een modje maakt het wel goedquote:
neequote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:25 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie ook de tic om pas te saven als je ergens bent gaan zitten in Oblivion?
Zo lekker op een stoel ofzo
Ik moet altijd op een mooi plekje saven, zodat als ik weer begin met een goed gevoel weer kan beginnen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:25 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie ook de tic om pas te saven als je ergens bent gaan zitten in Oblivion?
Ja, maar dat is meer omdat ik nu altijd save op de toren van m'n landgoed waar lekker bankjes rondom staanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:25 schreef Bastard het volgende:
Ik heb een tic om na elke deur te saven, omdat ik autosaves niet vertrouw.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:25 schreef Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meer omdat ik nu altijd save op de toren van m'n landgoed waar lekker bankjes rondom staan. Altijd mooi met uitzicht op de tuin, perfect uitgezoomd zodat het save plaatje er super uit ziet
.
volgend jaar lijkt me ook een erg sterke E3, met tweede generatie PS3 en Wii games en derde generatie 360 gamesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:42 schreef Morthill het volgende:
E3, dit wordt de beste E3 ooit. Zo extreem wel toffe games, en dan nog de PS3 en Revolution
nogmaals, Microsoft ftwquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:50 schreef Retuobak het volgende:
Het grote E3 topic - Waar men persconferenties hyped < vote or die.
maar als je niet al weet dat ze je gaan verassen is het geen verassing meer natuurlijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:58 schreef Egamer het volgende:
Nintendo gaat mij verassen, maar Microsoft gaat het zeker goed doen.
Believe kepler, believe.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:59 schreef kepler het volgende:
[..]
maar als je niet al weet dat ze je gaan verassen is het geen verassing meer natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |