Probeer je me een hartaanval te bezorgen ofzo? Elke keer als ik em zie, dan krijg ik tranen in de ogenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:56 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij krijgt er ook niet genoeg van hequote:Op woensdag 26 juli 2006 02:39 schreef MMaRsu het volgende:
Hier wat nieuwe filmpjes van Saints Row ( hele spel, niet de demo dus ).
Ziet er echt goed uit imo, en de activities lijken me ook tofom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
// LINKS
Je hoort ook dat er andere muziek inzit dan bv hiphop, dus ook rock, drum&bass, pop achtige shitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:09 schreef NX het volgende:
Ben verliefd op MASTER CHIEFom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! Hij is mijn HEROJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar nu effe ontopic, kan iedereen nu effe wat gaan neuken en tot bezinning komen?
Tjeez dudes, relax deze keer in dit topic!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dead Risingquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
September babyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:21 schreef Gamedemon het volgende:
mijn xbox is terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kijk ze niet meer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ik krijg er zeker geen genoeg vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Filmpjes zijn zeker het kijken waard, vooral de onderste 3!
Ik hoop dat er binnenkort een demo komt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Gears of War
Of was deze al bekend.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke Bullshit.. tis allemaal waarheid wat er staat namelijk... en zoals gezegd, je hebt geen garantie op je spel.. bad luck mate.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:28 schreef Aneurism het volgende:
Heb nognooit zoveel bullshit in 1 mail gelezen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ga hier natuurlijk niet mee akkoord.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is idd onzin, tis gewoon een samenzwering van Microsoft om gamers extra geld te laten betalen voor hun softwarequote:Op woensdag 26 juli 2006 08:28 schreef Aneurism het volgende:
Heb nognooit zoveel bullshit in 1 mail gelezen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ga hier natuurlijk niet mee akkoord.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rock? Da's van die gore Amerikaanse tienerpunk. Bah.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:39 schreef MMaRsu het volgende:
Hier wat nieuwe filmpjes van Saints Row ( hele spel, niet de demo dus ).
Ziet er echt goed uit imo, en de activities lijken me ook tofom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.youtube.com/watch?v=z99GkRC-SMY&search=Gamespot%20Saints%20Row%20gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=eDF0EtKka1g&search=Gamespot%20Saints%20Row%20gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=qtD27ZH2r30&search=Gamespot%20Saints%20Row%20gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=Kvw5p6kF8bM
http://www.youtube.com/watch?v=Sfcl81Fds5w
http://www.youtube.com/watch?v=7VkFvP2tZSo
Je hoort ook dat er andere muziek inzit dan bv hiphop, dus ook rock, drum&bass, pop achtige shitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is bullshit. Bad calibration en je hebt mijn probleem: Folie word weggebrand.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Welke Bullshit.. tis allemaal waarheid wat er staat namelijk... en zoals gezegd, je hebt geen garantie op je spel.. bad luck mate.
Door dit soort dingen ben ik de eerste die zijn box laat ombouwen zodra het mogelijk is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is idd onzin, tis gewoon een samenzwering van Microsoft om gamers extra geld te laten betalen voor hun softwareom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop