En hoe had je in gedachtenquote:
Kan natuurlijk altijd vriendelijk een mod vragenquote:
De SP is zoiezo niet al te spannend, op hard na dan.. maar het is leuk vermaak.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kan natuurlijk altijd vriendelijk een mod vragen, maar niet veel meer dan dat
Table Tennis is op easy overigens saaiExtreem veel te makkelijk.
dan moet je hem niet op easy zettenquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kan natuurlijk altijd vriendelijk een mod vragen, maar niet veel meer dan dat
Table Tennis is op easy overigens saaiExtreem veel te makkelijk.
ik speelde 1 toernooi op easy, en tsja, dat wil ik dan wel afmaken voor de achievement.quote:
Vlgs de achievments moet je die geloof ik 3x doen.. steeds binnen een bepaalde tijd.. dus dat word dan je uitdagingquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik speelde 1 toernooi op easy, en tsja, dat wil ik dan wel afmaken voor de achievement.
Het is idd een uitdaging want God wat is de game extreem saai zeg. Totaal uit balans, het beste is gewoon een spelen (Jesper) kiezen die kan rammen. Spin is totaal niet nodigquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs de achievments moet je die geloof ik 3x doen.. steeds binnen een bepaalde tijd.. dus dat word dan je uitdaging
Heb ik ook al geprobeerd. Ik ga er vanavond nog maar eens voor zitten, ik moet en zal het onder de knie krijgenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Moet je de controls dan niet gewoon op invert zetten?
Zoals Rockstar al zei, het is puur table tennis.. niet meer dan dat.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is idd een uitdaging want God wat is de game extreem saai zeg. Totaal uit balans, het beste is gewoon een spelen (Jesper) kiezen die kan rammen. Spin is totaal niet nodig
Next-gen Pong dus.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:23 schreef Bastard het volgende:
Zoals Rockstar al zei, het is puur table tennis.. niet meer dan dat.
Persoonlijk vind ik het leuker dan top spin, en daarnaast vind ik het er subliem uit zien. Kleding dat wappert, publiek wat steeds harder gaat gillen en aanmoedigen, hier en daar wat toeroept, mooie actie camera, wat me opviel was dat Jesper bijvoorbeeld na een paar potjes een bezweet shirt krijgt. Qua grafisch en geluid zit het dus dik in orde..
Ik ben vanaf 7u / half 8 online, als je zin hebt om ff een paar potjes te doenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:32 schreef Heintje het volgende:
Ik kan vanavond ook gaan ping pongen. Ben benieuwd.
Heb je al op hard of all-star gespeeld? Zou ik niet bepaald saai noemen. Tis dan af en toe echt vechten voor de puntenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:46 schreef Morthill het volgende:
Table Tennis is leuk in multiplayer, maar singleplayer is echt saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |