Lul, de hele clou van de tt verneuktquote:Op zondag 9 april 2006 12:55 schreef Fliepke het volgende:
Mijn poppetje heeft maar 1 ster.
Een bruine
En hij liet zijn toupetje staanquote:Op zondag 9 april 2006 12:54 schreef twi het volgende:
Hoe heet jullie poppetje () in Top Spin 2? De mijne Casper:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Elke keer na het spelen van m'n eerste wedstrijd "verdween" 'ie zomaar uit beeld. Moest toch opnieuw beginnen vanwege slechte invulling van sterren, maar vond 't wel apart
blijkbaar nietquote:Op zondag 9 april 2006 12:59 schreef Heintje het volgende:
En weer een Top Spin TT. Is Lara nou nog steeds niet een keer aan de beurt voor een TT?
Ik zit op 50 uur, en ben nog niet eens begonnenquote:Op zondag 9 april 2006 13:02 schreef Retuobak het volgende:
Lara
Ik ben voor een Oblivion TT, heeft iemand hier ook maar de game enigszins uitgespeeld?
quote:Op zondag 9 april 2006 13:38 schreef Fliepke het volgende:
okay, okay. Ik maak er wel een lara/topspin titel van
quote:Op zondag 9 april 2006 13:38 schreef Fliepke het volgende:
okay, okay. Ik maak er wel een lara/topspin titel van
Ik zit er nog zo heerlijk in... ga nog totaal niet voor het uitspelen. Ben zwaar met mijn mages questen bezig.... hier en daar een stukje main quest er doorheen maar ja.......dan vind ik weer een grot ofzoquote:Op zondag 9 april 2006 13:02 schreef Retuobak het volgende:
Lara
Ik ben voor een Oblivion TT, heeft iemand hier ook maar de game enigszins uitgespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu op 30 uur spelenRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ik ben nu toch langzaam bezig met het uitspelen. Wilde wel even alle recommendations van alle guilds, maar dat was het dan ook welquote:Op zondag 9 april 2006 14:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik zit er nog zo heerlijk in... ga nog totaal niet voor het uitspelen. Ben zwaar met mijn mages questen bezig.... hier en daar een stukje main quest er doorheen maar ja.......dan vind ik weer een grot ofzo
Mages Guild questen worden cooler na de recommendations. Zit op de universiteit nuquote:Op zondag 9 april 2006 14:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik ben nu toch langzaam bezig met het uitspelen. Wilde wel even alle recommendations van alle guilds, maar dat was het dan ook wel
En dark brotherhood moet ik ook nog mee verder gaan
Misschien dat ik eigenlijk eerst gewoon mijn questlog wat opschoon... hmmm zoveel keuzes ook
Ja ik zit daar ook, want ik moest toch mn shit wel kunnen enchanten enzoquote:Op zondag 9 april 2006 14:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mages Guild questen worden cooler na de recommendations. Zit op de universiteit nu
quote:Op zondag 9 april 2006 14:20 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja ik zit daar ook, want ik moest toch mn shit wel kunnen enchanten enzo
Staan trouwens ook veel ingredienten op dat terrein, hendig
Overigens heb ik die staff quest ook gedaan
maar heb ik die nooit gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op zondag 9 april 2006 14:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]Heb ik dus gedaan en ik heb dat ding ook teruggebracht en gekozen wat ik erop wilde, maar vervolgens heb ik daarna nooit wat gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
serieus?quote:Op zondag 9 april 2006 14:26 schreef Fliepke het volgende:
eigenlijk een beetje raar van die game dat je eigenlijk niks hoeft te kunnen qua handigheid in bijvoorbeeld magie om bij de mages guild te gaan
quote:Op zondag 9 april 2006 14:55 schreef Wessiej het volgende:
tvp.
Lara is echt tof op de 360, en een stuk beter dan deel 5 en 6.
Maar dat is ook niet moeilijk.
Probeer het maarquote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
serieus?Ik kan gewoon met mijn melee character de mage guild missies doen?
quote:Op zondag 9 april 2006 16:15 schreef Heintje het volgende:
Je krijgt alleen af en toe wat spels van een mage guild waar je niks mee kan omdat je skill niet hoog genoeg is. En je moet waak tegen andere mages vechten. maar het kan ook met een worrior.
En bij TR heb ik Kazakhstan gehaald.
Kan iemand ff spoileren waar die magneet touw ligt in haar huis?
Ik krijg hem niet gevonden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Ik denk dat ik die ook eens een keer ga kopen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:49 schreef Morthill het volgende:
w00t, ik sta 139e op de world ranking Feeding Frenzy. Het spel is alleen zo verrekte kort. Heb de gewone en de time trial mode al uitgespeeld en al 8/12 achiements unlocked.
was dat voor game?quote:Op zondag 9 april 2006 15:26 schreef Morthill het volgende:
Vandaag maar eens Feeding Frenzy gedownload. Erg simpele, maar wel zeer toffe arcade game. Misschien een wat korte story mode en absurde achievements soms, maar zeker de moeite waard.
- Nier afgevenquote:Op zondag 9 april 2006 17:40 schreef Egamer het volgende:
Kan niemand mij een Xbox 360 sponsoren?Pleaaaaaaaseeeeee.
Krijg je allemaal geen geld voor in nederlandquote:Op zondag 9 april 2006 17:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
- Nier afgeven
- Bloed laten tappen
- Naar de spermabank gaan.
Uitkering nemen.quote:Op zondag 9 april 2006 17:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Krijg je allemaal geen geld voor in nederland
Een beetje afwisseling is nooit verkeerd. Nu komt er volgens mij even niks interessants meer uit, dus kan ik al mijn gametijd besteden aan Oblivion, Top Spin 2 en Tomb Raider.quote:Op zondag 9 april 2006 13:02 schreef Retuobak het volgende:
Lara
Ooit geprobeerd dan? You ol' wanker!quote:Op zondag 9 april 2006 17:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Krijg je allemaal geen geld voor in nederland
Ik heb een grote algemene kennisquote:Op zondag 9 april 2006 17:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd dan? You ol' wanker!.
Tips voor knaken verdienen:quote:Op zondag 9 april 2006 17:54 schreef Egamer het volgende:
Girorekeningnummer: 8662235
Adres: Eke Bosman, Singel 3, 7411 HV Deventer
Sponsor mij! Nog 200 euro te gaan.
In de zomer heb ik ook nog een leven hoorde ik netquote:Op zondag 9 april 2006 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
@ egamer jij wil je xbox hebben
@ wessij 2 spellen poehee voor een hele zomer lang.. en mei heb ik al vakantie
Je bent echt een van de enige hoorquote:
Tuurlijk kan die wel onlinequote:Op zondag 9 april 2006 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
maar dan kan je er nog niet mee online
ik vind fifa gewoon tof, zeker na het fifa itwc toernooi in 2005
Neuh, dat zijn alleen die debugversies. Reviewexemplaar is normaal gesproken gewoon de volledige versie zonder boekje en met een promo-only banner erop.quote:Op zondag 9 april 2006 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
ow oke, dach review altijd zo offline versie kregen
Zou op zich ook raar zijn omdat je in een review alle features mee wilt nemenquote:Op zondag 9 april 2006 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
ow oke, dach review altijd zo offline versie kregen
Mwah laatste tijd moet ik het doen met debug(non-online)copys. Niet cool.quote:Op zondag 9 april 2006 20:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Zou op zich ook raar zijn omdat je in een review alle features mee wilt nemen
Heb je ook de PES delen gespeeld?quote:Op zondag 9 april 2006 20:36 schreef =HellFire= het volgende:
Ohja ik krijg die WK 2006 review-zooi ook. Heb de preview al, best grappig. Alleen ik zuig er hard in, niet normaal.
Ik laat Faroë islands nog winnen van Nederland.![]()
Ja die heeft diequote:Op zondag 9 april 2006 17:55 schreef jorienvdherik het volgende:
heb je een leuke zus ? dan stort ik wel
Ik ga ook weer beginnen met Kameo.quote:Op zondag 9 april 2006 21:27 schreef DaMSWer het volgende:
Laatste elixer in Kameo gevonden![]()
Lag nog in een hutje in de badlands. Gewoon zo voor het oprapen, en ik was der zomaar langsgelopenNu nog 1 fruit zien te vinden, maar dat komt later weer. Eventjes genoeg gegamed voor vandaag
Idd kut voor je dat je een debug console hebtquote:Op zondag 9 april 2006 20:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mwah laatste tijd moet ik het doen met debug(non-online)copys. Niet cool.
Die heb je inmiddels dus gevondenquote:Op zondag 9 april 2006 21:31 schreef Ipho het volgende:
Ik ga ook weer beginnen met Kameo.Is er ook een gameguide voor? Want daar bestel ik die en speel ik hem daar mee, want ik heb hem al een keer uitgespeelt, en het is super
![]()
@ jorienvdherik, het is niet aan mij om zijn zus, op het net te posten. Maar als je haar ziet doneer je zeker wel wat geld denk ikquote:Op zondag 9 april 2006 21:44 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Die heb je inmiddels dus gevondenIk heb der geen guide bij. Tis gewoon zoeken en puzzelen geblazen dus. Laatste fruit zal ook wel weer op een stomme simpele plek liggen
En heb hem vandaag uitgespeeld, samen met de co-op levels die je sinds kort lekker via live kunt spelen
Blijft gewoon een oogverblindend mooi spel, met heerlijke sfeermuziek
¤ 17.99 bij dimension.quote:Op zondag 9 april 2006 21:33 schreef Ipho het volgende:
Kameo - Elements of Power - Official Game Guide (Xbox 360) ¤19,49. Bij Hans (zuiderpark). Even bestellen denk ik, als er maar geen 5 eurotjes verzendkosten bij komen. Want dan wacht ik er mee
quote:Op zondag 9 april 2006 21:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Idd kut voor je dat je een debug console hebt
Niet gespeeld, ergo geen idee.quote:Op zondag 9 april 2006 21:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je ook de PES delen gespeeld?
Zoja, lijkt het er meer op?
LOL dit zei ik bij fifa 2002 en idd nooit meer een fifa gekochtquote:Op zondag 9 april 2006 23:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
fifa 2007 moet heel goed worden, wil ik die nog gaan kopen
Ouwe quote. Desalniettemin heb ik alle questlines uitgespeeld, behalve de main quest waar ik nu volop mee bezig ben. Ben bijna 'klaar'. Klaar als in, alle achievements unlocked.quote:Op zondag 9 april 2006 13:02 schreef Retuobak het volgende:
Lara
Ik sta na iets van 7 uur ook pas op lvl 2quote:Op maandag 10 april 2006 08:13 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik heb nu 10 uur gespeeld en pas lvl 3.. maar ik deed er 4 uur over voordat ik alles doorhad...
hehequote:Op zondag 9 april 2006 21:52 schreef Ipho het volgende:
[..]
@ jorienvdherik, het is niet aan mij om zijn zus, op het net te posten. Maar als je haar ziet doneer je zeker wel wat geld denk ik^^.
@DaMSWer, inderdaad maar dat boek lijkt me ook vet. Om een beetje het idee weg te spoelen dat er geen special edition van wasEn zo kan ik toch nog aan een leuk boek er over komen, meestal staat er leuke art enzo in.
Dan had je kunnen weten dat je nier op de zwarte markt toch wel flink wat waard is.quote:
klikquote:Op maandag 10 april 2006 10:43 schreef devv05 het volgende:
Vergelijking van Tomb Raider: Legend next-gen en current-gen versies
Toch wel lichte grafische verbetering in de 360 versie
Halen, maar met Oblivion erbijquote:Op maandag 10 april 2006 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Hmmm, ruim 900 euro binnen van de verzekering (inbraak), en nu begint het toch wel te kriebelen…
1 x Xbox 360 premium pack
1 x extra wireless controller
1 x play & charge kit
1 x RGB scart kabel
1 x Ghost Recon AWF
Nu even de rest van de dag bedenken of het wel slim is om te doen…
(heb nml. ook nog een gewone xbox staan en een gamecube…)
Mja, het zal er vast van komen, maar toch vraag ik me af...quote:
Ja.quote:Op maandag 10 april 2006 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mja, het zal er vast van komen, maar toch vraag ik me af...
Zat gisteren nog eens good old Rallisport Challenge 2 te spelen op de XBox, supermooi spel op mijn 100hz CRT TV, zou een PGR3 op de 360 nou ZOVEEL mooier zijn ?
Absoluutquote:Op maandag 10 april 2006 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mja, het zal er vast van komen, maar toch vraag ik me af...
Zat gisteren nog eens good old Rallisport Challenge 2 te spelen op de XBox, supermooi spel op mijn 100hz CRT TV, zou een PGR3 op de 360 nou ZOVEEL mooier zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |