Wie zegt dat ik hem nooit heb gespeeld?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
FIFA online is best cool. Maar FIFA bashen zonder 'm waarschijnlijk ooit gespeeld te hebben is natuurlijk nog veel stoerder.
Bugs? Die ben ik nog niet tegengekomen. Behalve dan dat je soms vlak voor een 'filmpje' nog een stukje van het vorige filmpje ziet.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:08 schreef Wessiej het volgende:
De bugs verpesten het gewoon in World Cup, daardoor vind ik het nu een kut spel en wou ik hem door midden breken.
De eerste keer zagen we je vraag ook al. Net als het topic wat je er speciaal voor geopend hebt. Als iemand het wist had diegene het wel gezegd.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Logitik het volgende:
Ik heb sinds enkele dagen een Xbox360
We zijn nu online aan het spelen.. erg gaaf natuurlijk.. maar wij willen eigelijk fifa online spelen dat we samen in een team zitten. Zelfde geld voor DOA en Project Gotham Racing.
Is het eigelijk wel mogelijk ?
Meer schoonheidsfoutjes, merkte er ongeveer 30 in 1 wedstrijd, toen was de maat volquote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bugs? Die ben ik nog niet tegengekomen. Behalve dan dat je soms vlak voor een 'filmpje' nog een stukje van het vorige filmpje ziet.
van PGR3 weet ik dat je niet met ze 2en online kan racen.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Logitik het volgende:
We zijn nu online aan het spelen.. erg gaaf natuurlijk.. maar wij willen eigelijk fifa online spelen dat we samen in een team zitten. Zelfde geld voor DOA en Project Gotham Racing.
Wat een vreselijke kutmuziekquote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1XJgU72w8qg&search=Saints%20row%20compilation
Het doet alles wat GTA doet, maar het doet het wel goed, zo te zien. Vooral de physics zien er goed uit, zeker voor een free-roaming game.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1XJgU72w8qg&search=Saints%20row%20compilation
pgr 3 en fifa neequote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Logitik het volgende:
Koop een kaart in de winkel.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef Tain het volgende:
Mijn CC is geblokkeerd net voordat mijn live afschrijving was dus nu is mijn account suspended
Ga ik doen ja en maar is bellen waar mijn nieuwe CC blijft...quote:
Mercenaries had een kaartje dat ook zo was. Het is blijkbaar de nieuwe trend.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef H.Flick het volgende:
Kijk dat kaartje onder bij Saint's Row! Echt een regelrechte GTA kopie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |