
Is de 360 al redelijk verkrijgbaar of nog steeds overal uitverkocht?
Bart smit, heeft ze op voorraad, heb hem daar ook vandaan..quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:43 schreef knater het volgende:
Is de 360 al redelijk verkrijgbaar of nog steeds overal uitverkocht?
lijkt me toch veel van het zelfde, heb de vorige delen allemaal al gedaan..quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:52 schreef Fillipe het volgende:
Koop allemaal even Burnout, gaan we vanavond elkaar de vangrail indrukken.O en waar is kabouter, deze game is ideaal voor hem.
quote:It is now totally irrelevant when the patch, or "live Update", is released. There are no longer any problems connecting to a game server and people with low bandwidth or poor QoS, (quality of Service), realise that they should never host a game.
More and more people are now playing the very excellent GRAW. Some of my friends are addicted to it and think it's the bee’s knees. Personally, I don't think it's as good as COD2, but when you see how easy it is to connect to a COD2 server now you quickly realise that all the punters have gone elsewhere.
The delay in releasing the patch has done nothing to ease our bad feelings against Infinity Ward and Activision and, without doubt, it has seriously tarnished the reputation of the Xbox 360 and Microsoft. Releasing the patch now will go unnoticed by a large number of people who have moved on to other games, along with their bad opinions of IW/Activision. COD2 is no longer the new kid on the block and it will always be remembered for its terrible online experience and it's second rate online customizable features, (or lack thereof).
The best that we can hope for in the future is that other game houses will have learned from this experience and think twice before releasing unfinished and unacceptably flawed games. And maybe game reviewers will fully examine games before releasing their final verdicts. COD2 was given gleaming reviews, without a mention of its huge flaws, by many magazines and game sights. Droves of gamers headed for their local gamer shops on release day, pulses racing in anticipation, only to be thoroughly let down by dismal online experience.
Don't forget that Infinity Ward originally blamed Microsoft for the lack of online custom settings, including no viable "friends" options. Other games and their own "patch promise" statement have shown this to be a total lie. Infinity Ward told me personally that it was Microsoft’s fault, that they had to work within restraints that they had nothing to do with it, limitations created by Microsoft.
IW should never have concentrated on a single cure-all-ills patch. They should have tackled one problem at a time, on a regular structured basis, while keeping us informed on an on-going testing. I am confident that IW will never do the same thing again. Their reputation is really at stake now. If they get it wrong again they will never recover from it.
goede vraag, volgens mij ergens in maartquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar blijft dat gratis gokspel trouwens?
Voeg me maar toe: Morthillquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:52 schreef Fillipe het volgende:
Koop allemaal even Burnout, gaan we vanavond elkaar de vangrail indrukken.O en waar is kabouter, deze game is ideaal voor hem.
de mediamarkt in utrecht had er genoegquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:30 schreef H.Flick het volgende:
Wat gaan deze topics weer snel!!
Ik heb vandaag Burnout proberen te kopen in de lunchpauze, maar niet kunnen vinden. Morgen nog een poging wagen.
Tja, bij die FRS hebben ze drie-en-een-halve game, gemiddeld. Drie daarvan zijn PDZ en/of Kameo/PGR3.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar gekeken bij de FRS op het station in Rotterdam. Morgen ga ik wel wat verder de stad in.
Ach, ze hadden GR:AW ook redelijk vroeg en ik kom er elke dag langs. Anders ga ik morgen in mn lunchpauze wel even naar Futurezone, die zal hem wel sowieso wel hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tja, bij die FRS hebben ze drie-en-een-halve game, gemiddeld. Drie daarvan zijn PDZ en/of Kameo/PGR3.
Dit wordt zeker een game om in de gaten te houdenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:17 schreef Wessiej het volgende:
Nog een screen van Viva Piñata:
http://www.rareware.com/g(...)hots/pinata_02hi.jpg
Ziet er super vet uit.
Gast, wat waren dat voor rare berichten op Live? 3 messages.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lijkt me toch veel van het zelfde, heb de vorige delen allemaal al gedaan..
en graw is tof, jammer dat vanavond moet werkenen uit eten
Vrouwen die Viva Piñata spelen!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:31 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]
Mensen die Viva Piñata spelen.
Dat is wel heel fijn! Bij Morrowind speelde ik nooit met een character dat veel moest vechten omdat het gewoon niet leuk was.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een grote verbetering... In Morrowind had je geen impact gevoel en was het op basis van statistieken. Tevens kon je niet handmatig blocken. Kan allemaal nu
zijn er filmpjes waarbij je dat impact gevoel zeg maar ziet of hoort?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een grote verbetering... In Morrowind had je geen impact gevoel en was het op basis van statistieken. Tevens kon je niet handmatig blocken. Kan allemaal nu
Dat lijkt me wel. Maar dan kan je nog wel duidelijk laten zien of je wel of niet iemand raakt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:07 schreef pkwarts het volgende:
Het blijft toch nog wel allemaal op basis van statistieken?
Ow wacht, daar is het spel. Zat ff naar andere dingen te kijkenquote:
Been there, done that.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:46 schreef twi het volgende:
Op X drukken.
Welk spelquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:34 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Ow wacht, daar is het spel. Zat ff naar andere dingen te kijken![]()
![]()
invite me maarquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:53 schreef Fillipe het volgende:
Over halfuurtje wat mensen optrommelen voor 'n live potje GR:AW ?
Wat voor soort spel is dat? Waar kun je het mee vergelijken?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:17 schreef Wessiej het volgende:
Nog een screen van Viva Piñata:
http://www.rareware.com/g(...)hots/pinata_02hi.jpg
Ziet er super vet uit.
rofl !quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:45 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Gast, wat waren dat voor rare berichten op Live? 3 messages.
1. een voice message waarvan ik alleen "blabla niks van" kon verstaan.
2. Geen headset
3. yo
Wat moet ik hier mee?
Ja invite me maar..kom over 10 min onlinequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:53 schreef Fillipe het volgende:
Over halfuurtje wat mensen optrommelen voor 'n live potje GR:AW ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |