De persconferenties lopen van 9 mei tot 11 mei en de beurs zelf loopt van 10 tot 12 mei.quote:The interactive entertainment event of the year. See all the newest computer and video game products and technologies that the industry has to offer. Spot the latest trends. Every company you need to see and every category you want to learn about is represented here. Want to know what's new and in what direction the industry is headed? Come to E3 2006.
Nee, niet echt first, meer als sevenhundredmillionpointfivetieth.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
microsoft handheld..... you heard it first!!!
E3, het blijft een mooie beurs. Elk jaar.quote:
En het komt uit Nederland!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:14 schreef pkwarts het volgende:
Dat is geloof ik de enige mooie boothbabe in de laatste 10 jaar.
Net als vorig jaar, alleen toen begon het eigelijk om 19:00 ofzo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:05 schreef Retuobak het volgende:
De Nintendo persconferentie zal op 9 mei plaatsvinden om 9:30 plaatselijke tijd (ofwel 18:30 hier)
Het zal ook wel weer walgelijk druk zijn op de stream.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Net als vorig jaar, alleen toen begon het eigelijk om 19:00 ofzo.
Die afgrijselijke muziekquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, een half uur langquote:
Ik heb het geluid gewoon uitgezet hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, een half uur lang
Wat een crapmuziek was dat
Vorig jaar mijn liveverslag nog hoopvol om 17:45 neergeplempt, begon dus om 18:45quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
EA geeft de game uit, dus reken maar op een 360/PS3 versie een half jaartje tot een jaartje laterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:31 schreef MMaRsu het volgende:
maar ik ben bang dat m'n pc het niet trekt, die hdr levels in source draaien niet eens lekker![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:25 schreef MMaRsu het volgende:
En ik hoop echt dat er geen aankondiging komt van FF7 Remake voor de Ps3. Wat ken ik veel kut fanboys die ik zo graag met dat feit in hun face wil slappen dat ze daar toch echt NIET mee bezig zijn
Gij slet!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:38 schreef Fliepke het volgende:
Ik zit vooral te wachten op leuke feestjes na de beurs
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
microsoft handheld..... you heard it first!!!
Zal wel meevallen denk ik zoquote:Op zondag 5 maart 2006 23:35 schreef peristilius het volgende:
Boothbabes schijnen dit jaar minder te worden.
Minder dan dit kan bijna niet:quote:Op zondag 5 maart 2006 23:35 schreef peristilius het volgende:
Boothbabes schijnen dit jaar minder te worden.
dat mens heeft echt een kutkopquote:Op maandag 6 maart 2006 18:01 schreef chibibo het volgende:
[..]
Minder dan dit kan bijna niet:
[afbeelding]
Uhm... Alles natuurlijk!quote:Op maandag 17 april 2006 10:19 schreef Vagere_Hein het volgende:
Wat willen jullie allemaal graag belicht zien op de E3?
Same here, maar ben vooral benieuwd naar wat de PS3 gaat laten zien. Ik wacht nu al met spanning op de presentatie van Hideo met MGS 4. Verder kijk ik natuurlijk uit naar de Rev en ik ben benieuwd naar de dir X 10 games. Verder ben ik vooral benieuwd naar de nieuwe Command & Conquer. Ben benieuwd of EA het RTS genre weer een stapje vooruit kan laten gaan. en misschien wel een Diablo 3. En voor de rest tsja hetzelfde wat hier boven al genoemd werd, Alan Wake, GTA next gen en ga zo maar door.quote:
-The Guild 2quote:Op maandag 17 april 2006 10:19 schreef Vagere_Hein het volgende:
Wat willen jullie allemaal graag belicht zien op de E3?
slechte tvp
Daar is een reden voorquote:Op maandag 17 april 2006 11:23 schreef Retuobak het volgende:
Dat zijn tenminste dingen waar andere sites veeeeeel te weinig aandacht aan besteden
Daar mag je toch wel van uit gaan lijkt me.quote:Op maandag 17 april 2006 13:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tenzij Sony nu eens wat anders laat zien dan pre-rendered video's..
Niet zolang ik geen videokaart heb die dat trekt.quote:Op maandag 17 april 2006 13:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daar mag je toch wel van uit gaan lijkt me.
Verder geen interesse in Crysis ofzo?
Ik wil games spelen zoals ze bedoeld zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 13:16 schreef Retuobak het volgende:
Och, ik ga het gewoon proberen, en ik heb dezelfde videokaart
Wat doet je vermoeden dat we zelf niet gaanquote:Op maandag 17 april 2006 18:12 schreef Cheiron het volgende:
Heeft Fok nog iemand nodig om volgend jaar te sturen?
NoFI hoor, maar krijgt een site als Fok!games tegenwoordig ook al kaarten?quote:Op maandag 17 april 2006 18:13 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat doet je vermoeden dat we zelf niet gaan
Je weet dat we inmiddels een van de grootste gamessites van NL zijn ?quote:Op maandag 17 april 2006 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
NoFI hoor, maar krijgt een site als Fok!games tegenwoordig ook al kaarten?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 april 2006 19:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je weet dat we inmiddels een van de grootste gamessites van NL zijn ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Er zijn er ook zoveel.quote:Op maandag 17 april 2006 19:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je weet dat we inmiddels een van de grootste gamessites van NL zijn ?
We hadden laatst een sollicitatie ronde, maar een open sollicitatie mag altijd naar games@fok.nlquote:Op maandag 17 april 2006 19:16 schreef Cheiron het volgende:
Dusse.. moet er nog een review geschreven worden?![]()
Misschien wel een keer jaquote:Op maandag 17 april 2006 19:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kom je weer bij de crew, ga je volgend jaar mee
Nee, ondertussen werk ik er al een aantal jaar niet meerquote:Op maandag 17 april 2006 15:43 schreef Fliepke het volgende:
Hmm wist helemaal niet dat stratics zoveel hollanders had. Leuk om te horen
Of is het zelfs helemaal nederlands?
Nu is het wel wat duurderquote:Op maandag 17 april 2006 19:23 schreef Wunk het volgende:
[..]
Nee, ondertussen werk ik er al een aantal jaar niet meer(tegenwoordig met een aantal van de oude Stratics crew hebben we Coldfront opgezet)
Destijds beheerde ik de Camelot, WWO en Horizons sites.., dan kun je zo'n mooie E3 presspass krijgen..
Ik geloof dat die trip me destijds ook maar 1200 gulden heeft gekost ofzo, inclusief hotel, eten, etc..
Well worth it..
Was studentenbudget he (ik liep destijds nog stage) en toen een flinke rib uit m'n lijfquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 19:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je weet dat we inmiddels een van de grootste gamessites van NL zijn ?Ik zeg Live video coverage en je wordt de grootsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het wel knap hoor.quote:
quote:One of the bigger high profile titles that was first shown at E3 last year was Alan Wake, an impressive looking action-mystery game from Max Payne developer Remedy. Since E3 there has been little info on the development of Alan Wake. FiringSquad decided to contact Remedy to get an update and was told by Remedy's Matias Myllyrinne that while the team is "anxious" to show people their progress, "we want to keep the momentum going on the development side and are not showing the game at E3.". He did hint, however, about an announcement that may be made around the E3 time frame this year and of course we will post up the news if and when that happens.
Zelfde,Microsoft gekozen omdat ik nu een 360 heb en heel erg benieuwd ben naar de 2e generatie games, maar ben even benieuwd naar de presentaties van Nintendo en Sonyquote:
Microsft de meest interessantste pre-show conference?quote:
Ja, er komen zo onwijs veel interessante titels aan,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Microsft de meest interessantste pre-show conference?
Maar niks verassend, ljikt mij.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, er komen zo onwijs veel interessante titels aan,.
verrassend is niet per definitie intressant. Ik heb het wel gehad met dat gezeur van Nintendo hoe vernieuwend ze gaan worden om vervolgens niks los te laten. Verzadigd zeg maar, zoals wanneer je een muzieknummer te vaak gehoord hebt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar niks verassend, ljikt mij.
Sony of Nintendo dus.
Ik heb voor Nintendo gekozen, maar dat lijkt me duidelijk.
Op de conferentie gaan ze juist veel laten zien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
verrassend is niet per definitie intressant. Ik heb het wel gehad met dat gezeur van Nintendo hoe vernieuwend ze gaan worden om vervolgens niks los te laten. Verzadigd zeg maar, zoals wanneer je een muzieknummer te vaak gehoord hebt.
Zoals ik dus al zei, het zal me voorlopig eigenlijk aan mijn reet roesten. Hij komt toch wel in huis, of er moet iets extreem mis gaan, het gaat me hooguit om de 3rd party games.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Op de conferentie gaan ze juist veel laten zien.
Maar welke het meest interessants is, weten pas als alles voorbij is.
Believe.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Die man zit vol met stierenstront. Dat zal er wel weer als diarree uitstromen op de pre-show.
De uitslag (tot nu toe) is in ieder geval een goede afspiegeling van de console populariteit hier op het FOK!forum.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:39 schreef Retuobak het volgende:
De interessantste pre-show conference?
» Sony
» Nintendo
» Microsoft
Halo 3.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar niks verassend, ljikt mij.
Sony of Nintendo dus.
Ik heb voor Nintendo gekozen, maar dat lijkt me duidelijk.
Nieuwe gamesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar wat is er verder dan zo "verrassend" aan de Nintendo of Sony conference wat de MS conference niet zou hebben?.
Een console gaat mij vooral om de games.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nieuwe games
Wat Wii geheimen die nog verklapt moeten worden
Hoe is het nou om met de Wii te spelen
En hoe gaat de PS3 controller eruit zien
etc
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben militante Nintendofanboys zo zat geworden dat ik me compleet terugtrek van het internet na de Nintendo conference. Mijn interesse in Nintendo is voor het eerst sinds meer dan 10 jaar op een absoluut dieptepunt, niet door hun leuke nieuwe console, maar door 'fans' die het internet vervuilen.
Zo, dit was mijn geklaag voor vandaag
Het goede nieuws is dat een lage prijs voor de Wii sowieso betekent dat ik hem koop. Sony? Ach...Die negeer ik toch wel, fanboys of geen fanboys
Dude, komop manquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben militante Nintendofanboys zo zat geworden dat ik me compleet terugtrek van het internet na de Nintendo conference. Mijn interesse in Nintendo is voor het eerst sinds meer dan 10 jaar op een absoluut dieptepunt, niet door hun leuke nieuwe console, maar door 'fans' die het internet vervuilen.
Zo, dit was mijn geklaag voor vandaag
Het goede nieuws is dat een lage prijs voor de Wii sowieso betekent dat ik hem koop. Sony? Ach...Die negeer ik toch wel, fanboys of geen fanboys
Fan van een bedrijf is toch wel behoorlijk triest, denk je niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dude, komop man. Dat is gewoon zielig
. Oke Nintendo fanboys kunnen vaak overdrijven, maar enthousiast zijn over hun favoriete bedrijf mag toch wel
.
Beetje dom als je het mij vraagt![]()
Sony-fanboys vergelijk ik met Ajax hooligans, die stampen je wel direct in elkaar als je geen fan bent, maar zoals met alle hooligans zijn er daar niet zoveel van.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:19 schreef Morthill het volgende:
Zo erg is het nu toch ook weer niet. Ze zijn mss een tikkeltje meer fan dan Sony fanboys, maar die zijn wel een heel stuk irritanter hoor.
Believe...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:23 schreef Mystikvm het volgende:
Nintendo fanboys....Tja, als ze niet goed te vergelijken zijn met voetbalsupporters, dan wel met Jehova's getuigen. Ze proberen je uit alle macht te overtuigen van je ongelijk om niet alleen maar Nintendo® te kopen, het kan echt heel vermoeiend en vervelend worden na lange tijd.
Mwah ik ben wel fan van Nintendo omdat ze de industrie positief hebben verandert, en omdat de meeste games die ze maken mij altijd kunnen bekorenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fan van een bedrijf is toch wel behoorlijk triest, denk je niet?
Het gaat mij er overigens niet om dat mensen er 'fan' van zijn, dat is hun zaak. Het gaat mij er om dat ze het internet ermee volspammen en andere dingen als 'waardeloos' bestempelen omdat het gaat om de concurrenten van hun favoriete bedrijf. Ze verpesten vaak de sfeer op verscheidene fora voor mij, dus daarom ontloop ik ze ook liever, zeker na iets als de E3 conference, waarna het internet hoe dan ook volstaat met allemaal Nintendoworship, ook al hebben ze in feite niks gezegd.
Je snapt mijn punt toch wel? Het is net alsof je naast hele vervelende Ajax-fans zit met je Feyenoord-sjaaltje, alleen wordt je nu niet direct in elkaar gestampt, en ben ik geen MS of Sony-fanboy in dit geval
Ik eigenlijk ook, daarom ben ik ook zo diep teleurgesteld in de NGC. Paper Mario was tof, Smash Brothers ook. Maar Mario Kart zoog, Metroid Prime vond ik niet leuk, Wind Waker was vervelend, Mario Sunshine was niks. De ene teleurstelling na de andere.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah ik ben wel fan van Nintendo omdat ze de industrie positief hebben verandert, en omdat de meeste games die ze maken mij altijd kunnen bekoren. Vind dat niet ver gaan oid.
Sony 9 mei om 01:00 (8 mei 16:00 in LA)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:47 schreef Freezor het volgende:
Waar kan ik een lijstje met de Nederlandse tijden van de persocnferties?
DAMN!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:01 schreef Retuobak het volgende:
Sony is als eerste hoor
En die ben ik nu dus aan het spelen, of beter gezegt, aan het testen, béta testenquote:Op maandag 17 april 2006 11:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
-Darkstar One (spacesim van Ascaron)
Dat zijn tenminste dingen waar andere sites veeeeeel te weinig aandacht aan besteden
Ik ook met Mario Kartquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:12 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm ja dat zijn natuurlijk persoonlijke meningen. Ik heb erg veel plezier beleefd met elke titel die je daar opnoemt, met uitzondering van Mario kart.
ja, is gratis op Gamespot te volgen. begint rond 4 u daar, dus hier omb 11 u, als ik mijn niet vergis. ben wel benieuwd hoe de stream zich houdt.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:15 schreef -skippybal- het volgende:
Vannacht misschien wel de Sony persconferentie meepakken.
Ik neem aan dat dat gewoon (gratis) op Gamespot is te kijken?
*Ook aanwezig is.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:26 schreef -skippybal- het volgende:
Nice. Dat gaat een latertje worden vannacht![]()
Gaat er nog een IRC ofzo worden geopend zodat we met z'n allen kunnen geilen/kotsen??
Die is ook vanaf de FP te bereiken??quote:
Gewoon #gam, daar is het veel drukkerquote:Op maandag 8 mei 2006 20:30 schreef MMaRsu het volgende:
Niks #gam, gewoon in #E3 komen.
Luister niet naar Xrenity, check z'n postcount en weet dat ik mod was, dan weet je wie hier de touwtjes in handen heeft
fok.ircquote:Op maandag 8 mei 2006 21:20 schreef rakotto het volgende:
erm? quakenet?
Dat deed hij omdat daar het scherm zich bevond.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:25 schreef Haspel33 het volgende:
Ik dacht dat je echt kon richten op het scherm, maar hij keek en richtte de hele tijd omlaag
Dat is waar, maar dat is iets wat al langer speelt. Maar af en toe springt er nog wel eens iets uit.quote:De game-industrie is echt braindead, met hun 300.000 cliche schietgames.
Fixed.quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:18 schreef chibibo het volgende:
Dat is waar, maar dat is iets wat al langer speelt. Maar af en toeregelmatig springt er nog wel eens iets uit.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:22 schreef Retuobak het volgende:
Fixed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |