da's me net iets teveel, sorry.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor 42 incl is ie voor jou, ongebruikte versie (heb m dubbel)
Ik wil hem eigenlijk niet verkopen, maar wel ruilenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:51 schreef Smots het volgende:
Niemand die GRAW verkoopt?
Ik heb ook nog een te ruilen GRAW btw.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk niet verkopen, maar wel ruilen
je kunt hem gewoon ruilen bij de frsquote:Op zondag 9 april 2006 09:28 schreef kesj het volgende:
Gister bij FRS heb ik Far Cry Instincts Predator gekocht voor 65 euro. Heel mooi spel, maar nu zag ik dat Topspin 2 ook uit is.
Als iemand wil ruilen hoor ik het graag.
Klopt, maar ze hebben Topspin 2 nog niet. Volgens mij doen ze geen waardebonnen, weet jij dat toevallig?quote:Op zondag 9 april 2006 11:11 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
je kunt hem gewoon ruilen bij de frs
tegen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk niet verkopen, maar wel ruilen
Ja, dat kloptquote:Op zondag 9 april 2006 17:55 schreef Smots het volgende:
Ik neem aan dat je alleen tegen 360-games wil ruilen, Fliepke.
Je bent een slimme ventquote:Op zondag 9 april 2006 18:11 schreef Smots het volgende:
Hm. Dan wordt het moeilijk. PDZ of King Kong hoef je zeker niet?
40 euro exclusiefquote:Op zondag 9 april 2006 18:15 schreef Smots het volgende:
Tja.... Maar goed, vandaar ook de vraag of er iemand was die 'm wilde verkopen.
Sorry, da's me iets teveel.quote:
Ik bied ¤35quote:Op maandag 10 april 2006 11:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fight Night mag ook weg hier, heb hem 1x gedaan, en nee, dit is niet me game.
mag ruilen, maar moet erg goeie game zijn ( en 1tje die ik nog niet heb )
Anders 40 euro!
nieuw kost ie al minstens 55 euro en bij sommige winkels zelfs al 60 tot 65 euro!
Had je GR:AW al? Ja he? Condemned ook al?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
TE KOOP:
Gesealde Blazing Angels (was te ongeduldig, nu heb ik um dubbel)
Te koop voor 50 euro inc. verzendkosten of ruilen tegen een ander interessant spel.
Beide een ja idd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Had je GR:AW al? Ja he? Condemned ook al?
Helaasquote:
ik bied 45 incl.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
TE KOOP:
Gesealde Blazing Angels (was te ongeduldig, nu heb ik um dubbel)
Te koop voor 50 euro inc. verzendkosten of ruilen tegen een ander interessant spel.
Heb je iets te ruilen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:23 schreef HOPit het volgende:
ik zoek doa4 + oblivion <- als je ze kwijt wil, mail in mn profiel = ook mn msn
en hou het hier offc in de gaten
nope, alleen kopen helaas, heb maar 1 game (kameo) en dat sinds vanochtendquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:23 schreef HOPit het volgende:
ik zoek doa4 + oblivion <- als je ze kwijt wil, mail in mn profiel = ook mn msn
en hou het hier offc in de gaten
hmm, ff kijken of nicket wil ruilenquote:
zoals in het andere topic :quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:17 schreef nicket84 het volgende:
Toevallig iemand (liefst noord-brabant) die mijn Dead Or Alive 4 wil ruilen tegen een ander 360 spel.
Heb hem 3x gespeeld, hij is dus z.g.a. nieuw.
Ik heb Oblibian, PGR3, Perfect Dark Zero, Call of Duty, GRAW iig al.
Je kan me mailen op nicket84@gmail.com
is goed... waar woon je ergens... Heb een hekel aan opsturen..quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zoals in het andere topic :
Ik heb fight night 3, wil best ruilen.
heb 1x gespeelt, woon in noord-brabant
Nice, wat is je mail?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef TommiePSP het volgende:
Jep, voor � 35,- incl. is ie voor jou.
ve4rkochtquote:Op woensdag 12 april 2006 18:06 schreef Wessiej het volgende:
Heb trouwens Dead or Alive 4 te koop.
35,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |