die eerstequote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:45 schreef Tain het volgende:
MotoGP 06
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
I couldn't agree more. Behalve dan dat de camera klote isquote:Judged on that basis and played in the right spirit, Blood Money is a fine addition to the Hitman series, boasting significant improvements that make it not only a more rounded, slicker affair, but a more enjoyable one in the long run. If the impressive visual enhancements, tighter controls, more coherent narrative and bigger production values don't draw you in, the thoughtful level design and degree of freedom will keep you coming back for more. Best yet? Bloody right.
8/10
zOMFG pwnz0rd!!!quote:
quote:
Je bent niet de enige. Ik dacht het ook...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:53 schreef quantas het volgende:
die eerstedacht heel even dat het een foto was
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:45 schreef Tain het volgende:
MotoGP 06
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Ziet er lekker uit.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:45 schreef Tain het volgende:
MotoGP 06
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
Als ik dus de MotoGP demo speel dan snap ik niet wat er nog te geilen valt op de plaatjes. Zijn toch niet in-game, als ik het zo bekijk. Anders hebben ze wel heel veel op zitten poetsen.
Nog een maandje wachten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ga er maar vanuit dat een demo altijd brakker is dan het uiteindelijke resultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |