quote:Trouwens een eerste in-game screenshot van Halo 3 is verschenen, waarschijnlijk dan.
Wat zou die classic mode zijn? Ik heb stiekem het idee dat ze al een tijdje met de game aan het ontwikkelen zijn.
Sue mequote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
Je bent deeltje zoveel vergeten in de tag.
quote:
is forza screenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef devv05 het volgende:
Laatste bericht dat gepost werd over Halo 3:
[..]
Fotoshop dan? Want staat met koeieletters Halo 3 opquote:
quote:Update:
Inmiddels is er nog een tweede screenshot verschenen van hetzelfde menu, maar dan uit een andere hoek genomen. Een photoshop lijkt nu daarom erg onwaarschijnlijk geworden en de kans lijkt ons dan ook groot dat het echte beelden betreft. Het nieuwe screenshot vind je hieronder.
Wauw en heel blauw scherm met Halo 3 erop...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Fotoshop dan? Want staat met koeieletters Halo 3 op
[update] Eerste in-game screenshot van Halo 3?!
Tweede screenshot verschenen, lijkt om echte beelden te gaan
Ja, ik had ook liever meteen een demo gehadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:39 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Wauw en heel blauw scherm met Halo 3 erop...![]()
Misschien Hellfire, die zit bij een bekende gamessite en mag vaak die exclusieve dingen testenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:22 schreef linuxje het volgende:
heeft iemand al een volledige versie ofzo van test drive unlimited gespeeld?
lijkt me best een vet spel maar die demo raced zo belachelijk slecht, ik hoop echt dat dat verbeterd wordt!
Goed dat je het zegt, ff betalen voor Table Tennisquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:32 schreef Wessiej het volgende:
Realiseerde me net dat hitman en table tennis nog anderhalve week duren, niet 2 en een halve week.
Thanksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:56 schreef peristilius het volgende:
Okee mensen, ik heb voor de handigheid een wiki voor de gamercards aangemaakt.
Ik heb alle cards uit het topic en die van Elmar0 en SToRM81 er al ingezet, maar voortaan mag je het dus lekker zelf doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |