Zomfg... Wedden dat als ik me 360 heb hij binnen een week defect is (net als de xbox & de PSP (die ging na 2 sec dood).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:05 schreef Retuobak het volgende:
Met al die defecten weet ik niet of de retail versie van de 360 wel zo goed is
Ben allang blij dat mijn 360 nog leeft
En nog steeds de apparatuur de schuld geven ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Zomfg... Wedden dat als ik me 360 heb hij binnen een week defect is (net als de xbox & de PSP (die ging na 2 sec dood).
Ik kan moeilijk mezelf de schuld geven als een PSP dood gaat als ik em aanzet of als me xbox controllers niet meer werken als ik me xbox opstartquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
En nog steeds de apparatuur de schuld geven ook, waarom heb ik dat soort problemen nooit gehad met mijn NES, SNES, PS1, PS2, NGC, Xbox, Xbox 360,GB, NDS,PSP?
quote:31 Arcadegames bekend voor arcadewoensdagen
Dinsdag 01 augustus 2006 - Iedere woensdag is het voortaan arcadewoensdag bij Microsoft. Dit houdt in dat er die dag iedere week een nieuwe arcadegame te downloaden zal zijn. Voorheen was het nog een kleine verrassing welke het zou worden, maar de komende maanden hoeven we ons niet meer af te vragen wat het wordt.
Het is een hele lijst, maar hieronder kun je alle arcadegames in alfabetische volgorde vinden die de komende tijd nog uit gaan komen:
• Alien Hominid
• Assault Heroes
• Castle Crashers
• Contra
• Cyberball
• Defender
• Dig Dug
• Diner Dash
• Heavy Weapon
• HoopWorld
• Lumines Live!
• Mad Tracks
• Mega Force
• Mini Golf
• Ms. Pac-Man
• Mutant Storm Empire
• Novadrome
• Paperboy
• Pinball FX
• Rally-X
• RoboBlitz
• Root Beer Tapper
• Scramble
• Small Arms
• Sonic the Hedgehog: High Speed
• Super Contra
• Texas Hold ‘Em
• Time Pilot
• Totem Ball
• Track & Field
• Ultimate Mortal Kombat 3
Er staan veel bekende en minder bekende tussen. Hoewel eerst door menigeen gedacht werd dat iedere woensdag een arcadegame releasen wat te hoog gegrepen was, blijkt nu dat het wel degelijk mogelijk is. Deze lijst is overigens nu betrouwbaar bevonden waar hij eerder als nep werd gezien.
quote:Unreal Tournament 2007 toch naar de Xbox 360?
Dinsdag 01 augustus 2006 - Komt Unreal Tournament 2007 nou wel, of niet uit voor de Xbox 360? Op de E3 van 2006 werd de game nog gewoon voor de PS3 en Xbox 360 aangekondigd, kort daarna werd het een PS3 exclusive en bestond er helemaal geen Xbox 360 versie. Vandaag lijkt daar toch verandering in te komen want het lijkt erop alsof UT2K7 toch op de Xbox 360 zal gaan verschijnen.
In een interview van Gamespot met een woordvoerder van Midway liet deze weten dat Unreal Tournament 2007 niet voor 2007 zal verschijenen. Daarnaast geet hij enkele hints dat een Xbox 360 versie wellicht toch in de planning staat. Bij de bekendmaking van de release werd genoemd: "Multiple Next-Generation Systems".
Gamespot vroeg daarna of er dus wellicht toch een Xbox 360 zou komen en hij antwoorde: "Nothing is yet confirmed ... [but] I would say that your assumption is relatively plausible." Het zou dus goed kunnen dat er toch een Xbox 360 versie van Unreal Tournament 2007 komt.
laat MMaRsu het niet horen dan krijg je spankie spankiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:16 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net 5 minuten de Saint's Row demo gespeeld en ik vind het echt hel slecht. De animaties zijn echt dramatisch.
Zometeen maar eens wat langer proberen, maar tot nu toe vind ik het niet veel soeps.
Bijna iedereen vindt de demo heel tof, op een paar mensen na.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:21 schreef H.Flick het volgende:
Het is toch niet best?! Of vind iedereen het hier geweldig behalve GD?
Ik neem aan dat de mensen die hem niet tof vinden op het moment erg weinig postenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:21 schreef H.Flick het volgende:
Ik probeer het zometeen wel iets langer dan...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bijna iedereen vindt de demo heel tof, op een paar mensen na.
En hij is ook tof![]()
Hey hoi, ik heb nergens gezegd dat ik het geweldig vondquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:21 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net een paar filmpjes bekeken, over bloederige spellen gesprokenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:40 schreef davey579 het volgende:
Binnenkort Dead Rising demo![]()
bron: http://www.gamer.nl/doc/33798
dat is ook mijn groote vraag, lijkt me te gaan vervelenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:45 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb net een paar filmpjes bekeken, over bloederige spellen gesproken
Vraag mij alleen wel af, hoe lang blijft het leuk om zombies af te maken? Verder doe je toch niets in het spel?
In de volledige versie krijg je ook meer sterren, tot het hele leger komt enz.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Saint's Row demo is wel aardig. Maar het afknallen van politie is eentonig. Ze worden niet sterker ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |