Ben benieuwd waarneer die terug isquote:Dutch
We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.
Vind je GR:AW niks?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Fliepke het volgende:
Als iemand amped kwijt wil en GR:AW er voor terug wilt dan kun je mij mailen
Gaan voorbereiden? Wat moet je voorbereiden dan? Controller afstoffen? Televisie calibreren? Naar de supermarkt om junkfood te halen? Uitmaken met je vriendin zodat je ongestoord verder kunt gamen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:25 schreef Wessiej het volgende:
Gister verstuurd, nu een email:
[..]
Ben benieuwd waarneer die terug is.
Je vader en moeder misschien? Is toch goed dat je dan 40 euro bespaardquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:28 schreef Patje1987 het volgende:
dillemma mannen, ik wil al een tijdje een xbox 360. Als je hem voor vrijdag besteld bij wehkamp krijg je 40 euro korting. Maar nu heb ik niet genoeg geld. Ik denk ook dat het niet lukt me PSP te verkopen voor vrijdag.
Spullen bestellen als je geen geld hebtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:28 schreef Patje1987 het volgende:
dillemma mannen, ik wil al een tijdje een xbox 360. Als je hem voor vrijdag besteld bij wehkamp krijg je 40 euro korting. Maar nu heb ik niet genoeg geld. Ik denk ook dat het niet lukt me PSP te verkopen voor vrijdag.
kweeni hoor maar heb nog niets besteld. Ouders werken hopelijk mee aangezien mijn vader ook een XboX wil. Mijn broertje is blut de sukkel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spullen bestellen als je geen geld hebt
Onthoud ik had de volgende dag al een nieuwe Xbox 360 gekregen. Misschien heb jij ook zo veel geluk!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:25 schreef Wessiej het volgende:
Gister verstuurd, nu een email:
[..]
Ben benieuwd waarneer die terug is.
Als dat zo is dan is de service iig goed van microsoft. Kan niet wachten totdat ik er 1 hebquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:01 schreef Ipho het volgende:
[..]
Onthoud ik had de volgende dag al een nieuwe Xbox 360 gekregen. Misschien heb jij ook zo veel geluk!
Bedankt voor de tip iig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:28 schreef Patje1987 het volgende:
alle spellen consoles en asseciores met 10% korting dus als je er 1 gaat bestellen raad ik je aan daar eens te kijken. Geen dankquote:
dit is erg mooi gerenderd screenshot hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:44 schreef MMaRsu het volgende:
Joh echt?
Snap ik zelf ook wel hoor.
Vind de graphics niet geweldig. Waarom maken ze nog steeds platte grond textures
waar heb je anders een credit card voor?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spullen bestellen als je geen geld hebt
Precies. Ik vond 'm ook niet echt speelbaar. De feel van het spel lag mij niet zo. Anders dan anders. Mnjeh, je snapt me wel.quote:
Amped 3! Is m'n eerste game voor 360.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb dus Amped 3 gekocht....
...Is er nu niemand hier die de geweldige humor van deze game waardeert? Serieus, Monkey Island is er niks bij, deze game heeft echt briljante verwijzingen naar andere genres en clichés....Monthy Python zou het gemaakt kunnen hebben. Ik heb nog nooit zo gelachen om een game.
Echt waar, grafisch mag het dan niet veel om het lijf hebben, maar iedereen die van een flinke dosis absurdisme houdt MOET dit spelen. Al is het alleen maar om de 'anime style' cartoon aan het einde van Act 1 met briljante Engelse voice-over met Japans accent. In een scheur lag ik.
Moet je de controls dan niet gewoon op invert zetten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:37 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
manier van schieten/lopen
mn aim gaat alle kanten uit behalve de goede
Live? Al geprobeerd. Gek genoeg heb ik nooit een quickgame kunnen vinden. Hoe komt het? Te langzame verbinding?quote:
waar staat je gamercard op?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
Live? Al geprobeerd. Gek genoeg heb ik nooit een quickgame kunnen vinden. Hoe komt het? Te langzame verbinding?
M'n gamercard staat op 'recreation'.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
waar staat je gamercard op?
schijnt nogal uit te maken of je em op pro of wat anders hebt staan
Lijkt me dan dat je nog een aantal poorten moet open zetten voor xbox live, is vast wel op google te vindenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:10 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Overigens, datzelfde probleem van het niet vinden van andere spelers voor multiplayer, heb ik ook ontzettend vaak met m'n andere xbox. Voornamelijk met X-Men Legends 2 bijvoorbeeld.
Splinter Cell 2+3 en Amped 2 hadden daar bijvoorbeeld geen last van.
Snap jij het nog?
Dat valt mij ook steeds op jah. Heeft misch iets te maken met het lage interne geheugen waar zulke dingen in worden geladen. En moeten ze er rekening mee houden dat mensen geen harddisk hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:11 schreef MMaRsu het volgende:
Ten eerste denk ik niet dat dit gerenderd is, gewoon ingame dus.
Ten tweede snap ik niet waarom het water wel zo mooi kan, net als de explosies, maar de textures blijven lelijk
88 en 3074quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me dan dat je nog een aantal poorten moet open zetten voor xbox live, is vast wel op google te vinden
Heb ik ook al gehad, je bent vast de fout in gegaan door te quitten zonder te saven. Het stomme is namelijk dat wanneer je verdergaat met een save en daarna quit hij de hele save wist. Idioterie. Ik was destijds op level 62. Jij komt er nog slechter vanaf....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:46 schreef Heintje het volgende:
GODVERDOMME, ik was bij level 142 met de endless mode van Bejewed en nou ben ik ineens opnieuw begonnen. 60 uur steentjes verwisselen voor niks geweest.
Een tv kopen met meerdere scart aansluitingen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe krijg ik Digitale TV van KPN en Xbox360 tegelijk draaiend zonder dat ik steeds de scart kabel van de 360 eruit moet halen en die van de TV erin moetdoen om TV te kijken en andersom...
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:14 schreef devv05 het volgende:
Dit is echt niet gerendered, als je dat denkt dan heb je of nog nooit op de 360 gespeeld of nog nooit echte renders gezien. Gewoon in-game, of in ieder geval in-engine.
Ziet er wel leuk uit, maar niet superspectaculair ofzo. Wordt een leuk gevecht tussen BiA en CoD
Daar is het niet mooi genoeg voor en het heeft een typische ingame lookquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef kepler het volgende:
[..]
en waarom kan dit niet gewoon een subtiele render zijn![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar is het niet mooi genoeg voor en het heeft een typische ingame lookAls het wel een render is, dan is het een hele slechte.
Misschien licht opgepoetst met een fotobewerkingsprogramma ofzo, maar ik denk wel dat het er gewoon zoals dit uit gaat zien. We gaan het merken over een klein half jaartjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:39 schreef kepler het volgende:
[..]tuurlijk
misschien is render het verkeerde woord, maar aan dit plaatje is duidelijk gesleuteld
nou als het er zo ingame uitziet dan ben ik tevredenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Misschien licht opgepoetst met een fotobewerkingsprogramma ofzo, maar ik denk wel dat het er gewoon zoals dit uit gaat zien. We gaan het merken over een klein half jaartje
Brothers in Arms 3 zag er toch veel mooier en gedetailleerder uit johquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:52 schreef kepler het volgende:
[..]
nou als het er zo ingame uitziet dan ben ik tevreden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |