Ik wil hem eigenlijk niet verkopen, maar wel ruilenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:51 schreef Smots het volgende:
Niemand die GRAW verkoopt?
Ik heb ook nog een te ruilen GRAW btw.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk niet verkopen, maar wel ruilen
je kunt hem gewoon ruilen bij de frsquote:Op zondag 9 april 2006 09:28 schreef kesj het volgende:
Gister bij FRS heb ik Far Cry Instincts Predator gekocht voor 65 euro. Heel mooi spel, maar nu zag ik dat Topspin 2 ook uit is.
Als iemand wil ruilen hoor ik het graag.
Klopt, maar ze hebben Topspin 2 nog niet. Volgens mij doen ze geen waardebonnen, weet jij dat toevallig?quote:Op zondag 9 april 2006 11:11 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
je kunt hem gewoon ruilen bij de frs
tegen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk niet verkopen, maar wel ruilen
Ja, dat kloptquote:Op zondag 9 april 2006 17:55 schreef Smots het volgende:
Ik neem aan dat je alleen tegen 360-games wil ruilen, Fliepke.
Je bent een slimme ventquote:Op zondag 9 april 2006 18:11 schreef Smots het volgende:
Hm. Dan wordt het moeilijk. PDZ of King Kong hoef je zeker niet?
40 euro exclusiefquote:Op zondag 9 april 2006 18:15 schreef Smots het volgende:
Tja.... Maar goed, vandaar ook de vraag of er iemand was die 'm wilde verkopen.
Sorry, da's me iets teveel.quote:
Ik bied ¤35quote:Op maandag 10 april 2006 11:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fight Night mag ook weg hier, heb hem 1x gedaan, en nee, dit is niet me game.
mag ruilen, maar moet erg goeie game zijn ( en 1tje die ik nog niet heb )
Anders 40 euro!
nieuw kost ie al minstens 55 euro en bij sommige winkels zelfs al 60 tot 65 euro!
Had je GR:AW al? Ja he? Condemned ook al?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
TE KOOP:
Gesealde Blazing Angels (was te ongeduldig, nu heb ik um dubbel)
Te koop voor 50 euro inc. verzendkosten of ruilen tegen een ander interessant spel.
Beide een ja idd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Had je GR:AW al? Ja he? Condemned ook al?
Helaasquote:
ik bied 45 incl.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
TE KOOP:
Gesealde Blazing Angels (was te ongeduldig, nu heb ik um dubbel)
Te koop voor 50 euro inc. verzendkosten of ruilen tegen een ander interessant spel.
Heb je iets te ruilen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:23 schreef HOPit het volgende:
ik zoek doa4 + oblivion <- als je ze kwijt wil, mail in mn profiel = ook mn msn
en hou het hier offc in de gaten
nope, alleen kopen helaas, heb maar 1 game (kameo) en dat sinds vanochtendquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:23 schreef HOPit het volgende:
ik zoek doa4 + oblivion <- als je ze kwijt wil, mail in mn profiel = ook mn msn
en hou het hier offc in de gaten
hmm, ff kijken of nicket wil ruilenquote:
zoals in het andere topic :quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:17 schreef nicket84 het volgende:
Toevallig iemand (liefst noord-brabant) die mijn Dead Or Alive 4 wil ruilen tegen een ander 360 spel.
Heb hem 3x gespeeld, hij is dus z.g.a. nieuw.
Ik heb Oblibian, PGR3, Perfect Dark Zero, Call of Duty, GRAW iig al.
Je kan me mailen op nicket84@gmail.com
is goed... waar woon je ergens... Heb een hekel aan opsturen..quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zoals in het andere topic :
Ik heb fight night 3, wil best ruilen.
heb 1x gespeelt, woon in noord-brabant
Nice, wat is je mail?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef TommiePSP het volgende:
Jep, voor � 35,- incl. is ie voor jou.
ve4rkochtquote:Op woensdag 12 april 2006 18:06 schreef Wessiej het volgende:
Heb trouwens Dead or Alive 4 te koop.
35,-
Deal.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef pspmaniak het volgende:
amped 3 & Full auto 65 incl ?
je hebt me op msnquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:02 schreef nicket84 het volgende:
[..]
is goed... waar woon je ergens... Heb een hekel aan opsturen..
Ik wil ze wel allebij.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:52 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Ik heb Top Spin 2 (¤35) en Need for speed: Most wanted (¤30) voor de liefhebber! Samen voor ¤60 incl verzenden!
Ok gereserveerdquote:Op donderdag 13 april 2006 09:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik wil ze wel allebij.
Ik zal vanmiddag mijn adres ff mailen.
Mail mij dan maar je rekening nummer.
Ik wil hem wel kopen eventueelquote:Op donderdag 13 april 2006 10:15 schreef Aneurism het volgende:
Heb PGR welke ik wil ruilen voor Oblivion.
Ik heb Fight Night nog voor je in de aanbieding! Bied maar.....quote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef jpg97 het volgende:
Heeft er nog iemand Burnout: Revenge en/of Fight Night in de aanbieding?
Ruilen voor Blazing Angels gesealed?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:20 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Ik heb Fight Night nog voor je in de aanbieding! Bied maar.....
30E?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:20 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Ik heb Fight Night nog voor je in de aanbieding! Bied maar.....
Omdat je dan steeds rekening met anderen hun schema's moet houden.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:46 schreef jpg97 het volgende:
[..]
30E?
En Daggla, jij hebt niet eens tijd voor PES5 dusch....
Is goed..quote:Op donderdag 13 april 2006 11:46 schreef Wessiej het volgende:
Dr. Daggla, als jouw deal met ebayzo.nl niet doorgaat oid, wil ik Fight Night wel tegen Blazing Angels ruilen.
30 EURO voor PGR !!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:07 schreef DarkManta het volgende:
PGR in de aanbieding...
Kameo nog in plastic in de aanbieding zowel als Perfect Dark Zero in plastic in de aanbieding.
In plastic bedoel ik dat de doosjes nog niet open zijn geweest en dus vers van de pers gekomen zijn en sinds niet niet meer zijn aangeraakt.
Iemand? iets te ruilen of iets anders, mischien kopen voor een leuke prijs?
Photech at gmail punt com enzo
Net mailtje van Heintje gehad dus deal is rond!Zelfs geld staat al op mijn rekening. Dat is nog eens zaken doenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Hihi...op=op
Ik laat het wel weten als het eventueel niet doorgaat!
PDZ 30 euro? mail staat in mn profielquote:Op donderdag 13 april 2006 11:07 schreef DarkManta het volgende:
PGR in de aanbieding...
Kameo nog in plastic in de aanbieding zowel als Perfect Dark Zero in plastic in de aanbieding.
In plastic bedoel ik dat de doosjes nog niet open zijn geweest en dus vers van de pers gekomen zijn en sinds niet niet meer zijn aangeraakt.
Iemand? iets te ruilen of iets anders, mischien kopen voor een leuke prijs?
Photech at gmail punt com enzo
Considered done!quote:
Doen we... Zoals gezegd, PDZ is nog niet aangeraakt, plastic is er nog om.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:20 schreef HOPit het volgende:
[..]
PDZ 30 euro? mail staat in mn profiel
ik zal je vanavond even mailen + geld overmaken, zit op mn werk nuquote:Op donderdag 13 april 2006 14:42 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Doen we... Zoals gezegd, PDZ is nog niet aangeraakt, plastic is er nog om.
Mail me of jullie accoord gaan, of misschien hebben jullie je bedacht, dat kan weet ik niet.
Als jullie accoord gaan, stuur ik mijn bank info en ik stuur jullie de games na betaling.
You've got mail!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:58 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Net mailtje van Heintje gehad dus deal is rond!Zelfs geld staat al op mijn rekening. Dat is nog eens zaken doen![]()
Fight Night is voorlopig nog voor je gereserveerd JPG97!
Sorry, trek mn bod weer in, hoor net van een collega dat ik hem kan krijgen dus dat scheelt me weerquote:Op donderdag 13 april 2006 14:42 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Doen we... Zoals gezegd, PDZ is nog niet aangeraakt, plastic is er nog om.
Mail me of jullie accoord gaan, of misschien hebben jullie je bedacht, dat kan weet ik niet.
Als jullie accoord gaan, stuur ik mijn bank info en ik stuur jullie de games na betaling.
Lees je mail even.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:51 schreef Wessiej het volgende:
Fight Night te koop/ruil.
Ruilen tegen Burnout revenge, blazing angels, far cry instincts predator is meteen een deal.
Bring it on!
Ik wil tomb raider wel van je over nemen. You've got mailquote:Op woensdag 12 april 2006 21:04 schreef Heintje het volgende:
Naast Amped 3, Condemned en Full Auto heb ik nou ook Tomb Raider in de aanbieding.
Post hier of mail me je bod voor 1 van de spellen. Ruilen mag ook.
Amped 3, Call of Duty 2, Condemned, Full Auto, Ghost Recon, Kameo, PGR 3 en Tomb Raider Hoef je niet aan te bieden.
srry, kwilhet eigenlijk in 1x afhandelen.quote:
Sorry, ik ga niet lager dan ¤ 60,- voor beide.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:47 schreef robbertmeijers het volgende:
Dark Manta
PGR+PDZ samen voor ¤ 50,- ??
Mail me aub !!
Akkoord.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:39 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Ik wil tomb raider wel van je over nemen. You've got mail
gemaild, versturing na betalingquote:Op donderdag 13 april 2006 17:00 schreef robbertmeijers het volgende:
Dan alleen PGR 3 a.u.b. voor 30
Mail me even op robbert_meijers@hotmail.com je girogegevens aub dan maak ik je vanavond het geld over !!! Mogelijk morgen te versturen?
Dude! we wonen niet ver van elkaar af.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:00 schreef robbertmeijers het volgende:
Dan alleen PGR 3 a.u.b. voor 30
Mail me even op robbert_meijers@hotmail.com je girogegevens aub dan maak ik je vanavond het geld over !!! Mogelijk morgen te versturen?
Als JPG niet snel reageert gaat Fight night weer in de aanbieding! Dus JPG! REAGEREN!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:54 schreef Hitpoint het volgende:
Iemand Fight Night en/of PGR3 in de aanbieding?
Ik heb PGR3 wel, heb je iets te ruilen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:54 schreef Hitpoint het volgende:
Nou, JPG reageert niet meer, dus bij deze heb ik Fight Night in de aanbieding. ¤30 is ie voor jou..quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:54 schreef Hitpoint het volgende:
Ruil je hem ook?quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:42 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Nou, JPG reageert niet meer, dus bij deze heb ik Fight Night in de aanbieding. ¤30 is ie voor jou..
Uhmm voor 3 kilo paaseierenquote:
You've got mailquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:42 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Nou, JPG reageert niet meer, dus bij deze heb ik Fight Night in de aanbieding. ¤30 is ie voor jou..
Ruilen tegen Doa4 of PDZ ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:54 schreef dnzl het volgende:
[..]
Ik heb PGR3 wel, heb je iets te ruilen?
Ey shitquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:42 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Gun?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:59 schreef Ipho het volgende:
Ik heb Perfect Dark Zero te ruil, wie bied iets leuks
Edit: Collectoren Edition is het![]()
Wil je Far Cry ruilen of Top Spin?quote:Op zondag 16 april 2006 10:30 schreef kesj het volgende:
Te ruil voor Topspin 2: Far Cry Predator.
je doet PD0 weg? of oblivion?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:01 schreef Ipho het volgende:
Perfect Dark Zero Collectoren Edition voor Oblivion? Een goed geld bod is ook welkom.
Perfect Dark Zero. Zelf, zit ik ookaltijd daar mee te klotenquote:
Gun?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:41 schreef nicket84 het volgende:
Ik heb nogsteeds DOA4 tegen een ander 360 game teruil.
(noord-brabant)
De onderstaande games heb ik al.
Project Gotham Racing 3
Call of Duty2
Perfect Dark Zero
Oblivion
Battlefield Modern Combat
Ghost Recon Advanced Warfighter
Heel mooi spel, maar heb hem al een hele tijd terug veel op de xbox gespeeld. En dan kan ik weer opnieuw beginnenquote:
Heb mijn Far Cry inmiddels geruild tegen Top Spin.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wil je Far Cry ruilen of Top Spin?
Als het het 1e is, wil ik Top Spin graag ruilen voor Far Cry.
Mijn collectors Edition voor 40?quote:Op donderdag 20 april 2006 08:39 schreef robbertmeijers het volgende:
Darkmanta,
Bedankt voor de goede aflevering van PGR 3 !!
Heb je PDZ nog in bezit?
Graag zou ik deze voor 30 euro van je willen overkopen !!
Ik hoor het wel !!!
PDZ heb ik nog jah.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:39 schreef robbertmeijers het volgende:
Darkmanta,
Bedankt voor de goede aflevering van PGR 3 !!
Heb je PDZ nog in bezit?
Graag zou ik deze voor 30 euro van je willen overkopen !!
Ik hoor het wel !!!
Hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:03 schreef carfreak_01 het volgende:
Te Koop :
Blazing Angels in Seal .. wegens dubbelbestelling![]()
ruilen tegen doa4?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:00 schreef DarkManta het volgende:
Kameo in plastic nog steeds te koop of te ruil.
Ik heb DOA 4 voor je.. weinig gespeeld.. ruilen tegen GUN?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:41 schreef RobbieLJ het volgende:
Ik bied nogmaals mijn Gun aan.
Te ruil: Gun + 10 euro
Wil graag ruilen tegen één van de volgende spellen (X360):
- Elder Scrolls 4: Oblivion
- Far Cry: Predator
- Blazing Angels: Squadrons
- Dead Or Alive 4
- Tomb Raider Legend
Ook los te koop voor 30 Euro.
Doa4 heb ik al.quote:
verkoop je ze ook?quote:Op maandag 24 april 2006 11:19 schreef XTracer het volgende:
Ik heb de volgende games nog liggen : DOA4, PDZ en NFS MW.
Ik wil deze graag ruilen tegen bijvoorbeeld PGR3, TopSpin of een andere leuke game.
Wil ik wel ruilen tegen PGR3 (email in profiel)quote:Op maandag 24 april 2006 12:37 schreef jorienvdherik het volgende:
heb te ruil fifa road to the world cup wie wil deze ruilen voor een andere xbox 360 game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |