Uhm... Alles natuurlijk!quote:Op maandag 17 april 2006 10:19 schreef Vagere_Hein het volgende:
Wat willen jullie allemaal graag belicht zien op de E3?
Same here, maar ben vooral benieuwd naar wat de PS3 gaat laten zien. Ik wacht nu al met spanning op de presentatie van Hideo met MGS 4. Verder kijk ik natuurlijk uit naar de Rev en ik ben benieuwd naar de dir X 10 games. Verder ben ik vooral benieuwd naar de nieuwe Command & Conquer. Ben benieuwd of EA het RTS genre weer een stapje vooruit kan laten gaan. en misschien wel een Diablo 3. En voor de rest tsja hetzelfde wat hier boven al genoemd werd, Alan Wake, GTA next gen en ga zo maar door.quote:
-The Guild 2quote:Op maandag 17 april 2006 10:19 schreef Vagere_Hein het volgende:
Wat willen jullie allemaal graag belicht zien op de E3?
slechte tvp
Daar is een reden voorquote:Op maandag 17 april 2006 11:23 schreef Retuobak het volgende:
Dat zijn tenminste dingen waar andere sites veeeeeel te weinig aandacht aan besteden
Daar mag je toch wel van uit gaan lijkt me.quote:Op maandag 17 april 2006 13:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tenzij Sony nu eens wat anders laat zien dan pre-rendered video's..
Niet zolang ik geen videokaart heb die dat trekt.quote:Op maandag 17 april 2006 13:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daar mag je toch wel van uit gaan lijkt me.
Verder geen interesse in Crysis ofzo?
Ik wil games spelen zoals ze bedoeld zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 13:16 schreef Retuobak het volgende:
Och, ik ga het gewoon proberen, en ik heb dezelfde videokaart
Wat doet je vermoeden dat we zelf niet gaanquote:Op maandag 17 april 2006 18:12 schreef Cheiron het volgende:
Heeft Fok nog iemand nodig om volgend jaar te sturen?
NoFI hoor, maar krijgt een site als Fok!games tegenwoordig ook al kaarten?quote:Op maandag 17 april 2006 18:13 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat doet je vermoeden dat we zelf niet gaan
Je weet dat we inmiddels een van de grootste gamessites van NL zijn ?quote:Op maandag 17 april 2006 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
NoFI hoor, maar krijgt een site als Fok!games tegenwoordig ook al kaarten?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 april 2006 19:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je weet dat we inmiddels een van de grootste gamessites van NL zijn ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Er zijn er ook zoveel.quote:Op maandag 17 april 2006 19:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je weet dat we inmiddels een van de grootste gamessites van NL zijn ?
We hadden laatst een sollicitatie ronde, maar een open sollicitatie mag altijd naar games@fok.nlquote:Op maandag 17 april 2006 19:16 schreef Cheiron het volgende:
Dusse.. moet er nog een review geschreven worden?![]()
Misschien wel een keer jaquote:Op maandag 17 april 2006 19:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kom je weer bij de crew, ga je volgend jaar mee
Nee, ondertussen werk ik er al een aantal jaar niet meerquote:Op maandag 17 april 2006 15:43 schreef Fliepke het volgende:
Hmm wist helemaal niet dat stratics zoveel hollanders had. Leuk om te horen
Of is het zelfs helemaal nederlands?
Nu is het wel wat duurderquote:Op maandag 17 april 2006 19:23 schreef Wunk het volgende:
[..]
Nee, ondertussen werk ik er al een aantal jaar niet meer(tegenwoordig met een aantal van de oude Stratics crew hebben we Coldfront opgezet)
Destijds beheerde ik de Camelot, WWO en Horizons sites.., dan kun je zo'n mooie E3 presspass krijgen..
Ik geloof dat die trip me destijds ook maar 1200 gulden heeft gekost ofzo, inclusief hotel, eten, etc..
Well worth it..
Was studentenbudget he (ik liep destijds nog stage) en toen een flinke rib uit m'n lijfquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 19:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je weet dat we inmiddels een van de grootste gamessites van NL zijn ?Ik zeg Live video coverage en je wordt de grootsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het wel knap hoor.quote:
quote:One of the bigger high profile titles that was first shown at E3 last year was Alan Wake, an impressive looking action-mystery game from Max Payne developer Remedy. Since E3 there has been little info on the development of Alan Wake. FiringSquad decided to contact Remedy to get an update and was told by Remedy's Matias Myllyrinne that while the team is "anxious" to show people their progress, "we want to keep the momentum going on the development side and are not showing the game at E3.". He did hint, however, about an announcement that may be made around the E3 time frame this year and of course we will post up the news if and when that happens.
Zelfde,Microsoft gekozen omdat ik nu een 360 heb en heel erg benieuwd ben naar de 2e generatie games, maar ben even benieuwd naar de presentaties van Nintendo en Sonyquote:
Microsft de meest interessantste pre-show conference?quote:
Ja, er komen zo onwijs veel interessante titels aan,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Microsft de meest interessantste pre-show conference?
Maar niks verassend, ljikt mij.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, er komen zo onwijs veel interessante titels aan,.
verrassend is niet per definitie intressant. Ik heb het wel gehad met dat gezeur van Nintendo hoe vernieuwend ze gaan worden om vervolgens niks los te laten. Verzadigd zeg maar, zoals wanneer je een muzieknummer te vaak gehoord hebt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar niks verassend, ljikt mij.
Sony of Nintendo dus.
Ik heb voor Nintendo gekozen, maar dat lijkt me duidelijk.
Op de conferentie gaan ze juist veel laten zien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
verrassend is niet per definitie intressant. Ik heb het wel gehad met dat gezeur van Nintendo hoe vernieuwend ze gaan worden om vervolgens niks los te laten. Verzadigd zeg maar, zoals wanneer je een muzieknummer te vaak gehoord hebt.
Zoals ik dus al zei, het zal me voorlopig eigenlijk aan mijn reet roesten. Hij komt toch wel in huis, of er moet iets extreem mis gaan, het gaat me hooguit om de 3rd party games.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Op de conferentie gaan ze juist veel laten zien.
Maar welke het meest interessants is, weten pas als alles voorbij is.
Believe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |