Hallo Aneurism,
Bedankt voor het schrijven naar Xbox Customer Care.
Naar aanleiding van je e-mail over je Oblivion game disc kan ik je het volgende mededelen.
De Xbox 360 console leest Xbox 360 games op bijzonder hoge snelheid. Indien de console bewogen wordt als een Xbox 360 game in de dvd-drive aanwezig is, bestaat de kans dat de aanwezige disc beschadigd raakt. Omdat de game discs op een dusdanig hoge snelheid gelezen worden, kan zelfs een trilling of klein stootje, bijvoorbeeld door erg luide muziek, een houten vloer, of een stootje tegen het meubel waar de console op staat, een kras opleveren. Bij andere type media, bijvoorbeeld een Xbox Original game of een dvd-film, die op veel lagere snelheid gelezen worden, is deze kans overigens minimaal.
Mijn advies is om de console horizontaal te plaatsen, indien dit nog niet het geval is, zodat de console in ieder geval stabieler staat. Daarnaast wil ik je adviseren om de console op een zo stabiel mogelijke ondergrond te plaatsen, waardoor de kans op ongewenste stoten of trillingen minimaal is. We hebben onze console en de dvd-drive uitvoerig getest en uit deze tests is gebleken dat de console uit zichzelf géén krassen maakt op game discs. Derhalve leveren wij tot mijn spijt geen garantie op bekraste media. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.
Mocht je vragen of opmerkingen hebben naar aanleiding van mijn antwoord, wil ik je vriendelijk verzoeken weer contact met ons op te nemen. Je kunt ons bereiken door te antwoorden op deze mail, maar wij zijn ook gratis telefonisch te bereiken.
Alle informatie in mijn e-mail is alleen van toepassing op de Europese regiomarkt en consoles.
Bedankt voor het gebruiken van Xbox Customer Care.
Heb nognooit zoveel bullshit in 1 mail gelezen!
![]()
Ga hier natuurlijk niet mee akkoord.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2006 08:28:50 ]