You're SO funny... NOT!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:36 schreef Wessiej het volgende:
Je profile is corrupt ja, al je savegames zijn weg.
Verwijder ook dat profile, anders is je 360 binnekort kapot.
Leuke demo maar sta nu niet te popelen om hem te halen. Ik haal heel misschien LotR BfmE 2 die in juli uit komt. Als dat niks is dan wacht ik op Gears of War.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:08 schreef Ipho het volgende:
Hoe kan het dat mijn gamertag niet meer update. Dat plaatje van www.mygamercard.net die, of gaat dat niet op met een silver acount?
Ja natuurlijk. Ik zie nu ook dat je gamertags met de laatste 10 gespeelde games hebt. Daar staat het bij mij juist omgekeerd. Of dat het loopt van top10 meest gespeeld spellen. Op Xbox.nl zie ik ook de laatst gespeelde als laatste er bij staan.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:15 schreef quantas het volgende:
zit je nog wel vast aan internet met je 360? anders kan hij hem natuurlijk nooit updaten
quote:Gisteren meldden we al even kort dat via het Official Xbox Magazine bekend is geworden dat Enemy Territory: Quake Wars ook op de Xbox 360 zal gaan verschijnen. Vandaag hebben we wat meer informatie van deze game die ontwikkeld wordt door Splash Damage en naast de PC dus ook op de Xbox 360 zal verschijnen.
In Enemy Territory: Quake Wars ga je als speler terug naar waar de Quake serie ooit begon, namelijk de invasie van de Stroggs op aarde. Jij speelt in de game een soldaat en zult het op moeten nemen tegen de aliens. Het spel zal dus gebaseerd zijn op een futuristische oorlog waarin teamplay een belangrijke rol moet gaan spelen. Zo zul je tijdens de game ook allerlei gebouwen en verdedigingssystemen kunnen bouwen, waardoor de game een soort mix tussen FPS en RTS wordt.
Enemy Territory: Quake Wars zal gebruik gaan maken van de megatexture-techniek, die garant staat voor grafisch zeer indrukwekkende prestaties, zoals de eerste screenshots en trailers hieronder ons ook laten zien. Naast een singleplayer zal de game ook een multiplayer modus bevatten, waarin met meer dan 32 spelers tegelijk gespeeld kan worden.
Bekijk de officiele website van Enemy Territory: Quake Wars, of bekijk de trailers en screenshots van de PC versie van de game via de links en thumbnails hieronder. Een releasedatum voor deze game is vooralsnog onbekend.
Eerste filmpje soon denk ikquote:In de wekelijkse update van Bungie die verzorgd wordt door “Frankie”, beantwoordt het bedrijf de laatste tijd op een grappige manier vragen van users op haar site. In de nieuwe update van deze week zitten er echter ook enkele erg interessante dingen tussen.
Het meest interessante antwoord dat we met je kunnen delen is alleen een bevestiging van een aankomende verrassing. Op de vraag “Any new screenshots soon?” antwoordt Frankie: ”Nope, sorry, but we will have something tasty soon! Better than a screen? Yes!” We weten dus nog niet wįt het precies is, maar de stap naar een filmpje of een 3D-screenshot, die ze wel is bij Halo 2 vrijgaven, is natuurlijk snel gemaakt. We hopen dat we jullie volgende week op iets dergelijks kunnen trakteren.
Fifaquote:Op zondag 28 mei 2006 15:12 schreef Logitik het volgende:
Ik heb sinds enkele dagen een Xbox360
We zijn nu online aan het spelen.. erg gaaf natuurlijk.. maar wij willen eigelijk fifa online spelen dat we samen in een team zitten. Zelfde geld voor DOA en Project Gotham Racing.
Is het eigelijk wel mogelijk ?
FIFA online is best cool. Maar FIFA bashen zonder 'm waarschijnlijk ooit gespeeld te hebben is natuurlijk nog veel stoerder.quote:
Wie zegt dat ik hem nooit heb gespeeld?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
FIFA online is best cool. Maar FIFA bashen zonder 'm waarschijnlijk ooit gespeeld te hebben is natuurlijk nog veel stoerder.
Bugs? Die ben ik nog niet tegengekomen. Behalve dan dat je soms vlak voor een 'filmpje' nog een stukje van het vorige filmpje ziet.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:08 schreef Wessiej het volgende:
De bugs verpesten het gewoon in World Cup, daardoor vind ik het nu een kut spel en wou ik hem door midden breken.
De eerste keer zagen we je vraag ook al. Net als het topic wat je er speciaal voor geopend hebt. Als iemand het wist had diegene het wel gezegd.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Logitik het volgende:
We zijn nu online aan het spelen.. erg gaaf natuurlijk.. maar wij willen eigelijk fifa online spelen dat we samen in een team zitten. Zelfde geld voor DOA en Project Gotham Racing.
Meer schoonheidsfoutjes, merkte er ongeveer 30 in 1 wedstrijd, toen was de maat volquote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bugs? Die ben ik nog niet tegengekomen. Behalve dan dat je soms vlak voor een 'filmpje' nog een stukje van het vorige filmpje ziet.
van PGR3 weet ik dat je niet met ze 2en online kan racen.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Logitik het volgende:
Wat een vreselijke kutmuziekquote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1XJgU72w8qg&search=Saints%20row%20compilation
Het doet alles wat GTA doet, maar het doet het wel goed, zo te zien. Vooral de physics zien er goed uit, zeker voor een free-roaming game.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1XJgU72w8qg&search=Saints%20row%20compilation
pgr 3 en fifa neequote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Logitik het volgende:
Koop een kaart in de winkel.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef Tain het volgende:
Mijn CC is geblokkeerd net voordat mijn live afschrijving was dus nu is mijn account suspended
Ga ik doen ja en maar is bellen waar mijn nieuwe CC blijft...quote:
Mercenaries had een kaartje dat ook zo was. Het is blijkbaar de nieuwe trend.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef H.Flick het volgende:
Kijk dat kaartje onder bij Saint's Row! Echt een regelrechte GTA kopie.
September dacht ikquote:Op zondag 28 mei 2006 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:
hoop dat die wat snel uit komt, maar zal wel niet. Die map van GTA is toch ook in The Godfather terug te vinden
Heel veel mensen schrijven de game af als een 'kloon'. Echter zie ik blijkbaar meer potentieel dan de rest van de wereld. Ook heb ik al wat lovende kritieken gelezen vanaf de E3, het schijnt veel dingen beter te doen dan GTA, betere balans, minder bugs, loopt soepel etc. etc. Besturing werkt ook goed.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef H.Flick het volgende:
Het lijkt me echt een vreselijk slechte game.
Het is natuurlijk niet alleen het kaartje, het ziet er sowieso identiek uit als San Andreas, maar dan iets scherper.
Nou dat vind ik bestquote:Op zondag 28 mei 2006 22:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Saints Row gezien en gespeeld. Het is gewoon GTA. Alleen scherper.
Geen idee...heb er maar 5 minuten achter gezeten. Niet echt mijn type spel.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:30 schreef MMaRsu het volgende:
Is de stad erg groot Strolie? Groter dan SA?
Jammer, dat wil ik nog steeds graag wetenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee...heb er maar 5 minuten achter gezeten. Niet echt mijn type spel.
Lol, FOK! als bronquote:Our friends over at Fok! Games posted some juicy rumors from the latest edition of OXM US. Apparently the highly acclaimed PC title ‘Enemy Territory: Quake Wars’ is coming to Xbox 360, the developers of the Age of Empires series (Ensemble Studios) are working on an MMORPG, Starbreeze (Chronicles of Riddick) are working on a first person shooter scheduled to release by the end of this year (other than The Darkness?) and Dark Sector is set for the third quarter of 2007.
Ik was zelf niet echt helemaal kapot van die trailer van OverG, ziet er aardig uit, details op de grond zijn leuk. Maar ik was niet aan het gillen nog, dus besloot om de reviews af te wachten en te gaan voor motogp06. Daar heb ik de demo van gespeeld, en die vond ik erg cool. (op het gemis van blur effect na) Dus dat is mijn overweging dan..quote:Op maandag 29 mei 2006 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
Zit nog met een twijfel welk spel ik eerst ga halen Moto Gp of Over G, ze komen namelijk tegelijk uit op 30 juni.
Die Y bal zeg maar, is inderdaad om de tegenstander op het verkeerde been proberen te brengen. Net als die Slow ball. (left shoulder)quote:Op maandag 29 mei 2006 08:34 schreef masterdave het volgende:
Ik heb ook dat tafeltennis spel gekocht, is wel heel leuk, alleen ik begrijp niet precies wat ik met die Y knop(de top spin bal of zo) kan doen, dan maakt ie wel een leuk effectje, waardoor de tegenstander de bal iets hoger moet terugmeppen, maar toch heb ik het gevoel dat ik niet de echte manier eruit haal. Wel heel leuk spel.
Moto GPquote:Op maandag 29 mei 2006 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
Zit nog met een twijfel welk spel ik eerst ga halen Moto Gp of Over G, ze komen namelijk tegelijk uit op 30 juni.
Ik heb m ook sinds gisteren. Ik vond er eerst niet veel aan, maar als je het langzaamaan doorkrijgt dan is het wel een beter spel.quote:Op maandag 29 mei 2006 08:34 schreef masterdave het volgende:
Ik heb ook dat tafeltennis spel gekocht, is wel heel leuk, alleen ik begrijp niet precies wat ik met die Y knop(de top spin bal of zo) kan doen, dan maakt ie wel een leuk effectje, waardoor de tegenstander de bal iets hoger moet terugmeppen, maar toch heb ik het gevoel dat ik niet de echte manier eruit haal. Wel heel leuk spel.
Ohw... ok... excuses. Maar volgens jou kan een profiel dus de Xbox360 beschadigen?quote:
Volgens de Xbox helpdesk, ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:21 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
Ohw... ok... excuses. Maar volgens jou kan een profiel dus de Xbox360 beschadigen?![]()
Hmmmm.... dat zou wel ERRUG slecht zijn... gelukkig doet mijn doos het nog primaquote:
Je zei ook dat mijn savegames verloren zouden zijn, had de helpdesk dat ook gezegd toevallig? Helpdesk ga ik dus nooit bellen dan...quote:
Ik zat al te wachten tot je dat ging zeggen:Pquote:Op maandag 29 mei 2006 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
En nog ff klagen:
Waarom moeten accessoires voor consoles in godsnaam altijd in die plastic verpakkingen komen die je te lijf moet gaan met schaar, hakmes en cirkelzaag voordat je ze open hebt!? GVD weer mijn klauw opengehaald.
Dat had ik ook, kon geen schaar vinden maar wel een tang en een schroevendraaier, hele plastic kapot maar niet kapot genoeg om open te gaanquote:Op maandag 29 mei 2006 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
En nog ff klagen:
Waarom moeten accessoires voor consoles in godsnaam altijd in die plastic verpakkingen komen die je te lijf moet gaan met schaar, hakmes en cirkelzaag voordat je ze open hebt!? GVD weer mijn klauw opengehaald.
Die staat ook wel hoog op mijn verlanglijstje.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:30 schreef Bastard het volgende:
Geil, ruimteschepen
Maar ziet er wel leuk uit..Star Trek Legacy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG ik heb geen internet, snel het huis uit!!quote:Op maandag 29 mei 2006 17:13 schreef Fliepke het volgende:
Mijn internetverbinding was toen straks stuk en toen ben ik maar gewoon de stad ingelopen... en toen heb ik dat table tennis spel maar gekocht
Het lijkt me zo vreselijk serieus en al dat Gangsta-Hood-gebeuren trekt me ook totaal niet. Geef mij maar de sfeer van Vice City, dat is echt ongeėvenaard. San Andreas vond ik al veel minder.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ken iemand hier die naar de E3 is geweest, die zegt dat het spel wel iets beter is dan SA. En waarom zou dat ook niet kunnen.
Tuurlijk hebben ze dingen gejat uit GTA, maar als iets werkt, why change a winning concept? Beter goed gestolen dan slecht bedacht toch.
Lijkt mij helemaal geen slechte game, k zou niet weten waarop iemand zoiets zou baseren. De grotere websites zijn ook niet negatief over de game.
Als het maar in een jaren 80 maffia setting is en niet in een jaren 90 achterstandswijken-setting.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:11 schreef peristilius het volgende:
GTA 4 wordt gewoon alle 3 de games in 1, maar dan puiker.
Dat zou kunnen ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:39 schreef jorienvdherik het volgende:
is dat niet nba live 06, naar mijn weten is er geen demo van nba 2k6
quote:Prey krijgt zeer uitgebreide demo
Op de website van 3D Realms geeft de ontwikkelaar wekelijks updates van haar nieuwe Xbox 360 en PC shooter Prey, die momenteel volop in ontwikkeling is. Deze week was dat niet anders, alleen ging het ditmaal ook deels over de demo van de game. En daar kwamen toch wel enkele interessante feitjes uit naar voren.
Zo wordt gezegd dat de PC demo al bijna klaar is, op de intro en exit schermen na. Hierna moet alle tekst nog vertaald worden en dan gaat de demo de testfase in. De Xbox 360 demo zal vrijwel hetzelfde zijn als de PC versie en ook hieraan wordt momenteel hard gewerkt.
Het meest interessante uit de update kwam echter hierna pas. Namelijk dat de demo van Prey zeer uitgebreid zal zijn. Zo quoten we:
And, let me say, it's a pretty big demo. It's not exactly like the shareware days of old -- we aren't giving away a third of the game, but there's still a ton of content there. I estimate it should take the average person an hour or two to get through it.
Het zou je dus ongeveer twee uur moeten kosten om de demo helemaal uit te spelen. Dat is inderdaad behoorlijk uitgebreid, en zeker iets waar de meeste ontwikkelaars (EA?) een voorbeeld aan zouden moeten nemen. Verder laten de ontwikkelaars nog weten erg benieuwd te zijn naar de reacties op de demo.
Wanneer de demo precies uit moet gaan komen is nog niet helemaal bekend. De releasedatum van de game staat echter op 14 juli van dit jaar, dus heel erg lang kan het in ieder geval niet meer duren.
Time travelling men, GTA 4D!!!!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als het maar in een jaren 80 maffia setting is en niet in een jaren 90 achterstandswijken-setting.
Geen verkeerde keusquote:Op maandag 29 mei 2006 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een 360 halen(Wii60
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |