Ik vond het alle drie 10 keer niks. Die Wii games zagen er spuuglelijk uit, en die controller had ik veel meer van verwacht qua movements en flexibiliteit. Zag er maar kneuzerig uit. Ik dacht dat je echt kon richten op het scherm, maar hij keek en richtte de hele tijd omlaag en bewoog nauwelijks. Sony benaderde nog niet eens de hype van vorig jaar met hun filmpjes, heel slap aftreksel van hun E3 2005. Die controller lijkt me onpraktisch. En MS ging op de Sony toer met pre-rendered crap en de zoveelste lading aan middelmatig ogende games. Fable 2, Forza 2, Halo 3 en GoW trailers zat geen sprankje gameplay in. Wat rondswingen met de camera en fancy scipted CGI, en dat is het.
GoW zijn wel wat gameplay movies van uitgebracht, maar dan valt dat game net zo in duigen als iedere anders shooter. Net zoals dat Resisentence van de PS3, wtf is daar bijzonder aan. Vond alleen die Heavenly Sword wel aardig qua gameplay, maar MGS4 en FFXIII kan ik net zoals 95% van alle MS-crap niks van zeggen zolang ze met die non-gameplay filmpjes aan komen leuren. Wat koop je nu voor al die pre-rendered filmpjes. Zou echt verboden moeten worden.
Die hele E3 is 1 grote hypezooi, ik zie geen winnaar, ik zie 3 loosers met een hoop overhypte crap games. Ik wacht nog wel een jaartje voordat ik ze alle 3 koop, kom eerst maar eens met fatsoendelijke games. De PC blinkt trouwens ook weer uit in game-boringness en repetitive klonen. De game-industrie is echt braindead, met hun 300.000 cliche schietgames.