Ik vraag me dit ook af...quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:00 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
wanneer komt nou een keer een muis voor de xbox 360?
Achtergrond post?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:33 schreef Vagere_Hein het volgende:
achtergrondpost
<body background="http://images.fok.nl/upload/060524_58549_360bg.jpg">
na het zien van dat filmpje ben ik idd ook gaan twijfelenquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:07 schreef Ereinion het volgende:
Crackdown
Het leek me eerst een kutgame, maar dit ziet er wel heel erg tof uitEindelijk eens een GTA kloon die echt totaal anders is.
GTA kloonquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:38 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.xboxyde.com/news_3034_en.html
saint row
spel is echt mooi
Slechte GTA kloonquote:
GTAquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:46 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Slechte GTA kloon
Goede GTA kloon![]()
Hopen dattie meer naar het laatste neigt.
Lees de post boven jequote:
Ok, GTA is niet je favoriete franchisequote:Op woensdag 24 mei 2006 09:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
GTA
Slechte GTA kloon![]()
Goede GTA kloon
Uitleg: GTA was hartstikke vet, GTA2 was nog beter, GTA3 was vervelend, GTA:VC was niet bepaald boeiend, GTA:SA heb ik van verveling afgezet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:50 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ok, GTA is niet je favoriete franchise![]()
Maar als het nu gewoon een goed uitgewerkte game is? Of is het hele free-roaming concept per definitie niet aan jou besteed?
Op Gamespot grootste verrassing van E3.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef Sjotime het volgende:
Ik vind Overlord er ook wel cool uit zien
[afbeelding]
Preciesquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou graag een keer tegen Kabouter willen spelen. Dan kunnen we eindelijk uitmaken wie de slechtste gamer is binnen onze crew
komen ze te laat mee imo, er komt niks meer uit om te downloadenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:05 schreef Bastard het volgende:
Er schijnt eind van de maand een grote update te komen voor het dashboard.. wellicht dus downloaden op de achtergrond. (dat zou echt heerlijk zijn zeg)
Het kan je ding niet zijn, maar DAT is absoluut niet waarquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:51 schreef Morthill het volgende:
GTA games van tegenwoordig zitten alleen absoluut niet goed in elkaar. Ze zijn saai, voorspelbaar en eentonig.
Tsja, daarin verschillen dan onze meningen. Maar ik werd er strontziek van om van hot naar her te rijden en nooit het idee te hebben dat ik ergens serieus mee bezig was.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het kan je ding niet zijn, maar DAT is absoluut niet waar.
De missies zijn gevarieerd en origineel, de personages zijn grappig en over the top, de wereld zit vol kleine details, je hebt bizar veel mogelijkheden, de radiostations zijn hilarisch en de games spelen gewoon heerlijk.
Nee, sorry hoor, maar als GTA slecht in elkaar zit dan zijn er maar bar weinig games die wel goed in elkaar zitten.
Had lekker geweest, maar misschien ontbrak het hun aan resources.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
komen ze te laat mee imo, er komt niks meer uit om te downloadenhadden ze voor de E3 erin moeten bakken eigenlijk.
Dat kan, maar zeggen dat GTA eentonig is, is zoals zeggen dat World of Warcraft gevarieerd isquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, daarin verschillen dan onze meningen. Maar ik werd er strontziek van om van hot naar her te rijden en nooit het idee te hebben dat ik ergens serieus mee bezig was.
Dat is denk ik ook kwestie van smaak.. ik heb GTA altijd cool gevonden, in het begin al.. daarna over op 3D.. de laatste 2 delen lijken wat opelkaar wellicht en het laatste deel was misschien niet briljant, maar vermaak me in ieder deel 100+ uurquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, daarin verschillen dan onze meningen. Maar ik werd er strontziek van om van hot naar her te rijden en nooit het idee te hebben dat ik ergens serieus mee bezig was.
Ik doe meequote:Op woensdag 24 mei 2006 10:20 schreef Fliepke het volgende:
Een potje webcam stripuno met de dames van Vivid ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |