Nope, volgens mij is Mass Effect alleen achter gesloten deuren getoond...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:54 schreef H.Flick het volgende:
Is er ook een nieuwe Mass Effect trailer? Ik zie alleen die van 2005 op de diverse sites staan.
Ik ook, heb me altijd goed vermaakt met games van Biowarequote:
Ja daar baal ik ook van... die glims was echt niet genoeg... maar de mensen die over de game schreven vonden het prachtig.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Nope, volgens mij is Mass Effect alleen achter gesloten deuren getoond...
quote:Coming soon: Post E3 updates:
Including E3 video
Ik geloof dat het van Team XBOX kwam.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klinkt goed, wat is de site waar dit vanaf komt?
quote:There is a story that was put up on ign then immediately removed. E3 2006: Xbox 360 Assassinated Ubisoft Montreal's Prince of Persia influenced action game may come to Xbox 360. by Douglass C. Perry May 12, 2006 - Ubisoft officially would not comment on a possible Xbox 360 version. Additionally, Microsoft sources who asked not to be mentioned by name, claimed the demo, hidden behind closed doors at E3, was running on an Xbox 360 using a third-party USB PlayStation controller. The game system was hidden in a stand covered by a sheet. Again, Ubisoft officials would not comment. We'll have more soon. Yes you heard correct they were running a demo for a ps3 exclusive that they've yet to announce for the 360 ON an 360 covered up under a sheet. Advertising for the ps3 using the 360 gpu's graphics capabilities how underhanded can ubisoft get? The entire article can't fit.
Gebeurt bij meer gamesquote:
Die trailer was zo nietszeggend als maar kon.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mass Effect klinkt goed, maar ik wil eerst zelf wat nieuwe beelden zien voordat ik erover oordeel. Verder is dit gewoon een tvp waarin ik maar weer eens zeg dat Fable 2 een geweldige trailer had
200 aankondigingen waarvan er 4 in zitten verwacht ik, das dan weer het dubbelle van de vorige fablequote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:11 schreef Wessiej het volgende:
True, weer het ''choose your path'' blabla, maar wel met een gun erbij nu.
En nu mogen ze wel al die functies van bomen die groeien ed erin zetten, maar ik verwacht alvast 80 nieuwe aankondigingen voor fable 2 waarvan er uiteindelijk 20 waar zijn.
Nietszeggend misschien, maar wel een prima sfeer neergezet. En dat vind ik belangrijk in een RPG.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die trailer was zo nietszeggend als maar kon.
Het had de trailer van deel 1 kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |