De Killzone pre-render is 1000x keer zo mooi, en echt niet haalbaarquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als het al ingame is natuurlijk. Sinds dat Killzone geintje ben ik daar nogal achterdochtig over.
Ik heb btw ook IGN Weekly gekeken maar ik dacht dat dit hetzelfde filmpje was
Misschien dat dit ze van het 'Halo PC-syndroom' kan afhelpenquote:
Heb geen GRAWquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:06 schreef Wessiej het volgende:
Komen jullie stelletje wannabe's nog GRAW'en of hoe zit dat
Als mensen mij eens toevoegenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:06 schreef Wessiej het volgende:
Komen jullie stelletje wannabe's nog GRAW'en of hoe zit dat
Ik ga 9 uur weer, of ze moeten niks te vertellen hebben ben ik wer wegquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:11 schreef Wessiej het volgende:
Ik voeg je toe, zodra er 8 mensen zijn kunnen we schieten, dus join up.
Roy zeker weten, alleen is hij hier nooit.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:09 schreef Ipho het volgende:
[..]
Als mensen mij eens toevoegenben ik een keertje bij hoor. Gamertag is: Ipho, dankje!
Maandag eindelijk de Makro pas hier, ga ik eens kijken of daar aanbiedingen zijn. Iemand hier op de hoogte daarover?
Ik ben vandaag naar de Makro gegaan, 360 was 386 dacht ik.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:09 schreef Ipho het volgende:
[..]
Als mensen mij eens toevoegenben ik een keertje bij hoor. Gamertag is: Ipho, dankje!
Maandag eindelijk de Makro pas hier, ga ik eens kijken of daar aanbiedingen zijn. Iemand hier op de hoogte daarover?
En de spellen sectie? Xbox heb ik al.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar de Makro gegaan, 360 was 386 dacht ik.
Brothers in Arms was dik in orde, vond de Opposing Force uitbreiding op Half-Life trouwens ook wel okee.quote:
Zaterdagavond joh, moet je niet proberenquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:26 schreef Egamer het volgende:
Hoeveel kost de 360 bij de Media Markt?
Vanmiddag zeiden ze nog dat ze vanavond gingen graw'en.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zaterdagavond joh, moet je niet proberenBen ook effe bezig met van alles, anders had ik wel gekomen.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:26 schreef Egamer het volgende:
Hoeveel kost de 360 bij de Media Markt?
Das Makro.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Staat nog op deze pagina 386 euro
James Blunt ftwquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:41 schreef peristilius het volgende:
Kap met dat kut gespam Egamer.
joh. Nu ff ontopic.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ja
Ja precies. met hoeveel man is het leuk op GRAW? Misschien kunnen we een keer goed iets afspreken, duidelijke tijd enzo. Lijkt mij wel leukquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zaterdagavond joh, moet je niet proberenBen ook effe bezig met van alles, anders had ik wel gekomen.
lol. mja die film heb ik al op dvdquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:00 schreef Wessiej het volgende:
Die Hard 2 is net begonnnen, dus ik pas.
Maar deze week vakantie wil ik nog wel veel graw'en, verkoop ik hem daarna miss.
0.30 zit ik @ kroegquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:35 schreef Wessiej het volgende:
*meld, heb alle 3 de films al 10x gezien, blijven goed.
Kom wel om 0.45, als er dan tenminste nog mensen zijn.
Tsja, ik ben er wel, maar niet voor GRAWquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:35 schreef Wessiej het volgende:
*meld, heb alle 3 de films al 10x gezien, blijven goed.
Kom wel om 0.45, als er dan tenminste nog mensen zijn.
Wat is dat oerlelijke grafische gezeik aan de zijkantenquote:
quote:Op zondag 30 april 2006 03:10 schreef MMaRsu het volgende:
Damn jullie zijn echt verwend, ik vind het er meesterlijk uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |