Kun je niet gewoon de berichten (en de bron) plaatsen in plaats van telkens de link? Lijkt er sterk op dat jullie te weinig bezoekers hebben en het maar op deze manier proberenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:21 schreef devv05 het volgende:
Half-Life 2 waarschijnlijk naar de Xbox 360
Trailer van Prey
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
zOMFG pwnz0rd!!!
Nah, ik heb toch nooit langer dan 0,75 seconden naar die game omgekeken....Dus het is mijn goed recht het niet te weten.
Het begint een beetje op spam te lijken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:18 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon de berichten (en de bron) plaatsen in plaats van telkens de link? Lijkt er sterk op dat jullie te weinig bezoekers hebben en het maar op deze manier proberen![]()
quote:Zaterdag 27 mei 2006 - Van alle kanten komen details en beelden het internet op van de nieuwe Dashboard Update. Ook de site 1up doet hier aan mee, maar weet nog in hetzelfde bericht ook nieuws te geven omtrent Lumines Live en Street Fighter: Hyper Fighting
Het nieuws glipte er even tussendoor maar is niet minder leuk om te horen. Het is bekend dat de populaire Lumines ook naar de Xbox 360 komt in zijn eigen aangepaste versie. Wanneer was echter nog niet bekend gemaakt. Microsoft weet nu wel te melden wanneer je deze arcadegame kunt verwachten en wel binnen twee maanden.
De datum nog niet. Zou eerst rond de kerst ofzo verschijnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is toch al oud Wessiej?Dat wist ik iig al tijdens de E3 geloof ik
FF demo downenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:22 schreef H.Flick het volgende:
Eurogamer review van Hitman: Blood Money
[..]
I couldn't agree more. Behalve dan dat de camera klote is.
Ja, die twintig extra bezoekers maken echt het verschil. Het is gewoon veel makkelijker om een linkje te plaatsen waar mensen op kunnen klikken als het ze interessant nieuws lijkt dan om het hele topic te vullen met lange nieuwsberichten waar veel mensen misschien niet eens op zitten te wachten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:33 schreef pkwarts het volgende:
devv05, kan je voortaan gewoon het bericht plaatsen met bronvermelding er dan bij? Mensen lezen liever het nieuws gewoon hier op het forum (bovendien lijkt het op deze manier op spam). Als je als site maar snel genoeg en veel nieuws post komen de bezoekers vanzelf.
Ik wil een demo!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:52 schreef H.Flick het volgende:
Table Tennis gekocht en even een half uurtje gespeeld.
Leuke game!
zonde van die lelijke explosies in de trailerquote:
You're SO funny... NOT!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:36 schreef Wessiej het volgende:
Je profile is corrupt ja, al je savegames zijn weg.
Verwijder ook dat profile, anders is je 360 binnekort kapot.
Leuke demo maar sta nu niet te popelen om hem te halen. Ik haal heel misschien LotR BfmE 2 die in juli uit komt. Als dat niks is dan wacht ik op Gears of War.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:08 schreef Ipho het volgende:
Hoe kan het dat mijn gamertag niet meer update. Dat plaatje van www.mygamercard.net die, of gaat dat niet op met een silver acount?
Ja natuurlijk. Ik zie nu ook dat je gamertags met de laatste 10 gespeelde games hebt. Daar staat het bij mij juist omgekeerd. Of dat het loopt van top10 meest gespeeld spellen. Op Xbox.nl zie ik ook de laatst gespeelde als laatste er bij staan.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:15 schreef quantas het volgende:
zit je nog wel vast aan internet met je 360? anders kan hij hem natuurlijk nooit updaten
quote:Gisteren meldden we al even kort dat via het Official Xbox Magazine bekend is geworden dat Enemy Territory: Quake Wars ook op de Xbox 360 zal gaan verschijnen. Vandaag hebben we wat meer informatie van deze game die ontwikkeld wordt door Splash Damage en naast de PC dus ook op de Xbox 360 zal verschijnen.
In Enemy Territory: Quake Wars ga je als speler terug naar waar de Quake serie ooit begon, namelijk de invasie van de Stroggs op aarde. Jij speelt in de game een soldaat en zult het op moeten nemen tegen de aliens. Het spel zal dus gebaseerd zijn op een futuristische oorlog waarin teamplay een belangrijke rol moet gaan spelen. Zo zul je tijdens de game ook allerlei gebouwen en verdedigingssystemen kunnen bouwen, waardoor de game een soort mix tussen FPS en RTS wordt.
Enemy Territory: Quake Wars zal gebruik gaan maken van de megatexture-techniek, die garant staat voor grafisch zeer indrukwekkende prestaties, zoals de eerste screenshots en trailers hieronder ons ook laten zien. Naast een singleplayer zal de game ook een multiplayer modus bevatten, waarin met meer dan 32 spelers tegelijk gespeeld kan worden.
Bekijk de officiele website van Enemy Territory: Quake Wars, of bekijk de trailers en screenshots van de PC versie van de game via de links en thumbnails hieronder. Een releasedatum voor deze game is vooralsnog onbekend.
Eerste filmpje soon denk ikquote:In de wekelijkse update van Bungie die verzorgd wordt door “Frankie”, beantwoordt het bedrijf de laatste tijd op een grappige manier vragen van users op haar site. In de nieuwe update van deze week zitten er echter ook enkele erg interessante dingen tussen.
Het meest interessante antwoord dat we met je kunnen delen is alleen een bevestiging van een aankomende verrassing. Op de vraag “Any new screenshots soon?” antwoordt Frankie: ”Nope, sorry, but we will have something tasty soon! Better than a screen? Yes!” We weten dus nog niet wát het precies is, maar de stap naar een filmpje of een 3D-screenshot, die ze wel is bij Halo 2 vrijgaven, is natuurlijk snel gemaakt. We hopen dat we jullie volgende week op iets dergelijks kunnen trakteren.
Fifaquote:Op zondag 28 mei 2006 15:12 schreef Logitik het volgende:
Ik heb sinds enkele dagen een Xbox360
We zijn nu online aan het spelen.. erg gaaf natuurlijk.. maar wij willen eigelijk fifa online spelen dat we samen in een team zitten. Zelfde geld voor DOA en Project Gotham Racing.
Is het eigelijk wel mogelijk ?
FIFA online is best cool. Maar FIFA bashen zonder 'm waarschijnlijk ooit gespeeld te hebben is natuurlijk nog veel stoerder.quote:
Wie zegt dat ik hem nooit heb gespeeld?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
FIFA online is best cool. Maar FIFA bashen zonder 'm waarschijnlijk ooit gespeeld te hebben is natuurlijk nog veel stoerder.
Bugs? Die ben ik nog niet tegengekomen. Behalve dan dat je soms vlak voor een 'filmpje' nog een stukje van het vorige filmpje ziet.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:08 schreef Wessiej het volgende:
De bugs verpesten het gewoon in World Cup, daardoor vind ik het nu een kut spel en wou ik hem door midden breken.
De eerste keer zagen we je vraag ook al. Net als het topic wat je er speciaal voor geopend hebt. Als iemand het wist had diegene het wel gezegd.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Logitik het volgende:
We zijn nu online aan het spelen.. erg gaaf natuurlijk.. maar wij willen eigelijk fifa online spelen dat we samen in een team zitten. Zelfde geld voor DOA en Project Gotham Racing.
Meer schoonheidsfoutjes, merkte er ongeveer 30 in 1 wedstrijd, toen was de maat volquote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bugs? Die ben ik nog niet tegengekomen. Behalve dan dat je soms vlak voor een 'filmpje' nog een stukje van het vorige filmpje ziet.
van PGR3 weet ik dat je niet met ze 2en online kan racen.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Logitik het volgende:
Wat een vreselijke kutmuziekquote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1XJgU72w8qg&search=Saints%20row%20compilation
Het doet alles wat GTA doet, maar het doet het wel goed, zo te zien. Vooral de physics zien er goed uit, zeker voor een free-roaming game.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1XJgU72w8qg&search=Saints%20row%20compilation
pgr 3 en fifa neequote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Logitik het volgende:
Koop een kaart in de winkel.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef Tain het volgende:
Mijn CC is geblokkeerd net voordat mijn live afschrijving was dus nu is mijn account suspended
Ga ik doen ja en maar is bellen waar mijn nieuwe CC blijft...quote:
Mercenaries had een kaartje dat ook zo was. Het is blijkbaar de nieuwe trend.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef H.Flick het volgende:
Kijk dat kaartje onder bij Saint's Row! Echt een regelrechte GTA kopie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |