Fifaquote:Op zondag 28 mei 2006 15:12 schreef Logitik het volgende:
Ik heb sinds enkele dagen een Xbox360
We zijn nu online aan het spelen.. erg gaaf natuurlijk.. maar wij willen eigelijk fifa online spelen dat we samen in een team zitten. Zelfde geld voor DOA en Project Gotham Racing.
Is het eigelijk wel mogelijk ?
FIFA online is best cool. Maar FIFA bashen zonder 'm waarschijnlijk ooit gespeeld te hebben is natuurlijk nog veel stoerder.quote:
Wie zegt dat ik hem nooit heb gespeeld?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
FIFA online is best cool. Maar FIFA bashen zonder 'm waarschijnlijk ooit gespeeld te hebben is natuurlijk nog veel stoerder.
Bugs? Die ben ik nog niet tegengekomen. Behalve dan dat je soms vlak voor een 'filmpje' nog een stukje van het vorige filmpje ziet.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:08 schreef Wessiej het volgende:
De bugs verpesten het gewoon in World Cup, daardoor vind ik het nu een kut spel en wou ik hem door midden breken.
De eerste keer zagen we je vraag ook al. Net als het topic wat je er speciaal voor geopend hebt. Als iemand het wist had diegene het wel gezegd.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Logitik het volgende:
We zijn nu online aan het spelen.. erg gaaf natuurlijk.. maar wij willen eigelijk fifa online spelen dat we samen in een team zitten. Zelfde geld voor DOA en Project Gotham Racing.
Meer schoonheidsfoutjes, merkte er ongeveer 30 in 1 wedstrijd, toen was de maat volquote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bugs? Die ben ik nog niet tegengekomen. Behalve dan dat je soms vlak voor een 'filmpje' nog een stukje van het vorige filmpje ziet.
van PGR3 weet ik dat je niet met ze 2en online kan racen.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Logitik het volgende:
Wat een vreselijke kutmuziekquote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1XJgU72w8qg&search=Saints%20row%20compilation
Het doet alles wat GTA doet, maar het doet het wel goed, zo te zien. Vooral de physics zien er goed uit, zeker voor een free-roaming game.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1XJgU72w8qg&search=Saints%20row%20compilation
pgr 3 en fifa neequote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Logitik het volgende:
Koop een kaart in de winkel.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef Tain het volgende:
Mijn CC is geblokkeerd net voordat mijn live afschrijving was dus nu is mijn account suspended
Ga ik doen ja en maar is bellen waar mijn nieuwe CC blijft...quote:
Mercenaries had een kaartje dat ook zo was. Het is blijkbaar de nieuwe trend.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef H.Flick het volgende:
Kijk dat kaartje onder bij Saint's Row! Echt een regelrechte GTA kopie.
September dacht ikquote:Op zondag 28 mei 2006 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:
hoop dat die wat snel uit komt, maar zal wel niet. Die map van GTA is toch ook in The Godfather terug te vinden
Heel veel mensen schrijven de game af als een 'kloon'. Echter zie ik blijkbaar meer potentieel dan de rest van de wereld. Ook heb ik al wat lovende kritieken gelezen vanaf de E3, het schijnt veel dingen beter te doen dan GTA, betere balans, minder bugs, loopt soepel etc. etc. Besturing werkt ook goed.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef H.Flick het volgende:
Het lijkt me echt een vreselijk slechte game.
Het is natuurlijk niet alleen het kaartje, het ziet er sowieso identiek uit als San Andreas, maar dan iets scherper.
Nou dat vind ik bestquote:Op zondag 28 mei 2006 22:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Saints Row gezien en gespeeld. Het is gewoon GTA. Alleen scherper.
Geen idee...heb er maar 5 minuten achter gezeten. Niet echt mijn type spel.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:30 schreef MMaRsu het volgende:
Is de stad erg groot Strolie? Groter dan SA?
Jammer, dat wil ik nog steeds graag wetenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee...heb er maar 5 minuten achter gezeten. Niet echt mijn type spel.
Lol, FOK! als bronquote:Our friends over at Fok! Games posted some juicy rumors from the latest edition of OXM US. Apparently the highly acclaimed PC title ‘Enemy Territory: Quake Wars’ is coming to Xbox 360, the developers of the Age of Empires series (Ensemble Studios) are working on an MMORPG, Starbreeze (Chronicles of Riddick) are working on a first person shooter scheduled to release by the end of this year (other than The Darkness?) and Dark Sector is set for the third quarter of 2007.
Ik was zelf niet echt helemaal kapot van die trailer van OverG, ziet er aardig uit, details op de grond zijn leuk. Maar ik was niet aan het gillen nog, dus besloot om de reviews af te wachten en te gaan voor motogp06. Daar heb ik de demo van gespeeld, en die vond ik erg cool. (op het gemis van blur effect na) Dus dat is mijn overweging dan..quote:Op maandag 29 mei 2006 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
Zit nog met een twijfel welk spel ik eerst ga halen Moto Gp of Over G, ze komen namelijk tegelijk uit op 30 juni.
Die Y bal zeg maar, is inderdaad om de tegenstander op het verkeerde been proberen te brengen. Net als die Slow ball. (left shoulder)quote:Op maandag 29 mei 2006 08:34 schreef masterdave het volgende:
Ik heb ook dat tafeltennis spel gekocht, is wel heel leuk, alleen ik begrijp niet precies wat ik met die Y knop(de top spin bal of zo) kan doen, dan maakt ie wel een leuk effectje, waardoor de tegenstander de bal iets hoger moet terugmeppen, maar toch heb ik het gevoel dat ik niet de echte manier eruit haal. Wel heel leuk spel.
Moto GPquote:Op maandag 29 mei 2006 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
Zit nog met een twijfel welk spel ik eerst ga halen Moto Gp of Over G, ze komen namelijk tegelijk uit op 30 juni.
Ik heb m ook sinds gisteren. Ik vond er eerst niet veel aan, maar als je het langzaamaan doorkrijgt dan is het wel een beter spel.quote:Op maandag 29 mei 2006 08:34 schreef masterdave het volgende:
Ik heb ook dat tafeltennis spel gekocht, is wel heel leuk, alleen ik begrijp niet precies wat ik met die Y knop(de top spin bal of zo) kan doen, dan maakt ie wel een leuk effectje, waardoor de tegenstander de bal iets hoger moet terugmeppen, maar toch heb ik het gevoel dat ik niet de echte manier eruit haal. Wel heel leuk spel.
Ohw... ok... excuses. Maar volgens jou kan een profiel dus de Xbox360 beschadigen?quote:
Volgens de Xbox helpdesk, ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:21 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
Ohw... ok... excuses. Maar volgens jou kan een profiel dus de Xbox360 beschadigen?![]()
Hmmmm.... dat zou wel ERRUG slecht zijn... gelukkig doet mijn doos het nog primaquote:
Je zei ook dat mijn savegames verloren zouden zijn, had de helpdesk dat ook gezegd toevallig? Helpdesk ga ik dus nooit bellen dan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |