Die achievements wil ik ook nog wel eens halen met Silver Surfer.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:22 schreef Ipho het volgende:
Ik ben weer helemaal fan van Kameo, heb gisteravond samen met een vriend van me via xbox live co-op. Een rank van 8 gehaald, van de hele wereldhihi.
Dat ken ikquote:Op woensdag 12 april 2006 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je doet me aan mezelf denken toen ik nog een PS2 had, ook elke week een nieuw spel gekocht, waarna ik rond de 40 games bij mezelf dacht : ''Ik heb er nog geeneen uitgespeeld....''
ziekquote:Op woensdag 12 april 2006 15:22 schreef Ipho het volgende:
Ik ben weer helemaal fan van Kameo, heb gisteravond samen met een vriend van me via xbox live co-op. Een rank van 8 gehaald, van de hele wereldhihi.
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:47 schreef devv05 het volgende:
En je moet gewoon discipline tonen en de juiste prioriteiten stellen. Ik bedoel, je krijgt vast nog wel een herkansing over een paar maanden.
dacht dat die al besteld was,quote:Op woensdag 12 april 2006 15:38 schreef Wessiej het volgende:
Zal ik doen, als ik hem tenminste koop, want ik moet altijd nog op bevestig drukken.
Couldn't handle myself.quote:uw order is succesvol verwerkt! U krijgt bericht zodra de order verstuurd is.
Gelieve mij in te lichten over updates van onderstaande artikel(en):
FIFA World Cup Germany 2006 (Xbox 360)
Bedankt voor uw online bestelling bij ons!
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:58 schreef jpg97 het volgende:
Whahahahah die Wessiej
koopt ie FIFA 2006![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
pes pff, da's veel te moeilijk, ik wil liever 30 keer op rij winnen via goals waarvan ik eigenlijk niet weet hoe ik ze erin heb geschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |