360 aansluiten op internet en recover gamertag doen vanuit het menu, zo moeilijk is het nietquote:
Het is geen MP demo, dus de demo is kut.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:21 schreef Tain het volgende:
Perfect Dark Zero is sinds vandaag als demo te krijgen op de Noord Amerikaanse Live servers, dus binnenkort maar is kijken hoe slecht het spel is
Bespaar je de moeite, het is echt de enige game die ik gewoon niet speel en nooit gespeeld heb eigenlijk voor de 360. Hij is zo vervelend, saai en rotte besturing.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:21 schreef Tain het volgende:
Perfect Dark Zero is sinds vandaag als demo te krijgen op de Noord Amerikaanse Live servers, dus binnenkort maar is kijken hoe slecht het spel is
ik wil hem toch wel zelf ook even proberen en ik verwacht er ook niks van, maar dan kan ik tenminste wel zeggen dat ik het spel geprobeerd hebquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, het is echt de enige game die ik gewoon niet speel en nooit gespeeld heb eigenlijk voor de 360. Hij is zo vervelend, saai en rotte besturing.
Neequote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:15 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Is er nog niet genoeg van die elfjes-kneuzen-magie troep uitgebracht?
Neequote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:15 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik heb een tijd terug een Core gekochtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:37 schreef Evil_Jur het volgende:
HD is onmisbaar, als je een core editie koopt zul je binnen een paar weken toch wel ene losse HD kopen dus ben slim.
Het heeft ook wel andere voordelen dan online kunnen spelen, extra missies downloaden, patches met bugfixes, demos downloaden, etcquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb een tijd terug een Core gekocht![]()
Is mijn eerste console ever (los van de Atari 2600 dan) dus vond het wel prima zo. Loop op dit moment stage en kom al tijd te kort om alles een beetje knap te spelen. Ik speel al erg vaak COD(2) multiplayer op de pc, Guild Wars op de pc en dan nu de XBOX360 er bij met oa Oblivion wat zo uitgebreid is. Als ik dan ook nog Live er bij zou hebben dan zou ik geen daglicht meer zien.
ownedquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:00 schreef Bastard het volgende:
Kijk, dit word relaxed
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo word het een nog coolere machine![]()
Demo's boeien mij niet zo heel veel, dat was op de pc ook al zo namelijk. Enige wat je inderdaad mist zijn aanvullingen op spellen (extra auto's zoals bij PGR3 of patches). Zeker als er een erg irritante bug in een spel zit is het lekker als je die kan verhelpen met een patch. Maar goed, tot zoverre mis ik nog niets, misschien in de toekomst maar eens aanschaffen. Ben al erg tevreden over de kwaliteit van de games zelf.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Het heeft ook wel andere voordelen dan online kunnen spelen, extra missies downloaden, patches met bugfixes, demos downloaden, etc
Gisteren in Amsterdam totaal geen moeite gehad om het spel in redelijk grote aantallen te vinden bij de winkelsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:54 schreef DaMSWer het volgende:
Puuu, nergens tafeltennis te krijgen hiero in dat klote dorpDat wordt wachten
![]()
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:00 schreef Bastard het volgende:
Kijk, dit word relaxed
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo word het een nog coolere machine![]()
Zit zelf nog met een twijfel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ga table tennis niet kopen heb ik besloten
Tis toch een live only game in mijn ogen en fok kennende gaan die 1..hooguit 2 weken mee
Ik wil de LTD EDITquote:
Ik ook, als het een beetje goede wordt. Ik maak niet weer die fout zoals bij PFDZ.quote:
Aan de systeem-instellingen? Behoorlijk brak dan als spellen niet goed lopen door de instelling van je console.. Normaal gesproken zouden je instelling toch geen invloed mogen hebben op de games.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:41 schreef SToRM81 het volgende:
Net even naar de xbox support-lijn gebeld, omdat mijn 360 alsmaar vastiep bij PGR3. Blijkt dat het aan de systeem-instellingen ligt, dus ik hoef m waarschijnlijk niet op te sturen.
Maar om het probleem te fixen moet ik nu dus al mijn PGR3 data wissen, net nu ik al zo ver ben![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:49 schreef SToRM81 het volgende:
Nouja, ze konden me door de telefoon al zeggen dat als mn 360 op 11 nov 2005 stond dat ie vast kon lopen![]()
FIFA is great fun via Live, ik speel het vaak tegen mn broertjequote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh ja, mijn broertje en een vriend van hem spelen nog wel eens Fifa 2005 via pc en laptop middels LAN, maar zijn de voetbalspellen voor de 360 de moeite waard om daar wat potjes op te ballen ipv via de LAN? Of is het wijselijk om te wachten tot de nieuwe PES er is?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:15 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Matig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:31 schreef Gajes het volgende:
Hoe is de nieuwe X-men?
Ja wat moet ik dan invoerenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:57 schreef Tain het volgende:
[..]
360 aansluiten op internet en recover gamertag doen vanuit het menu, zo moeilijk is het niet
De info die je zelf hebt opgegeven, e-mail adres waarmee je geregistreerd hebt ieder gevalquote:
Die hebben toch niks dat met games te maken heeft?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
bij foto klein komende dagen alles zonder 19 procent btw scheelt toch wel
HD TVquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:58 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die hebben toch niks dat met games te maken heeft?
die eerstequote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:45 schreef Tain het volgende:
MotoGP 06
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
I couldn't agree more. Behalve dan dat de camera klote isquote:Judged on that basis and played in the right spirit, Blood Money is a fine addition to the Hitman series, boasting significant improvements that make it not only a more rounded, slicker affair, but a more enjoyable one in the long run. If the impressive visual enhancements, tighter controls, more coherent narrative and bigger production values don't draw you in, the thoughtful level design and degree of freedom will keep you coming back for more. Best yet? Bloody right.
8/10
zOMFG pwnz0rd!!!quote:
quote:
Je bent niet de enige. Ik dacht het ook...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:53 schreef quantas het volgende:
die eerstedacht heel even dat het een foto was
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:45 schreef Tain het volgende:
MotoGP 06
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Ziet er lekker uit.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:45 schreef Tain het volgende:
MotoGP 06
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
Als ik dus de MotoGP demo speel dan snap ik niet wat er nog te geilen valt op de plaatjes. Zijn toch niet in-game, als ik het zo bekijk. Anders hebben ze wel heel veel op zitten poetsen.
Nog een maandje wachten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ga er maar vanuit dat een demo altijd brakker is dan het uiteindelijke resultaat
Kun je niet gewoon de berichten (en de bron) plaatsen in plaats van telkens de link? Lijkt er sterk op dat jullie te weinig bezoekers hebben en het maar op deze manier proberenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:21 schreef devv05 het volgende:
Half-Life 2 waarschijnlijk naar de Xbox 360
Trailer van Prey
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
zOMFG pwnz0rd!!!
Nah, ik heb toch nooit langer dan 0,75 seconden naar die game omgekeken....Dus het is mijn goed recht het niet te weten.
Het begint een beetje op spam te lijken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:18 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon de berichten (en de bron) plaatsen in plaats van telkens de link? Lijkt er sterk op dat jullie te weinig bezoekers hebben en het maar op deze manier proberen![]()
quote:Zaterdag 27 mei 2006 - Van alle kanten komen details en beelden het internet op van de nieuwe Dashboard Update. Ook de site 1up doet hier aan mee, maar weet nog in hetzelfde bericht ook nieuws te geven omtrent Lumines Live en Street Fighter: Hyper Fighting
Het nieuws glipte er even tussendoor maar is niet minder leuk om te horen. Het is bekend dat de populaire Lumines ook naar de Xbox 360 komt in zijn eigen aangepaste versie. Wanneer was echter nog niet bekend gemaakt. Microsoft weet nu wel te melden wanneer je deze arcadegame kunt verwachten en wel binnen twee maanden.
De datum nog niet. Zou eerst rond de kerst ofzo verschijnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is toch al oud Wessiej?Dat wist ik iig al tijdens de E3 geloof ik
FF demo downenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:22 schreef H.Flick het volgende:
Eurogamer review van Hitman: Blood Money
[..]
I couldn't agree more. Behalve dan dat de camera klote is.
Ja, die twintig extra bezoekers maken echt het verschil. Het is gewoon veel makkelijker om een linkje te plaatsen waar mensen op kunnen klikken als het ze interessant nieuws lijkt dan om het hele topic te vullen met lange nieuwsberichten waar veel mensen misschien niet eens op zitten te wachten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:33 schreef pkwarts het volgende:
devv05, kan je voortaan gewoon het bericht plaatsen met bronvermelding er dan bij? Mensen lezen liever het nieuws gewoon hier op het forum (bovendien lijkt het op deze manier op spam). Als je als site maar snel genoeg en veel nieuws post komen de bezoekers vanzelf.
Ik wil een demo!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:52 schreef H.Flick het volgende:
Table Tennis gekocht en even een half uurtje gespeeld.
Leuke game!
zonde van die lelijke explosies in de trailerquote:
You're SO funny... NOT!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:36 schreef Wessiej het volgende:
Je profile is corrupt ja, al je savegames zijn weg.
Verwijder ook dat profile, anders is je 360 binnekort kapot.
Leuke demo maar sta nu niet te popelen om hem te halen. Ik haal heel misschien LotR BfmE 2 die in juli uit komt. Als dat niks is dan wacht ik op Gears of War.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:08 schreef Ipho het volgende:
Hoe kan het dat mijn gamertag niet meer update. Dat plaatje van www.mygamercard.net die, of gaat dat niet op met een silver acount?
Ja natuurlijk. Ik zie nu ook dat je gamertags met de laatste 10 gespeelde games hebt. Daar staat het bij mij juist omgekeerd. Of dat het loopt van top10 meest gespeeld spellen. Op Xbox.nl zie ik ook de laatst gespeelde als laatste er bij staan.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:15 schreef quantas het volgende:
zit je nog wel vast aan internet met je 360? anders kan hij hem natuurlijk nooit updaten
quote:Gisteren meldden we al even kort dat via het Official Xbox Magazine bekend is geworden dat Enemy Territory: Quake Wars ook op de Xbox 360 zal gaan verschijnen. Vandaag hebben we wat meer informatie van deze game die ontwikkeld wordt door Splash Damage en naast de PC dus ook op de Xbox 360 zal verschijnen.
In Enemy Territory: Quake Wars ga je als speler terug naar waar de Quake serie ooit begon, namelijk de invasie van de Stroggs op aarde. Jij speelt in de game een soldaat en zult het op moeten nemen tegen de aliens. Het spel zal dus gebaseerd zijn op een futuristische oorlog waarin teamplay een belangrijke rol moet gaan spelen. Zo zul je tijdens de game ook allerlei gebouwen en verdedigingssystemen kunnen bouwen, waardoor de game een soort mix tussen FPS en RTS wordt.
Enemy Territory: Quake Wars zal gebruik gaan maken van de megatexture-techniek, die garant staat voor grafisch zeer indrukwekkende prestaties, zoals de eerste screenshots en trailers hieronder ons ook laten zien. Naast een singleplayer zal de game ook een multiplayer modus bevatten, waarin met meer dan 32 spelers tegelijk gespeeld kan worden.
Bekijk de officiele website van Enemy Territory: Quake Wars, of bekijk de trailers en screenshots van de PC versie van de game via de links en thumbnails hieronder. Een releasedatum voor deze game is vooralsnog onbekend.
Eerste filmpje soon denk ikquote:In de wekelijkse update van Bungie die verzorgd wordt door “Frankie”, beantwoordt het bedrijf de laatste tijd op een grappige manier vragen van users op haar site. In de nieuwe update van deze week zitten er echter ook enkele erg interessante dingen tussen.
Het meest interessante antwoord dat we met je kunnen delen is alleen een bevestiging van een aankomende verrassing. Op de vraag “Any new screenshots soon?” antwoordt Frankie: ”Nope, sorry, but we will have something tasty soon! Better than a screen? Yes!” We weten dus nog niet wát het precies is, maar de stap naar een filmpje of een 3D-screenshot, die ze wel is bij Halo 2 vrijgaven, is natuurlijk snel gemaakt. We hopen dat we jullie volgende week op iets dergelijks kunnen trakteren.
Fifaquote:Op zondag 28 mei 2006 15:12 schreef Logitik het volgende:
Ik heb sinds enkele dagen een Xbox360
We zijn nu online aan het spelen.. erg gaaf natuurlijk.. maar wij willen eigelijk fifa online spelen dat we samen in een team zitten. Zelfde geld voor DOA en Project Gotham Racing.
Is het eigelijk wel mogelijk ?
FIFA online is best cool. Maar FIFA bashen zonder 'm waarschijnlijk ooit gespeeld te hebben is natuurlijk nog veel stoerder.quote:
Wie zegt dat ik hem nooit heb gespeeld?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
FIFA online is best cool. Maar FIFA bashen zonder 'm waarschijnlijk ooit gespeeld te hebben is natuurlijk nog veel stoerder.
Bugs? Die ben ik nog niet tegengekomen. Behalve dan dat je soms vlak voor een 'filmpje' nog een stukje van het vorige filmpje ziet.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:08 schreef Wessiej het volgende:
De bugs verpesten het gewoon in World Cup, daardoor vind ik het nu een kut spel en wou ik hem door midden breken.
De eerste keer zagen we je vraag ook al. Net als het topic wat je er speciaal voor geopend hebt. Als iemand het wist had diegene het wel gezegd.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Logitik het volgende:
We zijn nu online aan het spelen.. erg gaaf natuurlijk.. maar wij willen eigelijk fifa online spelen dat we samen in een team zitten. Zelfde geld voor DOA en Project Gotham Racing.
Meer schoonheidsfoutjes, merkte er ongeveer 30 in 1 wedstrijd, toen was de maat volquote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bugs? Die ben ik nog niet tegengekomen. Behalve dan dat je soms vlak voor een 'filmpje' nog een stukje van het vorige filmpje ziet.
van PGR3 weet ik dat je niet met ze 2en online kan racen.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Logitik het volgende:
Wat een vreselijke kutmuziekquote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1XJgU72w8qg&search=Saints%20row%20compilation
Het doet alles wat GTA doet, maar het doet het wel goed, zo te zien. Vooral de physics zien er goed uit, zeker voor een free-roaming game.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1XJgU72w8qg&search=Saints%20row%20compilation
pgr 3 en fifa neequote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Logitik het volgende:
Koop een kaart in de winkel.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef Tain het volgende:
Mijn CC is geblokkeerd net voordat mijn live afschrijving was dus nu is mijn account suspended
Ga ik doen ja en maar is bellen waar mijn nieuwe CC blijft...quote:
Mercenaries had een kaartje dat ook zo was. Het is blijkbaar de nieuwe trend.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef H.Flick het volgende:
Kijk dat kaartje onder bij Saint's Row! Echt een regelrechte GTA kopie.
September dacht ikquote:Op zondag 28 mei 2006 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:
hoop dat die wat snel uit komt, maar zal wel niet. Die map van GTA is toch ook in The Godfather terug te vinden
Heel veel mensen schrijven de game af als een 'kloon'. Echter zie ik blijkbaar meer potentieel dan de rest van de wereld. Ook heb ik al wat lovende kritieken gelezen vanaf de E3, het schijnt veel dingen beter te doen dan GTA, betere balans, minder bugs, loopt soepel etc. etc. Besturing werkt ook goed.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef H.Flick het volgende:
Het lijkt me echt een vreselijk slechte game.
Het is natuurlijk niet alleen het kaartje, het ziet er sowieso identiek uit als San Andreas, maar dan iets scherper.
Nou dat vind ik bestquote:Op zondag 28 mei 2006 22:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Saints Row gezien en gespeeld. Het is gewoon GTA. Alleen scherper.
Geen idee...heb er maar 5 minuten achter gezeten. Niet echt mijn type spel.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:30 schreef MMaRsu het volgende:
Is de stad erg groot Strolie? Groter dan SA?
Jammer, dat wil ik nog steeds graag wetenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee...heb er maar 5 minuten achter gezeten. Niet echt mijn type spel.
Lol, FOK! als bronquote:Our friends over at Fok! Games posted some juicy rumors from the latest edition of OXM US. Apparently the highly acclaimed PC title ‘Enemy Territory: Quake Wars’ is coming to Xbox 360, the developers of the Age of Empires series (Ensemble Studios) are working on an MMORPG, Starbreeze (Chronicles of Riddick) are working on a first person shooter scheduled to release by the end of this year (other than The Darkness?) and Dark Sector is set for the third quarter of 2007.
Ik was zelf niet echt helemaal kapot van die trailer van OverG, ziet er aardig uit, details op de grond zijn leuk. Maar ik was niet aan het gillen nog, dus besloot om de reviews af te wachten en te gaan voor motogp06. Daar heb ik de demo van gespeeld, en die vond ik erg cool. (op het gemis van blur effect na) Dus dat is mijn overweging dan..quote:Op maandag 29 mei 2006 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
Zit nog met een twijfel welk spel ik eerst ga halen Moto Gp of Over G, ze komen namelijk tegelijk uit op 30 juni.
Die Y bal zeg maar, is inderdaad om de tegenstander op het verkeerde been proberen te brengen. Net als die Slow ball. (left shoulder)quote:Op maandag 29 mei 2006 08:34 schreef masterdave het volgende:
Ik heb ook dat tafeltennis spel gekocht, is wel heel leuk, alleen ik begrijp niet precies wat ik met die Y knop(de top spin bal of zo) kan doen, dan maakt ie wel een leuk effectje, waardoor de tegenstander de bal iets hoger moet terugmeppen, maar toch heb ik het gevoel dat ik niet de echte manier eruit haal. Wel heel leuk spel.
Moto GPquote:Op maandag 29 mei 2006 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
Zit nog met een twijfel welk spel ik eerst ga halen Moto Gp of Over G, ze komen namelijk tegelijk uit op 30 juni.
Ik heb m ook sinds gisteren. Ik vond er eerst niet veel aan, maar als je het langzaamaan doorkrijgt dan is het wel een beter spel.quote:Op maandag 29 mei 2006 08:34 schreef masterdave het volgende:
Ik heb ook dat tafeltennis spel gekocht, is wel heel leuk, alleen ik begrijp niet precies wat ik met die Y knop(de top spin bal of zo) kan doen, dan maakt ie wel een leuk effectje, waardoor de tegenstander de bal iets hoger moet terugmeppen, maar toch heb ik het gevoel dat ik niet de echte manier eruit haal. Wel heel leuk spel.
Ohw... ok... excuses. Maar volgens jou kan een profiel dus de Xbox360 beschadigen?quote:
Volgens de Xbox helpdesk, ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:21 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
Ohw... ok... excuses. Maar volgens jou kan een profiel dus de Xbox360 beschadigen?![]()
Hmmmm.... dat zou wel ERRUG slecht zijn... gelukkig doet mijn doos het nog primaquote:
Je zei ook dat mijn savegames verloren zouden zijn, had de helpdesk dat ook gezegd toevallig? Helpdesk ga ik dus nooit bellen dan...quote:
Ik zat al te wachten tot je dat ging zeggen:Pquote:Op maandag 29 mei 2006 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
En nog ff klagen:
Waarom moeten accessoires voor consoles in godsnaam altijd in die plastic verpakkingen komen die je te lijf moet gaan met schaar, hakmes en cirkelzaag voordat je ze open hebt!? GVD weer mijn klauw opengehaald.
Dat had ik ook, kon geen schaar vinden maar wel een tang en een schroevendraaier, hele plastic kapot maar niet kapot genoeg om open te gaanquote:Op maandag 29 mei 2006 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
En nog ff klagen:
Waarom moeten accessoires voor consoles in godsnaam altijd in die plastic verpakkingen komen die je te lijf moet gaan met schaar, hakmes en cirkelzaag voordat je ze open hebt!? GVD weer mijn klauw opengehaald.
Die staat ook wel hoog op mijn verlanglijstje.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:30 schreef Bastard het volgende:
Geil, ruimteschepen
Maar ziet er wel leuk uit..Star Trek Legacy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG ik heb geen internet, snel het huis uit!!quote:Op maandag 29 mei 2006 17:13 schreef Fliepke het volgende:
Mijn internetverbinding was toen straks stuk en toen ben ik maar gewoon de stad ingelopen... en toen heb ik dat table tennis spel maar gekocht
Het lijkt me zo vreselijk serieus en al dat Gangsta-Hood-gebeuren trekt me ook totaal niet. Geef mij maar de sfeer van Vice City, dat is echt ongeëvenaard. San Andreas vond ik al veel minder.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ken iemand hier die naar de E3 is geweest, die zegt dat het spel wel iets beter is dan SA. En waarom zou dat ook niet kunnen.
Tuurlijk hebben ze dingen gejat uit GTA, maar als iets werkt, why change a winning concept? Beter goed gestolen dan slecht bedacht toch.
Lijkt mij helemaal geen slechte game, k zou niet weten waarop iemand zoiets zou baseren. De grotere websites zijn ook niet negatief over de game.
Als het maar in een jaren 80 maffia setting is en niet in een jaren 90 achterstandswijken-setting.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:11 schreef peristilius het volgende:
GTA 4 wordt gewoon alle 3 de games in 1, maar dan puiker.
Dat zou kunnen ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:39 schreef jorienvdherik het volgende:
is dat niet nba live 06, naar mijn weten is er geen demo van nba 2k6
quote:Prey krijgt zeer uitgebreide demo
Op de website van 3D Realms geeft de ontwikkelaar wekelijks updates van haar nieuwe Xbox 360 en PC shooter Prey, die momenteel volop in ontwikkeling is. Deze week was dat niet anders, alleen ging het ditmaal ook deels over de demo van de game. En daar kwamen toch wel enkele interessante feitjes uit naar voren.
Zo wordt gezegd dat de PC demo al bijna klaar is, op de intro en exit schermen na. Hierna moet alle tekst nog vertaald worden en dan gaat de demo de testfase in. De Xbox 360 demo zal vrijwel hetzelfde zijn als de PC versie en ook hieraan wordt momenteel hard gewerkt.
Het meest interessante uit de update kwam echter hierna pas. Namelijk dat de demo van Prey zeer uitgebreid zal zijn. Zo quoten we:
And, let me say, it's a pretty big demo. It's not exactly like the shareware days of old -- we aren't giving away a third of the game, but there's still a ton of content there. I estimate it should take the average person an hour or two to get through it.
Het zou je dus ongeveer twee uur moeten kosten om de demo helemaal uit te spelen. Dat is inderdaad behoorlijk uitgebreid, en zeker iets waar de meeste ontwikkelaars (EA?) een voorbeeld aan zouden moeten nemen. Verder laten de ontwikkelaars nog weten erg benieuwd te zijn naar de reacties op de demo.
Wanneer de demo precies uit moet gaan komen is nog niet helemaal bekend. De releasedatum van de game staat echter op 14 juli van dit jaar, dus heel erg lang kan het in ieder geval niet meer duren.
Time travelling men, GTA 4D!!!!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als het maar in een jaren 80 maffia setting is en niet in een jaren 90 achterstandswijken-setting.
Geen verkeerde keusquote:Op maandag 29 mei 2006 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een 360 halen(Wii60
)
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:57 schreef Diablos79 het volgende:
Als dat Xbox360 screens zijn mogen die ontwikkelaars zich heel hard gaan schamen. Je hebt ps2/xbox games die er beter uit zien.
GRAWquote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef Wii het volgende:
Sinds m'n vakantiegeld binnen is, heb ik een nogal moeilijk te onderdrukken neiging gekregen toch maar een Xbox 360 premium te gaan halen. Maar nu twijfel ik nog welke game ik er in eerste instantie bij moet nemen.
Aanraders?
Speel ik op de pc wel een keer.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:09 schreef Wessiej het volgende:
Oblivion
die had ik ook al in gedachten als optie, maar hoe speel je dat, net zoiets als RE4 met een cam die over je schouder meekijkt?quote:GRAW
Leuke gimmick game voor erbij misschien, maar dat komt eventueel later wel.quote:Table Tennis
Is deze wel leuk dan, i.t.t de voorgaande Hitman delen?quote:Hitman.
Xbox live silver en 3x 1 maand xbox live gold (zou je dus 3 tags moeten nemen schiet niet echt op)quote:Op maandag 29 mei 2006 21:23 schreef Wii het volgende:
En nog extra dingen die ik sowiezo moeten behalve:
Xbox360 Premium Pack
Play & Charge Kit
Game (GRAW waarschijnlijk dus)
Hij word toch standaard geleverd met Component kabel dacht ik? En 1 maand live?
Wordt erbij geleverd ja, en gewoon Battlefield 2 kopen, heerlijk gamesysteem en lekker schieten, ik ben eigenlijk niet zo van de schietspellen maar deze is een uitzonderingquote:Op maandag 29 mei 2006 21:23 schreef Wii het volgende:
En nog extra dingen die ik sowiezo moeten behalve:
Xbox360 Premium Pack
Play & Charge Kit
Game (GRAW waarschijnlijk dus)
Hij word toch standaard geleverd met Component kabel dacht ik? En 1 maand live?
Die monitor is geen breedbeeld, dus uiteindelijk zit je met een best klein schermpje. Ik zou dan liever op een grote SDTV breedbeeld spelen.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga denk ik morgen een kabel halen om mijn xbox 360 aan te sluiten op me monitor van me PC. Zijn alle monitors hiervoor geschikt ik heb deze
samsung syncmaster 151 S, best een goed scherm.
[afbeelding]
Daarnaast zo kabel welke is dat ook al weer precies. En het resultaat is dat het zelfde als een HD-TV. Zo niet, dan toch wel beter dan een normale tv ?
Die is echter best prijzig, op een kleine monitor heeft het aan de andere kant niet veel zin om een hoge resolutie te hebben, het verschil zie je dan toch amper.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die monitor is geen breedbeeld, dus uiteindelijk zit je met een best klein schermpje. Ik zou dan liever op een grote SDTV breedbeeld spelen.
Nee hoor, d'r is ook een vga kabel. maar vind je 15" niet erg klein op op te gamen?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
ik keek net ook op me monitor ik heb niet van die tulip ingangen, houd het dan gelijk op ?
Dan moet ik deze toch hebbenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:49 schreef Wii het volgende:
[..]
Nee hoor, d'r is ook een vga kabel. maar vind je 15" niet erg klein op op te gamen?
Fatsoenlijke zwart-waarden zijn over-rated iddquote:Op maandag 29 mei 2006 22:01 schreef devv05 het volgende:
Koop gewoon een LCD TV![]()
Ik kan na een paar weekjes al niet meer zonder
Hey, jouw avatar is veeeel te groot, ga je hem zelf weghalen of moet een FA dat voor je doen?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:06 schreef Wii het volgende:
[..]
Fatsoenlijke zwart-waarden zijn over-rated idd.
right to the point, i liiiiike itquote:Op maandag 29 mei 2006 22:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey, jouw avatar is veeeel te groot, ga je hem zelf weghalen of moet een FA dat voor je doen?
quote:Ik heb op het internet het volgende gevonden! De online speelmodes die online gespeeld kunnen worden. Hopelijk komen er nog meer spelmodes!
Voorheen was nog weinig tot niks bekend over de mogelijkheden die het spel online te bieden heeft. Nu is daar verandering in gekomen en zal een feature zijn dat je bijvoorbeeld je offline character ook online kunt gebruiken. De kleine draai is dat alle coole kleding en blingbling die je in de offline functie bij elkaar hebt gezocht, online niet beschikbaar is. Offline zal dus los staan van online wat betreft de items. Het voordeel is dat je ook kunt zien hoe goed een speler is als je hem tegenkomt. Heeft hij een basic outfit is hij net begonnen of bakt hij er niks van, heeft hij echter grote kettingen en goud moet je hem beschouwen als een goede Saints Row gamer.
In de lobby zul je kunnen kiezen tussen vijf verschillende gamemodes. Hierin loopt het aantal spelers in een match op tot twaalf. Deze kunnen allemaal weer in clans, of in de stijl van Saints Row “gangs” zitten.
Nu de verschillende modi. Zoals gezegd zijn het er vijf in totaal en hieronder zijn ze even op een rijtje gezet:
Deathmatch: Klassieke vorm van de meest bekende multiplayermode.
Team Deathmatch: Ook hier een klassieke modus waarin je het met zes man tegen een ander team van zes man op kan nemen.
Protect the Pimp: Één team moet een lid van datzelfde team naar een bepaald deel in de stad brengen. Het lid dat daar naartoe moet komen is de pimp, gekleed in opvallende kleding en gewapend met een stok die van dichtbij met één klap iemand kan doden. Het andere team zal moeten voorkomen dat de pimp bij zijn bestemming komt.
Big Ass Chains: Iedereen begint het spel met een gouden ketting. Deze blingblings kun je krijgen door een tegenstander te doden. Als je een hoop van deze kettingen hebt gespaard kun je naar een juwelier gaan om ze te verkopen. Hiervoor krijg je punten die bepalen of jij wint of niet.
Bling My Ride: Je gepimpte auto moet in een race tegen andere gepimpte auto’s als beste en meest bespaarde auto aan de finish komen. Het is namelijk de bedoeling dat je andere auto’s schade geeft en je eigen bak beschermd.
Prima zwart-waarden hierquote:Op maandag 29 mei 2006 22:06 schreef Wii het volgende:
[..]
Fatsoenlijke zwart-waarden zijn over-rated idd.
omg wat lelijkquote:Op maandag 29 mei 2006 18:24 schreef Tain het volgende:
Tokyo Xtreme Racer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Uno.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zou er market place points bij kopen en geometry wars ook aanschaffen.
Kaart spel pesten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat Uno eigenlijk voor game?
Alleen op Live uiteraard, singleplayer is evenboeiend als een voetbalwedstrijd tussen twee Duitse clubs.quote:
Zit er ook een SP op danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alleen op Live uiteraard, singleplayer is evenboeiend als een voetbalwedstrijd tussen twee Duitse clubs.
Tsja, helaas wel ja, totaal onnodig.quote:
Ik lag ook zeker meerdere keren dubbel. Vooral het eind filmpje/liedje is tof.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb dus Amped 3 gekocht....
...Is er nu niemand hier die de geweldige humor van deze game waardeert? Serieus, Monkey Island is er niks bij, deze game heeft echt briljante verwijzingen naar andere genres en clichés....Monthy Python zou het gemaakt kunnen hebben. Ik heb nog nooit zo gelachen om een game.
Echt waar, grafisch mag het dan niet veel om het lijf hebben, maar iedereen die van een flinke dosis absurdisme houdt MOET dit spelen. Al is het alleen maar om de 'anime style' cartoon aan het einde van Act 1 met briljante Engelse voice-over met Japans accent. In een scheur lag ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ook als spel is die heel erg goed!Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Ze zijn niet echt scherp...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:51 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoop nieuwe screens Gears of War
Hoe bedoel je? button-layout of de manier van schieten/lopen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:26 schreef Martijn85 het volgende:
Hmmm, GRAW zo'n mooie game, kan ik maar niet wennen aan de controls
manier van schieten/lopenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:33 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? button-layout of de manier van schieten/lopen?
Prachtig spel..... ben zo benieuwd hoe dat nu gamed !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:51 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoop nieuwe screens Gears of War
Ben benieuwd waarneer die terug isquote:Dutch
We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.
Vind je GR:AW niks?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Fliepke het volgende:
Als iemand amped kwijt wil en GR:AW er voor terug wilt dan kun je mij mailen
Gaan voorbereiden? Wat moet je voorbereiden dan? Controller afstoffen? Televisie calibreren? Naar de supermarkt om junkfood te halen? Uitmaken met je vriendin zodat je ongestoord verder kunt gamen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:25 schreef Wessiej het volgende:
Gister verstuurd, nu een email:
[..]
Ben benieuwd waarneer die terug is.
Je vader en moeder misschien? Is toch goed dat je dan 40 euro bespaardquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:28 schreef Patje1987 het volgende:
dillemma mannen, ik wil al een tijdje een xbox 360. Als je hem voor vrijdag besteld bij wehkamp krijg je 40 euro korting. Maar nu heb ik niet genoeg geld. Ik denk ook dat het niet lukt me PSP te verkopen voor vrijdag.
Spullen bestellen als je geen geld hebtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:28 schreef Patje1987 het volgende:
dillemma mannen, ik wil al een tijdje een xbox 360. Als je hem voor vrijdag besteld bij wehkamp krijg je 40 euro korting. Maar nu heb ik niet genoeg geld. Ik denk ook dat het niet lukt me PSP te verkopen voor vrijdag.
kweeni hoor maar heb nog niets besteld. Ouders werken hopelijk mee aangezien mijn vader ook een XboX wil. Mijn broertje is blut de sukkel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spullen bestellen als je geen geld hebt
Onthoud ik had de volgende dag al een nieuwe Xbox 360 gekregen. Misschien heb jij ook zo veel geluk!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:25 schreef Wessiej het volgende:
Gister verstuurd, nu een email:
[..]
Ben benieuwd waarneer die terug is.
Als dat zo is dan is de service iig goed van microsoft. Kan niet wachten totdat ik er 1 hebquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:01 schreef Ipho het volgende:
[..]
Onthoud ik had de volgende dag al een nieuwe Xbox 360 gekregen. Misschien heb jij ook zo veel geluk!
Bedankt voor de tip iig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:28 schreef Patje1987 het volgende:
alle spellen consoles en asseciores met 10% korting dus als je er 1 gaat bestellen raad ik je aan daar eens te kijken. Geen dankquote:
dit is erg mooi gerenderd screenshot hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:44 schreef MMaRsu het volgende:
Joh echt?
Snap ik zelf ook wel hoor.
Vind de graphics niet geweldig. Waarom maken ze nog steeds platte grond textures
waar heb je anders een credit card voor?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spullen bestellen als je geen geld hebt
Precies. Ik vond 'm ook niet echt speelbaar. De feel van het spel lag mij niet zo. Anders dan anders. Mnjeh, je snapt me wel.quote:
Amped 3! Is m'n eerste game voor 360.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb dus Amped 3 gekocht....
...Is er nu niemand hier die de geweldige humor van deze game waardeert? Serieus, Monkey Island is er niks bij, deze game heeft echt briljante verwijzingen naar andere genres en clichés....Monthy Python zou het gemaakt kunnen hebben. Ik heb nog nooit zo gelachen om een game.
Echt waar, grafisch mag het dan niet veel om het lijf hebben, maar iedereen die van een flinke dosis absurdisme houdt MOET dit spelen. Al is het alleen maar om de 'anime style' cartoon aan het einde van Act 1 met briljante Engelse voice-over met Japans accent. In een scheur lag ik.
Moet je de controls dan niet gewoon op invert zetten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:37 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
manier van schieten/lopen
mn aim gaat alle kanten uit behalve de goede
Live? Al geprobeerd. Gek genoeg heb ik nooit een quickgame kunnen vinden. Hoe komt het? Te langzame verbinding?quote:
waar staat je gamercard op?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
Live? Al geprobeerd. Gek genoeg heb ik nooit een quickgame kunnen vinden. Hoe komt het? Te langzame verbinding?
M'n gamercard staat op 'recreation'.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
waar staat je gamercard op?
schijnt nogal uit te maken of je em op pro of wat anders hebt staan
Lijkt me dan dat je nog een aantal poorten moet open zetten voor xbox live, is vast wel op google te vindenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:10 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Overigens, datzelfde probleem van het niet vinden van andere spelers voor multiplayer, heb ik ook ontzettend vaak met m'n andere xbox. Voornamelijk met X-Men Legends 2 bijvoorbeeld.
Splinter Cell 2+3 en Amped 2 hadden daar bijvoorbeeld geen last van.
Snap jij het nog?
Dat valt mij ook steeds op jah. Heeft misch iets te maken met het lage interne geheugen waar zulke dingen in worden geladen. En moeten ze er rekening mee houden dat mensen geen harddisk hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:11 schreef MMaRsu het volgende:
Ten eerste denk ik niet dat dit gerenderd is, gewoon ingame dus.
Ten tweede snap ik niet waarom het water wel zo mooi kan, net als de explosies, maar de textures blijven lelijk
88 en 3074quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me dan dat je nog een aantal poorten moet open zetten voor xbox live, is vast wel op google te vinden
Heb ik ook al gehad, je bent vast de fout in gegaan door te quitten zonder te saven. Het stomme is namelijk dat wanneer je verdergaat met een save en daarna quit hij de hele save wist. Idioterie. Ik was destijds op level 62. Jij komt er nog slechter vanaf....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:46 schreef Heintje het volgende:
GODVERDOMME, ik was bij level 142 met de endless mode van Bejewed en nou ben ik ineens opnieuw begonnen. 60 uur steentjes verwisselen voor niks geweest.
Een tv kopen met meerdere scart aansluitingen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe krijg ik Digitale TV van KPN en Xbox360 tegelijk draaiend zonder dat ik steeds de scart kabel van de 360 eruit moet halen en die van de TV erin moetdoen om TV te kijken en andersom...
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:14 schreef devv05 het volgende:
Dit is echt niet gerendered, als je dat denkt dan heb je of nog nooit op de 360 gespeeld of nog nooit echte renders gezien. Gewoon in-game, of in ieder geval in-engine.
Ziet er wel leuk uit, maar niet superspectaculair ofzo. Wordt een leuk gevecht tussen BiA en CoD
Daar is het niet mooi genoeg voor en het heeft een typische ingame lookquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef kepler het volgende:
[..]
en waarom kan dit niet gewoon een subtiele render zijn![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar is het niet mooi genoeg voor en het heeft een typische ingame lookAls het wel een render is, dan is het een hele slechte.
Misschien licht opgepoetst met een fotobewerkingsprogramma ofzo, maar ik denk wel dat het er gewoon zoals dit uit gaat zien. We gaan het merken over een klein half jaartjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:39 schreef kepler het volgende:
[..]tuurlijk
misschien is render het verkeerde woord, maar aan dit plaatje is duidelijk gesleuteld
nou als het er zo ingame uitziet dan ben ik tevredenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Misschien licht opgepoetst met een fotobewerkingsprogramma ofzo, maar ik denk wel dat het er gewoon zoals dit uit gaat zien. We gaan het merken over een klein half jaartje
Brothers in Arms 3 zag er toch veel mooier en gedetailleerder uit johquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:52 schreef kepler het volgende:
[..]
nou als het er zo ingame uitziet dan ben ik tevreden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |