Heb er inderdaad niks van gemerkt, nu moet ik zeggen, niet dat het veel zou uitmaken. Ik bedoel Ajax - FC Den Bosch, en ik kreeg in de 21e minuut rood ook nogquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:17 schreef Wessiej het volgende:
Nog niks gekocht, wel van Real Madrid gewonnen.
En online maar dat ging zo gaar liep na 2 minuten vast en hoorde Morthill niet.
Ik weet dat het niet iets nieuws is, maar ik heb begrepen dat je een half robot half god speelt en dat je een sci-fi wereld allemaal andere robot god figuren dood moet maken met allemaal zieke wapens en dat klinkt toch wel als my kind of game.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:33 schreef Retuobak het volgende:
Too Human vind ik er eigenlijk niet eens zo spannend uit zien
Ja, natuurlijk ziet het er jaw-dropping uit.
Maar ik weet het niet, de stijl trekt me gewoon niet, net zoiets zoals met Gears of War eigenlijk.
jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zijn de play offs donderdag al? Tyfus..
Als het goed is heb ik binnenkort weer werk en dan kan ik weer gaan sparen voor dat lelijke dingquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef Bastard het volgende:
360 for da win
Ik begin op pc eerst ook altijd met grote clubs... even het spel verkennen.. alvast wat talentjes ontdekken. En daarna pas met een klein clubje.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:57 schreef twi het volgende:
Heb 'm ook besteldTop Spin bijna verkocht voo 40, dus voor 15 euro klaar
En ik snap eigenlijk niet waarom veel mensen altijd beginnen met grote clubs, zoals Ajax. M'n PC-game ben i begonnen met Napoli. Ook een grote club, maar wel in Serie C1 beginnen.
Ja terechtquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik binnenkort weer werk en dan kan ik weer gaan sparen voor dat lelijke ding![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |