Neequote:Op zondag 30 april 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Geen inspiratie voor een leuke topictitel?
Ja, leuk spel.quote:
Jep en je loopt er aardig door heen.quote:Op zondag 30 april 2006 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, leuk spel.Alleen hadden de levels wat uitgebreider mogen zijn. Ze voelen toch een stuk kleiner als de oude delen.
![]()
Ja, maar dat komt ook doordat de bediening eindelijk lekker is. In die oude delen moest je zelf de meest simpele sprongen 3x overnieuw doen.quote:Op zondag 30 april 2006 10:44 schreef gijsje79 het volgende:
Jep en je loopt er aardig door heen.
koste me maar 5 uur en 18 seconde van begin tot het eindquote:Op zondag 30 april 2006 10:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep en je loopt er aardig door heen.
quote:Op zondag 30 april 2006 03:10 schreef MMaRsu het volgende:
Damn jullie zijn echt verwend, ik vind het er meesterlijk uitzien
quote:Op zondag 30 april 2006 12:10 schreef H.Flick het volgende:
Lijkt me wel een kutspel trouwens, want racen is gewoon niet leuk.
Ik moet eerlijk zijn, maar er zitten wel wat schoonheidsfoutjes bij.quote:Op zondag 30 april 2006 12:12 schreef MMaRsu het volgende:
Tis ook niet mijn ding hoor, maar ik vond het er gewoon vet uitzien.
Krijg je gelijk van die verwende snotneuzen ja het ziet er afschuwelijk uit
><
De eerste keer heb ik er ruim 10 uur over gedaan.quote:Op zondag 30 april 2006 11:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
koste me maar 5 uur en 18 seconde van begin tot het eind
Tsja die time trials en de rewards kunnen me geen zak schelen, het spel blijft hetzelfdequote:Op zondag 30 april 2006 12:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
De eerste keer heb ik er ruim 10 uur over gedaan.
Daarna nog een keer voor alle rewards, nog een keer voor de time trials en nog een keer op hard.
In het totaal heb ik er iets van 25 uur over gedaan om alles te halen wat er te halen viel.
Ik miste alleen het spaar systeem. Je kon nou niet oneindig zooi meenemen om vervolgens nooit meer te gebruiken.
Je mag hopen dat het spel er in beweging toch heel wat mooier uitziet. Dat wegdek ziet er niet uit.quote:Op zondag 30 april 2006 12:21 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
Het gaat dus om die screen. Ik vind dat je die zijkanten niet kunt beoordelen, die moet je maar negeren in een stilstaand screenshot. Maargoed, je hebt voor- en tegenstanders van zulke blur. Bij MotoGP is het heel gaaf gedaan, bij andere games is het overdreven. Hopelijk ziet het er in actie goed uit, want de rest van de screen belooft veel goeds. Enige is dat je wel wat weinig van de weg ziet als dit het definitieve cockpit-view is.
Het houdt ook in dat je achievements bij de meeste spellen niet worden opgeslagenquote:Op zondag 30 april 2006 12:58 schreef Wessiej het volgende:
Ach, ik merk toch dat ik bar weinig op Live zit.
Sp ftw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |