Probeer je me een hartaanval te bezorgen ofzo? Elke keer als ik em zie, dan krijg ik tranen in de ogenquote:
Jij krijgt er ook niet genoeg van hequote:Op woensdag 26 juli 2006 02:39 schreef MMaRsu het volgende:
Hier wat nieuwe filmpjes van Saints Row ( hele spel, niet de demo dus ).
Ziet er echt goed uit imo, en de activities lijken me ook tof
// LINKS
Je hoort ook dat er andere muziek inzit dan bv hiphop, dus ook rock, drum&bass, pop achtige shit
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:09 schreef NX het volgende:
Ben verliefd op MASTER CHIEF! Hij is mijn HERO
![]()
Maar nu effe ontopic, kan iedereen nu effe wat gaan neuken en tot bezinning komen?
Tjeez dudes, relax deze keer in dit topic!![]()
Dead Risingquote:
Ik kijk ze niet meer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ik krijg er zeker geen genoeg van
Filmpjes zijn zeker het kijken waard, vooral de onderste 3!
Ik hoop dat er binnenkort een demo komt.quote:
Welke Bullshit.. tis allemaal waarheid wat er staat namelijk... en zoals gezegd, je hebt geen garantie op je spel.. bad luck mate.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:28 schreef Aneurism het volgende:
Heb nognooit zoveel bullshit in 1 mail gelezen!Ga hier natuurlijk niet mee akkoord.
Het is idd onzin, tis gewoon een samenzwering van Microsoft om gamers extra geld te laten betalen voor hun softwarequote:Op woensdag 26 juli 2006 08:28 schreef Aneurism het volgende:
Heb nognooit zoveel bullshit in 1 mail gelezen!Ga hier natuurlijk niet mee akkoord.
Rock? Da's van die gore Amerikaanse tienerpunk. Bah.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:39 schreef MMaRsu het volgende:
Hier wat nieuwe filmpjes van Saints Row ( hele spel, niet de demo dus ).
Ziet er echt goed uit imo, en de activities lijken me ook tof
http://www.youtube.com/watch?v=z99GkRC-SMY&search=Gamespot%20Saints%20Row%20gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=eDF0EtKka1g&search=Gamespot%20Saints%20Row%20gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=qtD27ZH2r30&search=Gamespot%20Saints%20Row%20gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=Kvw5p6kF8bM
http://www.youtube.com/watch?v=Sfcl81Fds5w
http://www.youtube.com/watch?v=7VkFvP2tZSo
Je hoort ook dat er andere muziek inzit dan bv hiphop, dus ook rock, drum&bass, pop achtige shit
Het is bullshit. Bad calibration en je hebt mijn probleem: Folie word weggebrand.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Welke Bullshit.. tis allemaal waarheid wat er staat namelijk... en zoals gezegd, je hebt geen garantie op je spel.. bad luck mate.
Door dit soort dingen ben ik de eerste die zijn box laat ombouwen zodra het mogelijk is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is idd onzin, tis gewoon een samenzwering van Microsoft om gamers extra geld te laten betalen voor hun software
Ik zeg ook niet dat je er blij mee moet zijn of mee akkoord moet gaan... ik denk alleen dat je weinig kans maakt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het is bullshit. Bad calibration en je hebt mijn probleem: Folie word weggebrand.
Op de cd zit een perfecte cirkel waarin het folie gewoon weg is, geen krasjes, geen schade aan het oppervlak. Daarnaast trilling dmv muziek?WTF?! Heb niet eens een stereo in mijn huiskamer staan, laat staan dat er iets trilt. Maar stel je voor dat dit alles de oorzaak kan zijn, ook al is het in de praktijk mogelijk... Er was niets wat de console enige trilling heeft laten waarnemen.
Schade dmv Trilling veroorzaakt geen perfecte cirkel in een cd...
Heb 2 jaar voor een hardware boer gewerkt wat rijmt op slet en ben nog nooit een cdrom speler tegengekomen die dit doet als je ertegen tikt. Wat ik wel heb meegemaakt is dat cd's ontploften in cdspelers van NEC, samsung, hitachi etc etc etc...
Lang leve rechtsbijstand. 8) Doen die ook eens iets voor het geld wat ik ze betaal, zou microshit ook eens moeten doen..quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je er blij mee moet zijn of mee akkoord moet gaan... ik denk alleen dat je weinig kans maakt.
Welja sue themquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:05 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Lang leve rechtsbijstand. 8) Doen die ook eens iets voor het geld wat ik ze betaal, zou microshit ook eens moeten doen..
Je hebt geen zaak. MS is niet de enige die deze policy hanteert, elk bedrijf dat jou een optische drive levert is niet verantwoordelijk voor krassen op media. Simple as that. Je gaat akkoord met deze voorwaarden bij aankoop, er wordt je zelfs nog de mogelijkheid geboden om het product te retourneren indien je het er toch niet mee eens bent.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:05 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Lang leve rechtsbijstand. 8) Doen die ook eens iets voor het geld wat ik ze betaal, zou microshit ook eens moeten doen..
Ah een advocaat in spe?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt geen zaak. MS is niet de enige die deze policy hanteert, elk bedrijf dat jou een optische drive levert is niet verantwoordelijk voor krassen op media. Simple as that. Je gaat akkoord met deze voorwaarden bij aankoop, er wordt je zelfs nog de mogelijkheid geboden om het product te retourneren indien je het er toch niet mee eens bent.
Het is onmogelijk te bewijzen dat MS deze kras heeft veroorzaakt door een productiefout. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, je kent dat wel. Het is wel te bewijzen dat jij deze kras veroorzaakt hebt. Er zit namelijk een kras op, dus je bent genaaid.
Welkom in de wondere wereld van het consumentenrecht.
Ik heb een CD-ROM gehad die volkomen aan gruzelementen ging in mijn speler. Zowel het schijfje als de speler werden niet door resp. fabrikanten vervangen. Dan kan ik wel met rechtsbijstand gaan zwaaien, maar in de voorwaarden staat dat inderdaad duidelijk aangegeven.
Go get em tigers word mijn opdracht naar ze toe...quote:
Denk nou eens na... denk je nou werkelijk dat je iets kan gaan beginnen tegen dat megaconcern?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Go get em tigers word mijn opdracht naar ze toe...Ben er verzekerd voor dus waarom niet? Heb ooit eens naast een legal afdeling gezeten en er word snel geschikt is mijn ervaring als er een maar een brief op de mat valt.
zonde van tijd en geld, kun je beter de game opnieuw kopenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Denk nou eens na... denk je nou werkelijk dat je iets kan gaan beginnen tegen dat megaconcern?
Bill Gates: I am the law...quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Denk nou eens na... denk je nou werkelijk dat je iets kan gaan beginnen tegen dat megaconcern?
Elke advocaat zal in dit geval nee zeggen. Tenzij je errug veel geld hebt en een hele goede kan betalen, maar anders wordt ie toch weggeluld door de top van MS.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:29 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Bill Gates: I am the law...![]()
Of ik iets kan beginnen is aan een advocaat.
En als die nou hetzelfde lot te wachten staat?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
zonde van tijd en geld, kun je beter de game opnieuw kopen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Elke advocaat zal in dit geval nee zeggen. Tenzij je errug veel geld hebt en een hele goede kan betalen, maar anders wordt ie toch weggeluld door de top van MS.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:25 schreef Atuniel het volgende:
Iemand nog een stuk Komkommer?
Had je overigens alleen ge-emailed of ook gebeld?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
![]()
Anyway, mijn ervaring: Professioneel is anders.
Stond er altijd wel van te kijken hoe meegaand een legal/klachten afdeling altijd werd van een ingebreken stelling, maar als je het niet probeert dan lukt je ook niets.
Eerst ga ik de boel laten escalleren naar iemand die wel zeggenschap heeft, desnoods rij ik een keertje langs om mijn xbox + cd af te leveren zodat ze het met eigen ogen kunnen zien.![]()
Probeer anders te bellen, de nee heb je nu toch alquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:41 schreef Aneurism het volgende:
mailed enkel, wil alles op papier hebben omdat men aan de telefoon te vaak uit hun nek loopt te lullen om je maar snel kwijt te raken... Getuige de mail
aan de telefoon zijn ze altijd veel relaxter volgens mijquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:41 schreef Aneurism het volgende:
mailed enkel, wil alles op papier hebben omdat men aan de telefoon te vaak uit hun nek loopt te lullen om je maar snel kwijt te raken... Getuige de mail
Of durf je alleen grootspraak te gebruiken op schriftquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Probeer anders te bellen, de nee heb je nu toch al
Dan is het daadwerkelijk een productiefout. Maar ik betwijfel het, want ik heb er nog nooit iets over gehoord eigenlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En als die nou hetzelfde lot te wachten staat?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:02 schreef Gamedemon het volgende:
Aneurism we wonen in nederlandbedrijven voor dat soort dingen aanklagen kan alleen in amerika
Microsoft heeft duidelijk aangegeven niet verantwoordelijk te zijn, dus lukt het niet in Nederland. In Amerika aan de andere kant doen ze heel wat makkelijk er over. Daar moet je echt elk ding heel specifiek aanvinken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:20 schreef Aneurism het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met zo'n houding zou ik je graag wat producten willen leveren... Nog iets nodig?
Hoi,quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Microsoft heeft duidelijk aangegeven niet verantwoordelijk te zijn, dus lukt het niet in Nederland. In Amerika aan de andere kant doen ze heel wat makkelijk er over. Daar moet je echt elk ding heel specifiek aanvinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |