Neequote:Op zondag 30 april 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Geen inspiratie voor een leuke topictitel?
Ja, leuk spel.quote:
Jep en je loopt er aardig door heen.quote:Op zondag 30 april 2006 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, leuk spel.Alleen hadden de levels wat uitgebreider mogen zijn. Ze voelen toch een stuk kleiner als de oude delen.
![]()
Ja, maar dat komt ook doordat de bediening eindelijk lekker is. In die oude delen moest je zelf de meest simpele sprongen 3x overnieuw doen.quote:Op zondag 30 april 2006 10:44 schreef gijsje79 het volgende:
Jep en je loopt er aardig door heen.
koste me maar 5 uur en 18 seconde van begin tot het eindquote:Op zondag 30 april 2006 10:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep en je loopt er aardig door heen.
quote:Op zondag 30 april 2006 03:10 schreef MMaRsu het volgende:
Damn jullie zijn echt verwend, ik vind het er meesterlijk uitzien
quote:Op zondag 30 april 2006 12:10 schreef H.Flick het volgende:
Lijkt me wel een kutspel trouwens, want racen is gewoon niet leuk.
Ik moet eerlijk zijn, maar er zitten wel wat schoonheidsfoutjes bij.quote:Op zondag 30 april 2006 12:12 schreef MMaRsu het volgende:
Tis ook niet mijn ding hoor, maar ik vond het er gewoon vet uitzien.
Krijg je gelijk van die verwende snotneuzen ja het ziet er afschuwelijk uit
><
De eerste keer heb ik er ruim 10 uur over gedaan.quote:Op zondag 30 april 2006 11:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
koste me maar 5 uur en 18 seconde van begin tot het eind
Tsja die time trials en de rewards kunnen me geen zak schelen, het spel blijft hetzelfdequote:Op zondag 30 april 2006 12:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
De eerste keer heb ik er ruim 10 uur over gedaan.
Daarna nog een keer voor alle rewards, nog een keer voor de time trials en nog een keer op hard.
In het totaal heb ik er iets van 25 uur over gedaan om alles te halen wat er te halen viel.
Ik miste alleen het spaar systeem. Je kon nou niet oneindig zooi meenemen om vervolgens nooit meer te gebruiken.
Je mag hopen dat het spel er in beweging toch heel wat mooier uitziet. Dat wegdek ziet er niet uit.quote:Op zondag 30 april 2006 12:21 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
Het gaat dus om die screen. Ik vind dat je die zijkanten niet kunt beoordelen, die moet je maar negeren in een stilstaand screenshot. Maargoed, je hebt voor- en tegenstanders van zulke blur. Bij MotoGP is het heel gaaf gedaan, bij andere games is het overdreven. Hopelijk ziet het er in actie goed uit, want de rest van de screen belooft veel goeds. Enige is dat je wel wat weinig van de weg ziet als dit het definitieve cockpit-view is.
Het houdt ook in dat je achievements bij de meeste spellen niet worden opgeslagenquote:Op zondag 30 april 2006 12:58 schreef Wessiej het volgende:
Ach, ik merk toch dat ik bar weinig op Live zit.
Sp ftw.
quote:Op zondag 30 april 2006 13:26 schreef jorienvdherik het volgende:
tvp
Nee, vaak genoeg knalt mijn internet eruit en dan komen de achiements er gewoon bij.quote:Op zondag 30 april 2006 13:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Het houdt ook in dat je achievements bij de meeste spellen niet worden opgeslagen
Ikke, en ga denk ook smiddags ff.quote:Op zondag 30 april 2006 13:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, vaak genoeg knalt mijn internet eruit en dan komen de achiements er gewoon bij.
Maar welke baggerapen hebben er zin om vanavond nog te gaan GRAW'en.
s'middags is ook goedquote:Op zondag 30 april 2006 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ikke, en ga denk ook smiddags ff.
nu werken
ik ken alleen kwaliteits users die willen GRAWen mits het adversial is en niet co opquote:Op zondag 30 april 2006 13:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, vaak genoeg knalt mijn internet eruit en dan komen de achiements er gewoon bij.
Maar welke baggerapen hebben er zin om vanavond nog te gaan GRAW'en.
doe vanmiddag ook gewoon ff meequote:Op zondag 30 april 2006 13:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ken alleen kwaliteits users die willen GRAWen mits het adversial is en niet co op
same, hoelaat gaan jullie?quote:Op zondag 30 april 2006 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
doe vanmiddag ook gewoon ff mee
co-op maakt me ook niet uit, liefst doe ik team match
14 juliquote:Op zondag 30 april 2006 14:00 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wow! Wanneer komt dat spel nu eindelijk eens uit, ik kan niet wachten.
rond een uurtje of 5?? ff lekker voor de avond nog knallen,quote:
En waarom vergelijk je ingame beelden met rendered filmpjes? Wat fake zeg...quote:Op zondag 30 april 2006 15:25 schreef BMH het volgende:
Net de trailer gezien van Brothers in Arms Hell's Highway.
Wat fake! Het was een minder mooie versie van de Killzone 2 trailer.
Als dat ingame is dan word het een soort time crisis/ railshooter.quote:Op zondag 30 april 2006 15:27 schreef twi het volgende:
[..]
En waarom vergelijk je ingame beelden met rendered filmpjes? Wat fake zeg...
ooit gehoord van scripted events?quote:Op zondag 30 april 2006 15:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Als dat ingame is dan word het een soort time crisis/ railshooter.
Je ziet een teamgenoot die neergeschoten word.. Jij vangt em op en terwijl je dat doet draait de camera precies naar een gebouw waar vijanden zitten. Als dat echt ingame is dan heb je geen controle over wat je doet op zo'n moment.
Het kan misschien wel in-engine zijn met een hud erop geplakt, maar echte ingame gameplay beelden zijn dit niet.
Ik heb momenteel zelfs geen moeite meer met Federerquote:Op zondag 30 april 2006 14:45 schreef jorienvdherik het volgende:
vindt hem toch erg lastig. Win alle toernooien behalve grand slams soms skip ik ze zelf vanaf de 3e ronde ofzo
Kortom een volledig gemaakt filmpje alleen dan met ingame graphics.quote:Op zondag 30 april 2006 16:19 schreef BMH het volgende:
Het is gewoon fake.
Waarom draait de camera zo soepel?
Waarom kijkt de camera altijd precies naar de gebeurtenissen.
Waarom knalt er bij een explosie een kandelaar precies langs je hoofd?
Waarom draait de camera bij het vangen van een teamate heel toevallig automatisch naar een raam waar de vijanden zijn.
Waarom gooit hij de granaat niet naar het midden van het scherm (cursor plek)?
Het is gewoon net zo fake als de Killzone 2 trailer, alleen zijn dit geen gelikte FMv's.
Ik ben nog lang niet zover maar de game zelf is imo vermakelijk hoorquote:Op zondag 30 april 2006 16:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb momenteel zelfs geen moeite meer met Federer3-0 van de baan geslagen voor een charity event laatst. Volgens mij ga ik in seizoen 3 gewoon bovenaan eindigen, heb 60 sterren waarvan 59 gold en 1 silver, en ik zit pas bij Roland Garros
Dat zal ik absoluut niet ontkennen, maar de game is eigenlijk nooit moeilijk. Hij zou door EA gemaakt kunnen zijn.quote:Op zondag 30 april 2006 16:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet zover maar de game zelf is imo vermakelijk hoor
Sorry was langer werkenquote:Op zondag 30 april 2006 17:00 schreef Wessiej het volgende:
Graw tijd, join join join.
//, vanavond geef ik jullie weer een kans
.
straks valt die tegenquote:Op zondag 30 april 2006 18:36 schreef devv05 het volgende:
PES 6 op de E3
Nog minder dan 2 weekjes en het feest kan beginnen.
Je, en misschien wordt DNF getoond op de E3, je weet maar nooit.quote:
Killcam? Als je teamgenootje neergaat is de missie wsl afgelopen en laten ze zien vanaf waar je gekilled werd.quote:Op zondag 30 april 2006 16:19 schreef BMH het volgende:
Waarom draait de camera bij het vangen van een teamate heel toevallig automatisch naar een raam waar de vijanden zijn.
Het gaat daarna verderquote:Op zondag 30 april 2006 18:47 schreef c20h25n30 het volgende:
[..]
Killcam? Als je teamgenootje neergaat is de missie wsl afgelopen en laten ze zien vanaf waar je gekilled werd.
Jij moet nog grawenquote:Op zondag 30 april 2006 19:09 schreef Wessiej het volgende:
Bij mij.
ga wel even rondkijken overalquote:Op zondag 30 april 2006 19:09 schreef twi het volgende:
2e hands op XbazarWorden ze bij bosjes aangeboden.
Als ik kan ben ik er bijquote:Op zondag 30 april 2006 19:27 schreef Wessiej het volgende:
2100 gaan grawen dan maar?
10 uur komt mij ook beter uit, of half. Wat wordt hemquote:Op zondag 30 april 2006 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm 9 uur..
ik moet op me vriendin der huis passen, 2 katten daar rond lopen..
half 10 moet ik wel op xbox live zitten
Bad Boys??quote:Op zondag 30 april 2006 19:53 schreef jorienvdherik het volgende:
zal ff kijken ff film kijken tot 22.30
Grappig is dat ik met spelers als Federer of Roddick totaal geen problemen heb. Ik heb veel meer moeite met Coria en Hewitt. Nu is Wimbledon gewoon een lastig toernooi, maar toch sloeg ik daar Federer er met 3-1 3-0 3-0 uit.quote:Op zondag 30 april 2006 22:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Net m'n eerste wedstrijd tegen een topper Federer. 3-1 - 3-4 - 3-1
Verloren dus, maar gaf hem wel redelijk partij twee keer de kans gehad om het te breaken maar helaas lukte dat niet anders had ik mss wel kans gehad
Heb jij geen vakantie ofzo??quote:Op zondag 30 april 2006 22:23 schreef Wessiej het volgende:
Ok, dan geen GRAW.
Trouwens, de adviesprijs van Hitman Bloodmoney is 70 euro.
Ik stuur een mailtje naar Hans of dat echt zo is, hij zei ja.
Op zijn site was die ook 60, maar ik zei dus vanmiddag dat ik dat dan te veel vond, kom ik terug, is die in de aanbieding voor 53.
Dus 25 mei komt Hitman hier ook aanstranden.
omdat je na half uurtje al op geeft..quote:Op zondag 30 april 2006 22:37 schreef Wessiej het volgende:
Hoezo heb ik geen vakantie?
Coria is heel kut inderdaad, en Blake kan soms ook lastig zijn. Die tegenspeler, voor Nederland Dwight Vesterman is trouwens soms ook erg lastig, maar soms ook heel makkelijk. Raarquote:Op zondag 30 april 2006 22:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Grappig is dat ik met spelers als Federer of Roddick totaal geen problemen heb. Ik heb veel meer moeite met Coria en Hewitt. Nu is Wimbledon gewoon een lastig toernooi, maar toch sloeg ik daar Federer er met 3-1 3-0 3-0 uit.
Ik geloof dat er tijdens de E3 een week gratis gamen op Live is. Maar of dat ook in NL is.quote:Op zondag 30 april 2006 22:28 schreef Egamer het volgende:
Klopt het dat we volgende week FIFA 06 World Cup gratis kunnen spelen? Ik las dat op Insidegamer een keertje.
Ik zet mijn xbox aan, wats je gamertag?quote:Op zondag 30 april 2006 22:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
omdat je na half uurtje al op geeft..
gaan we knallen?
Ik zal eerlijk zijn, ik heb pas 1 keer verloren, dat was in seizoen 2. Ik had me net met moeite geplaatst voor het Davis Cup team (versla de nummer 2). Ik ging vervolgens kansloos hard onderuit in de Davis Cup. Daarna alles gewonnen, ik sla overal iedereen van de baan. Dwight Vesterman mocht ik nog tegen spelen voor 5 miljoen coins, ik geloof dat ik 3-1 of 3-0 won. James Blake is een makkie. Daar moest ik tegen in de finale van een masters, had veel meer moeite met Myrni in de halve finale.quote:Op zondag 30 april 2006 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Coria is heel kut inderdaad, en Blake kan soms ook lastig zijn. Die tegenspeler, voor Nederland Dwight Vesterman is trouwens soms ook erg lastig, maar soms ook heel makkelijk. Raar
Klopt, daarom is 'ie hier ook de deur uit. Had alles gewonnen wat er te winnen viel.quote:Op zondag 30 april 2006 22:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn, ik heb pas 1 keer verloren, dat was in seizoen 2. Ik had me net met moeite geplaatst voor het Davis Cup team (versla de nummer 2). Ik ging vervolgens kansloos hard onderuit in de Davis Cup. Daarna alles gewonnen, ik sla overal iedereen van de baan. Dwight Vesterman mocht ik nog tegen spelen voor 5 miljoen coins, ik geloof dat ik 3-1 of 3-0 won. James Blake is een makkie. Daar moest ik tegen in de finale van een masters, had veel meer moeite met Myrni in de halve finale.
Helaas komt het zelden voor dat ik nog een game verlies, laat staan een set.
Idd, vrij kansloos. Die partij tegen Hewitt was namelijk super vet. Niks is leuker dan vechten, bijna verliezen en dan op het nippertje nog winnenquote:Op zondag 30 april 2006 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, daarom is 'ie hier ook de deur uit. Had alles gewonnen wat er te winnen viel.
En met dat geld wat je wint kun je ook helemaal niks.
ja, dat ken ik, dat wordt beter naarmate jij beter wordt. Ik sta nu in de Davis Cup ook in de dubbel mijn tegenstanders gewoon van de baan te vegen.quote:Op zondag 30 april 2006 23:30 schreef Heintje het volgende:
Ik ben nou met topspin op een punt dat ik een dubbel tournooitje kan doen. De minor tournooien gaan me redelijk goed af. Maar bij de dubbellen word ik echt van de baan geveegt.
Toch topspin 2, gewoon weer leuk een mannetje maken en er mee aan de slag gaan. Op dit moment lukt het mij nog steeds na een maand ( ?) vanaf relaese om nr 1 van de wereld te zijn, om de beste uit het spel te verslaan. Genoeg te doen dus nog. Ook speel ik haast geen online careerquote:Op zondag 30 april 2006 23:36 schreef Ipho het volgende:
Weer geen GRAW. Vrienden kwamen onverwachts langs sorry!
Ik ga denk ik Top Spin 2 kopen morgen, raden jullie hem aan of juist af? Want ik weet het niet meer, dan positief en dan weer slechte reactie's er over. Anders importeer ik Katamari voor de PSP maar dat is het verkeerde topic natuurlijk.
Vraag is: Welke game voor de 360 zou jij kopen voor je zelf met wat er nu uit is?
Oké, ik houd van sport games dus tja.. Speel Amped 3 ook nog steeds, en Top Spin 2 is ook van 2k gamesquote:Op zondag 30 april 2006 23:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toch topspin 2, gewoon weer leuk een mannetje maken en er mee aan de slag gaan. Op dit moment lukt het mij nog steeds na een maand ( ?) vanaf relaese om nr 1 van de wereld te zijn, om de beste uit het spel te verslaan. Genoeg te doen dus nog. Ook speel ik haast geen online career
Ook samen met een vriend is het leuk om vanaf de bank samen tegen de rest te gaan
offline is de game niet zo fantastisch, hij is wel tof, maar echt te simpel, en je zult je dan echt gaan vervelen.quote:Op zondag 30 april 2006 23:44 schreef Ipho het volgende:
[..]
Oké, ik houd van sport games dus tja.. Speel Amped 3 ook nog steeds, en Top Spin 2 is ook van 2k gamesDie gasten moeten een keer een footy maken.
stomme hageneesquote:Op zondag 30 april 2006 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/016078.php
verkeerde topic, maar toch
grappig
Wessiej, kid
Ik zei, andere dingen doen op de pc..
geen spannende dingen
Bedankt, ik zie het woord vervelen. Nu moet ik er nog maar een goed over naar denken! Maar ik zou niet weten welk ander spel ik kan kopenquote:Op zondag 30 april 2006 23:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
offline is de game niet zo fantastisch, hij is wel tof, maar echt te simpel, en je zult je dan echt gaan vervelen.
ik lok meestal poesjes naar binnen (damn wat heeft dat een nare bijklankquote:Op zondag 30 april 2006 23:52 schreef Wessiej het volgende:
Tss, ik dacht al dat het het spannendste was in je leven.
(naast katjes naar binnenlokken off course.)
rofl !!!quote:Op zondag 30 april 2006 23:52 schreef Wessiej het volgende:
Tss, ik dacht al dat het het spannendste was in je leven.
(naast katjes naar binnenlokken off course.)
lol, ja zoiets zei je alquote:Op zondag 30 april 2006 23:58 schreef jorienvdherik het volgende:
gister tussen 6 poesjes ingezeten in 1 huis
Nah, ik ga de hond uitlaten, en naar me nestquote:Op maandag 1 mei 2006 00:50 schreef Wessiej het volgende:
Nu nog gamen iemand?
Oblivion, maar die zou je wel al hebben.quote:Op zondag 30 april 2006 23:36 schreef Ipho het volgende:
Weer geen GRAW. Vrienden kwamen onverwachts langs sorry!
Ik ga denk ik Top Spin 2 kopen morgen, raden jullie hem aan of juist af? Want ik weet het niet meer, dan positief en dan weer slechte reactie's er over. Anders importeer ik Katamari voor de PSP maar dat is het verkeerde topic natuurlijk.
Vraag is: Welke game voor de 360 zou jij kopen voor je zelf met wat er nu uit is?
Ah check, ik kijk het nog wel even aan. Thanks.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:13 schreef MMaRsu het volgende:
Het is een heel anders soort spel dan WOW. Ten eerste is het questniveau van Oblivion veel hoger, dus je doet veel leukere quests dan in WoW. Ten tweede zien de graphics er fenomenaal uit. Er zitten wat minpunten in het levelsysteem imo, wat betekent dat je het hele spel op lvl 1 kan uitspelen.
Maar dat maakt het plezier wat je eraan beleefd niet minder. Ik zou zeggen aanradertje, ik heb ook WoW gespeeld en door Oblivion ben ik daar heeeeeel lang mee gestopt
Koeningseggquote:Op maandag 1 mei 2006 09:37 schreef Bastard het volgende:
testdrive
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Teaser
RIP XboX360.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:50 schreef Ipho het volgende:
Mijn xbox 360 moet ik in pakken, en dan word die opgehaald
![]()
Wat is er mee aan de hand dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:50 schreef Ipho het volgende:
Mijn xbox 360 moet ik in pakken, en dan word die opgehaald
![]()
Had ff gemeld, had ik hem wel overgenomen, heb er pas 1quote:Op maandag 1 mei 2006 10:40 schreef Wessiej het volgende:
Ja, opzich best wel goed, maar alsnog een beetje vreemde grafische dingen die er buiten lijken te vallen bij de rest.
Ik heb trouwens net dat t-shirt dat je bij je 360 pre-order kreeg verkocht, 22 euro
*Mooi....*quote:Op maandag 1 mei 2006 10:51 schreef jogy het volgende:
*kruisje voor zijn MSN naam zet uit respect*
Zolang er zulke mensen blijven die mij een financiële oppep geven (net of ik dat shirt ooit draagquote:Op maandag 1 mei 2006 10:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Had ff gemeld, had ik hem wel overgenomen, heb er pas 1
Verdomme, als jouw zweet er nog in zat dan had ik hem zo graag gehadquote:Op maandag 1 mei 2006 10:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zolang er zulke mensen blijven die mij een financiële oppep geven (net of ik dat shirt ooit draag) vind ik het best.
Zullen we trouwens nog vanmiddag/vanavond FM 2006 toernooitje doen (miss nog met meerdere)?
Vakantie is voor kinderenquote:Op maandag 1 mei 2006 11:13 schreef Wessiej het volgende:
Vakantie, behalve voor de werkende pauperts kwaliteitsusers natuurlijk.
Maar ik vind het wel best, alleen kan ik niet met mijn kwaliteitsteam Fiorentina omdat die save game gvd corrupt is.
Een update voor het OS. Dit gaat automatisch.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:49 schreef Egamer het volgende:
Vandaag ga ik de 360 halen.Alleen ik heb een hele domme vraag, wat is een dashboard update?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |