Vrijgezel zijn heeft zo zn voordelen.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
Binnenkort 4 dagen paasweekend
4 dagen Oblivion
Alleen s' avonds dan voor mijquote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
4 dagen Oblivion
Ik heb ook 4 dagen vrij, maar me vriendin ook, en reken maar dat ie aandacht wilt, die wilt dan daarnaartoe, en daarnaartoe, en ik wil gewoon xboxen, beetje boxen, graw spelen en shit, maar neeeeeee sommige mensen hebben die shit niet en kunnen gewoon lekker blijven spelen...quote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
4 dagen Oblivion
Tomb Raider uitspelen duurt maar een paar uur dus genoeg tijd om te lerenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:26 schreef Wessiej het volgende:
Ja idd, welke godgansedebiel heeft er voor gezorgt dat we die week ernaa een toetsweek hebben![]()
.
Leren of Tomb Raider spelen, hmmmm :p.
3 woordjes aan vriendin, en je hebt de zelfde tijd als die vrijgezellige....quote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik heb ook 4 dagen vrij, maar me vriendin ook, en reken maar dat ie aandacht wilt, die wilt dan daarnaartoe, en daarnaartoe, en ik wil gewoon xboxen, beetje boxen, graw spelen en shit, maar neeeeeee sommige mensen hebben die shit niet en kunnen gewoon lekker blijven spelen...
Je doet me aan mezelf denken toen ik nog een PS2 had, ook elke week een nieuw spel gekocht, waarna ik rond de 40 games bij mezelf dacht : ''Ik heb er nog geeneen uitgespeeld....''quote:Op woensdag 12 april 2006 15:05 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]
Oh noes, can no one stop me.
.
Die achievements wil ik ook nog wel eens halen met Silver Surfer.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:22 schreef Ipho het volgende:
Ik ben weer helemaal fan van Kameo, heb gisteravond samen met een vriend van me via xbox live co-op. Een rank van 8 gehaald, van de hele wereldhihi.
Dat ken ikquote:Op woensdag 12 april 2006 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je doet me aan mezelf denken toen ik nog een PS2 had, ook elke week een nieuw spel gekocht, waarna ik rond de 40 games bij mezelf dacht : ''Ik heb er nog geeneen uitgespeeld....''
ziekquote:Op woensdag 12 april 2006 15:22 schreef Ipho het volgende:
Ik ben weer helemaal fan van Kameo, heb gisteravond samen met een vriend van me via xbox live co-op. Een rank van 8 gehaald, van de hele wereldhihi.
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:47 schreef devv05 het volgende:
En je moet gewoon discipline tonen en de juiste prioriteiten stellen. Ik bedoel, je krijgt vast nog wel een herkansing over een paar maanden.
dacht dat die al besteld was,quote:Op woensdag 12 april 2006 15:38 schreef Wessiej het volgende:
Zal ik doen, als ik hem tenminste koop, want ik moet altijd nog op bevestig drukken.
Couldn't handle myself.quote:uw order is succesvol verwerkt! U krijgt bericht zodra de order verstuurd is.
Gelieve mij in te lichten over updates van onderstaande artikel(en):
FIFA World Cup Germany 2006 (Xbox 360)
Bedankt voor uw online bestelling bij ons!
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:58 schreef jpg97 het volgende:
Whahahahah die Wessiej
koopt ie FIFA 2006![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
pes pff, da's veel te moeilijk, ik wil liever 30 keer op rij winnen via goals waarvan ik eigenlijk niet weet hoe ik ze erin heb geschoten
Tssk, je kan niet goed zijn in games zonder ze uit te buiten. Het uitbuiten is de helft van de pret.quote:
Dat kan in PES ook hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 17:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hey
Niks mis met Heracles Almelo naar de Champions League overwinning toehelpen.
Vraag 't 'm nietquote:Op woensdag 12 april 2006 17:31 schreef Retuobak het volgende:
Een bolle 4:3 TV? Hoeveel heb je er voor moeten betalen nog?
Oh, dan is PES ook tofquote:
Volgens mij ben jij ook iemand die spellen op super easy speelt, omdat je dan een soort god bent.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oh, dan is PES ook tof
Toen ik Fifa 2000 speelde was m'n keeper trouwens de best scorende speler
Gewoon telkens terugspelen op de keeper en dan het hele veld overhollen naar het doel van de tegenstander en hem er in rossen.
Fifa 2000 welquote:Op woensdag 12 april 2006 17:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook iemand die spellen op super easy speelt, omdat je dan een soort god bent.
die tv hebben wij ookquote:
Ipho wilt zeker weten meedoen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die tv hebben wij ook![]()
had gezegd welke je wou kopen, dan had ik je hem zeker afgeraden !!!
Maar me top spin 2 en tombraider zijn nog niet binnen!
Btw, iemand een keer Kameo doen ?
Ben er pas aan begonnen, maar wel zeker tof
Ik mag niet met vreemden praten, van mama.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:51 schreef Heintje het volgende:
Ik moet ook nog eens iemand vinden om die Kameo co-op mee te gaan doen.
Bied iemand zich vrijwillig aan of moet ik gewoon iemand uit kiezen?
demo vond ik ook tegenvallen.. Maar full game speelt ook beter.. demo bewoog alles erg snel, en er zitten mooie maps tussen.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:16 schreef jorienvdherik het volgende:
vindt de demo maar kut
Probeer hetquote:Op woensdag 12 april 2006 19:40 schreef Bastard het volgende:
Oh ja overigs,.. in GRAW heb je een achievment van 100 heli's neerknallen zag ik.. ben alleen geen heli tegen gekomenAlthans in de mission alleen voor extraction, lijkt me niet dat... je die missie 100x moet verneuken om die achievment te halen toch?
Ja, I was therequote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeft Gdemon dat al niet eens geprobeerd ?
Jawel SP weet ik niet, heb ik nog niet gedaan.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:00 schreef peristilius het volgende:
Zitten er geen heli's in de MP?
In welke mode.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Jawel SP weet ik niet, heb ik nog niet gedaan.
Hey twi, waarom heb je mij niet verteld dat je in de PGR3 Xbox Live! reclame speelt!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:24 schreef twi het volgende:
Volgens mij moet je in Old Town een helicopter neerschieten in de MP Mission mode, of niet?
Heb je die reclame al gezien? Die gast klinkt echt net als jij!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dan word bartje twi erin gemixed :
"Rotterdam aan de kant daaaan, voor mij is er maar 1 plek en dat is de eerste!"
Bijna binnen? Nu al?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:53 schreef Wessiej het volgende:
-Amped 3 (weg)
-Condemned (weg)
-Dead or Alive 4 (bijna weg)
-PGR3 (weg)
-PDZ (weg)
-Fight Night
-Top Spin
-Tomb Raider
-Fifa (bijna binnen)
-Hitman bloodmoney (bijna binnen)
-Rockstar Presents table tennis (bijna binnen)
-Test Drive unlimited (bijna binnnen)
-Call of Duty 2 (geleend)
-Full Auto (weg)
-The Outfit (weg)
-Oblivion
-GRAW
-Kameo (weg)
Dat zijn ze die ik nu kan bedenken.
Alle games die ik heb/had..
Je bent de helft inmiddels wel al kwijt.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef Wessiej het volgende:
Maar hé, ik own jullie wel allemaal.
Beat that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |