Net mailtje van Heintje gehad dus deal is rond!Zelfs geld staat al op mijn rekening. Dat is nog eens zaken doenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Hihi...op=op
Ik laat het wel weten als het eventueel niet doorgaat!
PDZ 30 euro? mail staat in mn profielquote:Op donderdag 13 april 2006 11:07 schreef DarkManta het volgende:
PGR in de aanbieding...
Kameo nog in plastic in de aanbieding zowel als Perfect Dark Zero in plastic in de aanbieding.
In plastic bedoel ik dat de doosjes nog niet open zijn geweest en dus vers van de pers gekomen zijn en sinds niet niet meer zijn aangeraakt.
Iemand? iets te ruilen of iets anders, mischien kopen voor een leuke prijs?
Photech at gmail punt com enzo
Considered done!quote:
Doen we... Zoals gezegd, PDZ is nog niet aangeraakt, plastic is er nog om.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:20 schreef HOPit het volgende:
[..]
PDZ 30 euro? mail staat in mn profiel
ik zal je vanavond even mailen + geld overmaken, zit op mn werk nuquote:Op donderdag 13 april 2006 14:42 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Doen we... Zoals gezegd, PDZ is nog niet aangeraakt, plastic is er nog om.
Mail me of jullie accoord gaan, of misschien hebben jullie je bedacht, dat kan weet ik niet.
Als jullie accoord gaan, stuur ik mijn bank info en ik stuur jullie de games na betaling.
You've got mail!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:58 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Net mailtje van Heintje gehad dus deal is rond!Zelfs geld staat al op mijn rekening. Dat is nog eens zaken doen![]()
Fight Night is voorlopig nog voor je gereserveerd JPG97!
Sorry, trek mn bod weer in, hoor net van een collega dat ik hem kan krijgen dus dat scheelt me weerquote:Op donderdag 13 april 2006 14:42 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Doen we... Zoals gezegd, PDZ is nog niet aangeraakt, plastic is er nog om.
Mail me of jullie accoord gaan, of misschien hebben jullie je bedacht, dat kan weet ik niet.
Als jullie accoord gaan, stuur ik mijn bank info en ik stuur jullie de games na betaling.
Lees je mail even.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:51 schreef Wessiej het volgende:
Fight Night te koop/ruil.
Ruilen tegen Burnout revenge, blazing angels, far cry instincts predator is meteen een deal.
Bring it on!
Ik wil tomb raider wel van je over nemen. You've got mailquote:Op woensdag 12 april 2006 21:04 schreef Heintje het volgende:
Naast Amped 3, Condemned en Full Auto heb ik nou ook Tomb Raider in de aanbieding.
Post hier of mail me je bod voor 1 van de spellen. Ruilen mag ook.
Amped 3, Call of Duty 2, Condemned, Full Auto, Ghost Recon, Kameo, PGR 3 en Tomb Raider Hoef je niet aan te bieden.
srry, kwilhet eigenlijk in 1x afhandelen.quote:
Sorry, ik ga niet lager dan ¤ 60,- voor beide.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:47 schreef robbertmeijers het volgende:
Dark Manta
PGR+PDZ samen voor ¤ 50,- ??
Mail me aub !!
Akkoord.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:39 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Ik wil tomb raider wel van je over nemen. You've got mail
gemaild, versturing na betalingquote:Op donderdag 13 april 2006 17:00 schreef robbertmeijers het volgende:
Dan alleen PGR 3 a.u.b. voor 30
Mail me even op robbert_meijers@hotmail.com je girogegevens aub dan maak ik je vanavond het geld over !!! Mogelijk morgen te versturen?
Dude! we wonen niet ver van elkaar af.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:00 schreef robbertmeijers het volgende:
Dan alleen PGR 3 a.u.b. voor 30
Mail me even op robbert_meijers@hotmail.com je girogegevens aub dan maak ik je vanavond het geld over !!! Mogelijk morgen te versturen?
Als JPG niet snel reageert gaat Fight night weer in de aanbieding! Dus JPG! REAGEREN!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:54 schreef Hitpoint het volgende:
Iemand Fight Night en/of PGR3 in de aanbieding?
Ik heb PGR3 wel, heb je iets te ruilen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:54 schreef Hitpoint het volgende:
Iemand Fight Night en/of PGR3 in de aanbieding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |