Lul, de hele clou van de tt verneuktquote:Op zondag 9 april 2006 12:55 schreef Fliepke het volgende:
Mijn poppetje heeft maar 1 ster.
Een bruine
En hij liet zijn toupetje staanquote:Op zondag 9 april 2006 12:54 schreef twi het volgende:
Hoe heet jullie poppetje () in Top Spin 2? De mijne Casper:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Elke keer na het spelen van m'n eerste wedstrijd "verdween" 'ie zomaar uit beeld. Moest toch opnieuw beginnen vanwege slechte invulling van sterren, maar vond 't wel apart
blijkbaar nietquote:Op zondag 9 april 2006 12:59 schreef Heintje het volgende:
En weer een Top Spin TT. Is Lara nou nog steeds niet een keer aan de beurt voor een TT?
Ik zit op 50 uur, en ben nog niet eens begonnenquote:Op zondag 9 april 2006 13:02 schreef Retuobak het volgende:
Lara
Ik ben voor een Oblivion TT, heeft iemand hier ook maar de game enigszins uitgespeeld?
quote:Op zondag 9 april 2006 13:38 schreef Fliepke het volgende:
okay, okay. Ik maak er wel een lara/topspin titel van
quote:Op zondag 9 april 2006 13:38 schreef Fliepke het volgende:
okay, okay. Ik maak er wel een lara/topspin titel van
Ik zit er nog zo heerlijk in... ga nog totaal niet voor het uitspelen. Ben zwaar met mijn mages questen bezig.... hier en daar een stukje main quest er doorheen maar ja.......dan vind ik weer een grot ofzoquote:Op zondag 9 april 2006 13:02 schreef Retuobak het volgende:
Lara
Ik ben voor een Oblivion TT, heeft iemand hier ook maar de game enigszins uitgespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu op 30 uur spelenRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ik ben nu toch langzaam bezig met het uitspelen. Wilde wel even alle recommendations van alle guilds, maar dat was het dan ook welquote:Op zondag 9 april 2006 14:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik zit er nog zo heerlijk in... ga nog totaal niet voor het uitspelen. Ben zwaar met mijn mages questen bezig.... hier en daar een stukje main quest er doorheen maar ja.......dan vind ik weer een grot ofzo
Mages Guild questen worden cooler na de recommendations. Zit op de universiteit nuquote:Op zondag 9 april 2006 14:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik ben nu toch langzaam bezig met het uitspelen. Wilde wel even alle recommendations van alle guilds, maar dat was het dan ook wel
En dark brotherhood moet ik ook nog mee verder gaan
Misschien dat ik eigenlijk eerst gewoon mijn questlog wat opschoon... hmmm zoveel keuzes ook
Ja ik zit daar ook, want ik moest toch mn shit wel kunnen enchanten enzoquote:Op zondag 9 april 2006 14:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mages Guild questen worden cooler na de recommendations. Zit op de universiteit nu
quote:Op zondag 9 april 2006 14:20 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja ik zit daar ook, want ik moest toch mn shit wel kunnen enchanten enzo
Staan trouwens ook veel ingredienten op dat terrein, hendig
Overigens heb ik die staff quest ook gedaan
maar heb ik die nooit gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op zondag 9 april 2006 14:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]Heb ik dus gedaan en ik heb dat ding ook teruggebracht en gekozen wat ik erop wilde, maar vervolgens heb ik daarna nooit wat gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |