Te duur, te rommelig, te gering assortiment, waardeloze website en te jong ongeïnteresseerd personeel dat nergens verstand van heeft. Verder naaiacties zoals die tweedehands games en opeens ¤ 10 moeten betalen voor je Free ID kaart terwijl hij eerst gratis was.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:29 schreef Retarded het volgende:
ben wel benieuwd waarom jullie dat vinden. Ik weet als geen ander dat niet iedere FRS een goede winkel is... sterker nog, ik heb filialen gezien waar ik nooit van mn leven zou willen werken. Maar ik heb daarintegen ook erg mooie en goede winkels gezien...
Wat ik nog het ergste vind van de meeste winkels is dat ze alle cd's/dvd's uit de hoesjes halenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Te duur, te rommelig, te gering assortiment, waardeloze website en te jong ongeïnteresseerd personeel dat nergens verstand van heeft. Verder naaiacties zoals die tweedehands games en opeens ¤ 10 moeten betalen voor je Free ID kaart terwijl hij eerst gratis was.
Dat doen zo'n beetje alle winkels, behalve de internet winkels.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat ik nog het ergste vind van de meeste winkels is dat ze alle cd's/dvd's uit de hoesjes halen
Ja daarom zijn de meeste normale winkels kut door van nieuwe games meteen 2e hands games te maken met bijbehorende krassen en verkreukte boekjesquote:Op maandag 24 juli 2006 10:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat doen zo'n beetje alle winkels, behalve de internet winkels.
Ik heb hier een komkommer liggen met je naam eropquote:
kom maar brengen danquote:Op maandag 24 juli 2006 10:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb hier een komkommer liggen met je naam erop
onzin zeg, ik haal die stickers er ALTIJD zonder problemen af.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:46 schreef Wessiej het volgende:
Of niet te vergeten Bart Smit die een stickertje met '59' op de voorkant plakt en wanneer je die er afhaalt scheurt heel dat plastic eraf.
Heb dat spel ook terplekke geweigerd.
quote:Games en films komen al geleidelijk dichter bij elkaar de afgelopen paar jaar. Steeds vaker zien we filmsterren die stemmen vertolken in games. Zo zagen we onlang in Oblivion Patrick Stewart en Sean Bean. Ook Saints Row heeft een prachtige line-up van Hollywood acteurs weten aan te trekken om de stemmen in de game te vertolken.
Michael Clarke Duncan, speelde in films als The Green Mile, Sin City, The Island en DareDevil. Ook vertolke hij al stemmen in games als SOCOM II, Star Trek: Klingon Academy en Soldier of Fortune.
David Carradine, speelde in een hoop films waarvan Kill Bill vol. I en II toch wel de bekendste zijn. Het wordt zijn eerste game.
Tia Carrere, speelde in True Lies en deed voice overs voor beide Lila & Stitch films. Ze deed 10 jaar geleden al een stem in de game The Daedalus Encounter.
Daniel Dae Kim, bekend van series als Lost, Angel en 24. Zijn stem verleende hij al aan 24: The Game en Tenchu san.
Andere acteurs die ook hun stemmen verlenen zijn oa Mila Kunis (Family Guy), Keith David (Halo 2), Freddy Rodríguez (Poseidon), Michael Rapaport (Deep Blue Sea) en Joaquim de Almeida (24).
Als het op de stemmen aankomt hoeven we ons dus geen zorgen te maken dat er geen kwaliteit in huis is.
Kijk, natuurlijk willen alle winkeliers zoveel mogelijk geld verdienen. Anders begin je immers geen winkel. Ik vind alleen dat het bij de FRS er zo dik bovenop ligt. Uiteindelijk voel ik me altijd genaaid. Door acties die veranderen wanneer ze te populair worden tot aan (te) hoge prijzen voor games, DVD’s en CD’s.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:29 schreef Retarded het volgende:
Te duur, in vergelijking met webwinkels mischien wel. Mediamarkt koopt enorm in voor een lagere prijs, dus tja... Maar zoals ik al eerder zei: Free-ID of ANWB
te rommelig, dat verschilt dus heel erg per winkel. Ik weet dat veel winkels een zooitje zijn, maar er zijn ook erg overzichtelijke en mooie winkels
te gering assortiment, wat betreft cd's misschien. DVD's altijd genoeg op voorraad en ook veel te bestellen. Games hangt er een beetje tussenin... kwestie van vraag en aanbod
waardeloze website alsof iemand daar ooit nog iets besteld
te jong ongeïnteresseerd personeel dat nergens verstand van heeft. ik hoop niet dat je mij hierop aanspreekt
Verder naaiacties zoals die tweedehands games je hoeft ze niet in te leveren... wie wil, die mag... ik zou het ook NOOIT doen, maargoed.. ik pluk er zelf wel wat vruchten van gelukkig![]()
en opeens ¤ 10 moeten betalen voor je Free ID kaart terwijl hij eerst gratis was. iedereen kwam opeens masaal zo'n kaart halen... en dat is steeds 10% minder marge voor ons... terrecht dat het veranderde, maar ons hoofdkantoor had er eerder aan moeten denken
goed, ik ga niet alle winkels verdedigen... maar ik erger me gewoon aan het feit dat ik een prachtige winkel heb die een goede omzetplus laat zien sinds ik er sta, en dat mijn winkeltje dan meegenomen wordt in de meningen over FRS....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |