Je kan ook niet veel aan het principe tennis veranderen héquote:Op donderdag 27 april 2006 15:22 schreef Bastard het volgende:
Top spin 2 inderdaad, wat ik al dacht, gewoon een copy van deel 1.
thuis maar downloaden danquote:Op donderdag 27 april 2006 15:32 schreef Retuobak het volgende:
Die nieuwe trailer van Lost Planet op marketplace
Komen die trailers ook gewoon op het wereldwijde web?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:32 schreef Retuobak het volgende:
Ik ga zoveel plezier hebben met die game op Live. Over mechs gesproken, Chromehounds heb ik ook zin in.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:32 schreef Retuobak het volgende:
Nee, ze zorgen er voor dat wij heel erg hard filmpjes gaan hypen zodat jij morgen nog een 360 haalt om de filmpjes maar te kunnen kijken.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komen die trailers ook gewoon op het wereldwijde web?
Die disclaimer geldt altijd welquote:Op donderdag 27 april 2006 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoals altijd: Mits het een goede game blijkt te zijn, uiteraard.
Thanks, staat ook een nieuwe treeler van motogp2006quote:
Straks ook even downloadenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:32 schreef Retuobak het volgende:
quote:Donderdag 27 april 2006 - De First Persoon Shooter F.E.A.R. zal geen directe omzetting worden van de PC versie van de game. Dat meldt het Official Xbox Magazine in haar nieuwste uitgave. F.E.A.R. wordt ontwikkeld door Monolith Productions, het bedrijf dat ook verantwoordelijk is voor de Xbox 360 game Condemned.
Monolith Productions zal het spel gewoon weer gaan ontwikkelen, waarschijnlijk in samenwerking met een ander bedrijf. Welk bedrijf is nog niet bekend gemaakt, maar dit zal later worden aangekondigd.
TnXquote:Op donderdag 27 april 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thanks, staat ook een nieuwe treeler van motogp2006
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2206
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:27 schreef devv05 het volgende:
Codemasters werkt aan RPG Overlord
Weer een nieuwe RPG, jeej
360 wordt ook dé console voor RPG's als het zo doorgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |